Jokainen joka unia näkee ja niitä muistaa näkee usein aika sekavia ja outoja unia. Mutta ootteko nähneet jotain todella tylsää ja arkista unta vaikkapa viime aikoina?
Mä näin tänään päikkäreillä unta et menin ärrälle ostamaan karkkia. Siis WAU! :O Mielikuvituksellisen siitä teki se, et todella harvoin ostan ärrältä karkkia.
Mä näin tänään päikkäreillä unta et menin ärrälle ostamaan karkkia. Siis WAU! :O Mielikuvituksellisen siitä teki se, et todella harvoin ostan ärrältä karkkia.