"mamma"
Influenssarokotettahan juuri suositellaan raskaanaoleville. Sikainfluenssa altistaa keskenmenoille...Ei lapselle enkä itsekään ota kun olen raskaana. Muuten voisin itse harkita ottavani...
Influenssarokotettahan juuri suositellaan raskaanaoleville. Sikainfluenssa altistaa keskenmenoille...Ei lapselle enkä itsekään ota kun olen raskaana. Muuten voisin itse harkita ottavani...
Saako udella että millaisin perustein rokotuttaisit itsesi muttet lastasi?Ei lapselle enkä itsekään ota kun olen raskaana. Muuten voisin itse harkita ottavani...
sepelvatimotauti on kroninen sydänsairaus, mielstäni se ei sano mitään, siksi haluan tarkistaa asian lääkäriltä.
on lääkitys kumpaankin vaivaan.Onko sulla lääkitys rytmihäiriöihin?Jos on niin sitten olet käsittääkseni oikeutettu ilmaiseen rokotukseen, mutta verenpainetaudin vuoksi et
Kaikki narkolepsiaa aiheuttavat rokotteet on suomessa vedetty markkinoilta. Fluarixin kohdalla on rajoitettu sen antamista vain yli 65-vuotiaille koska siinä iässä ei ole todettu että narkolepsia olisi puhjennut. Fluarix ei myöskään ole aiheuttanut yhtäkään narkolepsiaa, on äärimmäinen varotoimi olla antamatta sitä alle 65-vuotiaille.Mua hirvittää se narkolepsiajuttu vähän ja ajattelin etten tällä kertaa ota...Tosin otin kyllä ekassa raskaudsessa itse sikapiikin...
Saako udella minkämerkkisiä lääkkeittä käytät?Ei tietenkään pakko vastata jos et halua.on lääkitys kumpaankin vaivaan.
Ok, ihan miten vaan...En kuitenkaan aio perusterveelle tuota ottaa, en nyt näe niin kovin suurta tarvetta. Oli asia miten oli.
ainkin mies meillä ottaa rokotten. sepelvaltimotautia sairastavalle se voi olla kuolemaksiMeillä ei rokoteta ketään, ei ole tarvetta enkä usko noihin rokotteisiin.
juu, se tuli jo selväksi aloituksessa.ainkin mies meillä ottaa rokotten. sepelvaltimotautia sairastavalle se voi olla kuolemaksi
Mulle sanottiin neuvolasta, että suositellaan raskaanaoleville, kun se antaa vauvallekin suojan pariksi kuukaudeksi syntymän jälkeen. Nyt en itse oikein tiedä... vähän kahden vaiheilla.Ei lapselle enkä itsekään ota kun olen raskaana. Muuten voisin itse harkita ottavani...
Voi olla että minunkin pää kääntyy kyllä kun neuvolassa käyn, tuo sai viimeksikin minut ottamaan rokotteen vaikka vielä mietintätasolla olin...Mulle sanottiin neuvolasta, että suositellaan raskaanaoleville, kun se antaa vauvallekin suojan pariksi kuukaudeksi syntymän jälkeen. Nyt en itse oikein tiedä... vähän kahden vaiheilla.