Tylsimmät/hölmöimmät unesi?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minni:)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minni:)

Aktiivinen jäsen
28.12.2011
4 645
7
38
Jokainen joka unia näkee ja niitä muistaa näkee usein aika sekavia ja outoja unia. Mutta ootteko nähneet jotain todella tylsää ja arkista unta vaikkapa viime aikoina?

Mä näin tänään päikkäreillä unta et menin ärrälle ostamaan karkkia. Siis WAU! :O Mielikuvituksellisen siitä teki se, et todella harvoin ostan ärrältä karkkia.
 
Viime yönä katselin telkkaria. Sieltä ei edes tullut mitään ja kello oli jotain neljä päivällä, mulla oli älyttömän tylsää ja lopulta tunsin morkkista siitä, että olin kuluttanut turhaan sähköä.

Ja joskus vuosia sitten näin unta, että kerrostalossa naapuriasunnosta astui ulos poika, joka oli pukeutunut mustaan huppariin ja mustiin housuihin. Siihen se uni loppuikin.
 
  • Tykkää
Reactions: Minni:)
Ootko sä Minni karkkilakossa? Tai et oo syönyt pitkään aikaan karkkia?

Mä näen monesti silloin kun mulla on yöllä jano unta jossa juon ja juon ja juon ja juon, litrakaupalla, eikä se jano lähde mihinkään. Yleensä juon unessa vielä jotain mehua tai limsaa, joita en normaalisti jois.
 
Alkuperäinen kirjoittaja taivaanrantaheinä;27423327:
Ootko sä Minni karkkilakossa? Tai et oo syönyt pitkään aikaan karkkia?

Mä näen monesti silloin kun mulla on yöllä jano unta jossa juon ja juon ja juon ja juon, litrakaupalla, eikä se jano lähde mihinkään. Yleensä juon unessa vielä jotain mehua tai limsaa, joita en normaalisti jois.

En ole karkkilakossa. En ole mikään hirvee karkkihiiri, mut nyt viikonlopun aikana tullu kyl karkkiakin syötyä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;27423294:
Viime yönä katselin telkkaria. Sieltä ei edes tullut mitään ja kello oli jotain neljä päivällä, mulla oli älyttömän tylsää ja lopulta tunsin morkkista siitä, että olin kuluttanut turhaan sähköä.

Ja joskus vuosia sitten näin unta, että kerrostalossa naapuriasunnosta astui ulos poika, joka oli pukeutunut mustaan huppariin ja mustiin housuihin. Siihen se uni loppuikin.

Olipas vauhdikkaita ja jänniä unia sullakin :D. Harmi ettei telkusta tullut ees mitään kiinnostavaa.
 
Mä näin unta menneestä...Oltiin siinä unessa tytön kanssa etelässä ja väiteltiin että lähdetäänkö shoppaileen kävellen vai linja-autolla.No,oltiiin oikeasti tytön kanssa viime kesänä etelässä,muttei kuitenkaan riidelty shoppailu matkoista.
 

Yhteistyössä