vastenmielinen lesbo-look

  • Viestiketjun aloittaja mies vaan
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mitä vikaa nahkatakissa ja tennareissa on? Käytän itse mieluummin nahkatakkia ja vaikka nilkkureita, mutta mitä mä jalkoihini laitan kun ei jaksa koroja laittaa, jos ei tennareitakaan saisi käyttää? Mammakengätkö pitäisi laittaa, eli ne matalat, mustat kiiltävät neliönmuotoiset kengät, joita kammoksun? Näin talvella käyn kaupassa "ugg bootseilla" vaikka monen mielestä nekin on rumat.

Onko naisella velvollisuu meikata? ei todellakaan ole

Itse pidän kyllä lyhyttä tukkaa epäviehättävänä. Tykkään miehilläkin että tukkaa on vähän enemmän kuin pari senttiä.
 
[QUOTE="vieras";27419420]Mitä vikaa nahkatakissa ja tennareissa on? Käytän itse mieluummin nahkatakkia ja vaikka nilkkureita, mutta mitä mä jalkoihini laitan kun ei jaksa koroja laittaa, jos ei tennareitakaan saisi käyttää? Mammakengätkö pitäisi laittaa, eli ne matalat, mustat kiiltävät neliönmuotoiset kengät, joita kammoksun? Näin talvella käyn kaupassa "ugg bootseilla" vaikka monen mielestä nekin on rumat.

Onko naisella velvollisuu meikata? ei todellakaan ole

Itse pidän kyllä lyhyttä tukkaa epäviehättävänä. Tykkään miehilläkin että tukkaa on vähän enemmän kuin pari senttiä.[/QUOTE]

Biker-takki ja Converset, ei mitään vikaa!
 
  • Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
juppihippipunkkari
Mitä pahaa siinä on jos tyyli on raju ja rock?
Tai peräti punk? Emo? Gootti?
Joku tykkää vanhasta Hollywood tyylistä,
toinen on luonnonmukainen hippikeijukainen,
joku vähän hevimpi ja toinen vähän konservatiivisempi.
Joku pukeutuu bisnes lookkiin, toinen viihtyy verkkareissa.

Olisko se sitten kiva jos me kaikki täällä näytettäisi aivan samalta, pitkä blondi tukka ja kirkkaanpunaista huulipunaa. Kellohamekin tietysti ja simpsakka käsilaukku olalla?

Mun hevari mieheni ei tykkää blondeista, mutta pitää silmälaseista, inhoaa huulipunia, mutta tykkää vahvasta silmämeikistä, ihailee nahkatakkisia naisia, ja nauraa koroilla sipsuttaville.
Vois hällä ja hänen kavereillaan tulla orpo olo kun oman tyyliset naiset kaikkoaisivat...
 
Tämä mies on aina paasaamas omaa mieltymystään ainoana oikiana totuutena. Ei voi miehet pitää mistää muusta kuin siitä mistä hän itte pitää ja naiset on tällä pallolla vain miellyttämäs ap:ta.

Joillekin naisille sopii lyhyet hiukset eikä heille sovi pätkääkää pitkät hiukset. Mun äiti on tästä hyvä esimerkki. Mun äitille sopii lyhyet hiukset jotka voi olla väriltään vaikka oranssit. Hui kamala. Mulle taas ei sopiisi sellaaset hiukset ku äitille.

Mulla on kaks kertaa aikuusiällä todella lyhyet hiukset eikä sopinu mulle, mutta aivan veen sama häirittikö se jotakuta muuta. Ei ollu mun oma valinta ne hiukset, mutta siinä elämäntilantees hiukset, meikki jne. oli kaikkein vähäpätöisintä mun elämäs.

Mä en kyllä ymmärrä mikä vika on silmälaseis. Pakko niitä on käyttää jos haluaa nähdä nenäänsä pitemmälle. Piilareita en jaksa käyttää kovin usein eikä esim. keväällä siitepölyaikaan tulisi mieleenkää laittaa piilareita silmiin. Ajokortis mulla on merkintä tuon näön takia ja hulluhan mä olisin jos ajaasin autoa ilman silmälaseja. stop-merkin saattaasin tunnistaa tarpeeksi läheltä...

Ja hui kamala mulla on tennarit. Ei oo converset, mutta sen näkööset mustavalkooset kuitenki. Tennareita mulla on ollu teinistä lähtien ja niitä käytän varmaan viä vanhanaki ku työntelen rollaattoriani. Ja järkytetään ap:ta lisää, mä käytän pinkkejä reinotossuja ihmisten ilmoolla.

Mä ainaki käytän just tasan tarkkaan niitä vaatteita joita mä haluan. Meikkaan silloon ku jaksan ja haluan. Laitan hiukset silloon ku jaksan ja haluan ja ne hiukset on sellaaset ku mä haluan. Mekkoja käytän todella harvoon. Silmälasit on pääs joka päivä. Huulipuna on jotaki vaaleaa ja sellaasta joka mulle sopii. Käytän sellaasia kenkiä ku haluan. Silti on aina riittäny miesseuraa ihan seurusteluun asti. Ajatella.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27417455:
Luultavasti olivat :) Mutta tämä käyttöastemiehen naisenhaku kuuluu jo samaan kastiin kuin ammattivalittajan työnhaku ja Akaatin asunnonhaku: mission impossible... mikään ei kelpaa ja ne, jotka kelpaisi, niihin ei ole mitään saumaa.
Ehdotan, että mies ja Akaatti pariutuvat. Olette luonteinenne kuin kaksi marjaa.
 
hihii
Äidilläni on lyhyet hiukset, on ollut jo 14-vuotiaasta saakka. Hän inhosi, kun äitinsä pakotti pitämään pitkät hiukset, ja kun sai luvan pätkäistä ne, niin siitä asti ne onkin ollut lyhyet.

Tuo nimimerkki mies kommentoi tuolla sivulla kolme, että "Minä puolestani olen aika vakuuttunut, että taustalla on hyvin usein tietoinen halu asettua vastahankaan (klassisten) odotusten suhteen koskien naisellisuutta.". Ei voi kun hykerrellä, kun äitini ei todellakaan ole ihminen, joka pohtisi tuollaisia asioita, että miten asettua vastahankaan koskien klassista naisellisuutta. Ei, kyse on kyllä ihan makuasiasta.

Itselläni on pitkät hiukset; myös makuasia.
 
"vieras"
Miksi lähes kaikki on sitten samasta muotista? Eli niitä punakoita kynittyjä kananpehvoja :D
Sä taidat liikkua väärissä piireissä. Henkilökohtaisesti en tunne yhtään kyseisen hiusmallin omistavaa ihmistä mutta olenkin vasta kolmekymppinen. Tutuilla on pitkää ja pätkää,tummaa ja vaaleeta,kiharaa ja suoraa,polkkaa ja kerrostettua,otsatukalla tai ilman.
 
[QUOTE="vieras";27420437]Sä taidat liikkua väärissä piireissä. Henkilökohtaisesti en tunne yhtään kyseisen hiusmallin omistavaa ihmistä mutta olenkin vasta kolmekymppinen. Tutuilla on pitkää ja pätkää,tummaa ja vaaleeta,kiharaa ja suoraa,polkkaa ja kerrostettua,otsatukalla tai ilman.[/QUOTE]

En nyt puhukaan omista piireistäni, vaan niistä ihmisistä, joita näen kaikkialla tässä maassa. Näen nimittäin muitakin ihmisiä, kuin omia tuttujani. Punainen kananpersetukka on mun havaintojen mukaan nimenomaan suomalainen ilmiö. Eikä se todellakaan ole mikään harvinaisuus.
 
Miksi miehiä pitäisi tupsahdella ovista ja ikkunoista? Moni sinkkunainen haluaa miehen joka hyväksyy heidät omina itseinään, vaikka lyhyttukkaisena ja meikkaamattomana, rilleineen kaikkineen. Ja moi sinkkunainen myös hyväksyy miehen omana itsenään, mahanalkuineen, logo-t-paitoineen ja verkkaineineen, jopa niine kusenpolttamine lempikalsareineen, jollaiset uskoisin löytyvän aika monen miehen kaapista.
 
rietas
No joo, punaisia kananperseitä tosiaan näkee paljon, mutta näkee kyllä kaikenlaista muutakin :D

En ole ihan satavarma, että riittääkö maailman miljardeille ihmisille ihan jokaiselle täysin erilaista hiusmallia...
 
"mies"
Täällä kyllä kärkkäästi tantat ovat puolustamassa naisten oikeuksia näyttää epäviehättäviltä. Heillä kaikilla ihmisinä sellainen oikeus kuitenkin aivan taatusti on ihan kuten miehilläkin, eihän se tässä mikään pointti ollutkaan eikä se mitään puolustelua tarvi.. Mutta ei se nyt jumalauta ole mitään 50-lukulaista miehen tahtoon alistumista jos pukeutuu naisellisesti. Eikä se naisellisuus tarkoita sitä että tarvitsee taiteilla vahva sotamaalaus naamaan ja pukeutua mekkoon, hörhelöihin ja todella korkeisiin korkoihin. Kyllä se lähtee ihan pienistä asioista, etenkin siitä että sitä ei tarkoituksella yritä peittää.
 
Scarlett harmaana
[QUOTE="mies";27420959]Täällä kyllä kärkkäästi tantat ovat puolustamassa naisten oikeuksia näyttää epäviehättäviltä. Heillä kaikilla ihmisinä sellainen oikeus kuitenkin aivan taatusti on ihan kuten miehilläkin, eihän se tässä mikään pointti ollutkaan eikä se mitään puolustelua tarvi.. Mutta ei se nyt jumalauta ole mitään 50-lukulaista miehen tahtoon alistumista jos pukeutuu naisellisesti. Eikä se naisellisuus tarkoita sitä että tarvitsee taiteilla vahva sotamaalaus naamaan ja pukeutua mekkoon, hörhelöihin ja todella korkeisiin korkoihin. Kyllä se lähtee ihan pienistä asioista, etenkin siitä että sitä ei tarkoituksella yritä peittää.[/QUOTE]

Sä et yksin päätä mikä on viehättävää ja naisellista.
 
  • Tykkää
Reactions: äit86

Yhteistyössä