älä kaada appelsiinimehua kahvikuppiin, jos alla on kahvia-pahaa
jos miehesi vie lapset ulos, jotta saat levätä migreenin kourissa älä saa loistoideaa keittää tuttipulloja, tutteja ja rintapumpun- tuloksena on vihainen mies ja kauppareissu
älä häpäise ystävääsi kahviossa vetämällä tämän kahvíkuppia kauemmas ja sanomalla[/B] " hui, poppa"
älä naura, jos sinua pissattaa
jos makkarakeittosi maistuu kummalliselta, tarkista ennen itkupotku-raivareita että makkarat ovat keitossa eivätkä lautasella selkäsi takana[/[/B
älä mene tivoliin/huvipuistoon parin terassin ja hesburgerin kautta
älä yritä tiskata kännykkä korvan ja olkapään välissä- seurauksena voi olla kirkaisu, jysähdys ja hätääntyneen ystävän hälyttämät poliisit oven takana
Ihanaa, joku muukin! Meillä lapset edelleen muistaa, kuinka olivat yksi talvi "saarella" (= puurykelmä pellolla, meidän talon lähellä) isänsä kanssa retkellä ja kuinka "äitikin YRITTI sinne tulla" Olin koiran kanssa maantiellä lenkillä ja perhe huiskutteli mua tykönsä, minä sitten vähän oikaisin....loppumatkan kannoin jo koiraakin, joten kuntoilusta kävi!Talviaikaan älä missään nimessä kuvittele "oikaisevasi" pellon poikki vaikka matka olisi linnuntietä lyhyempi.
Mun kaverin inhottava poikaystävä, josta tämä tekikin exän (silloin nuoruusvuosina), oli sanonut katkerana tietysti lähtiessään eron hetkellä kämpästä, että käytin muuten aina sun hammasharjaaskin *kiusa se on sekin*Vaan lähtipä finnit huulista!
Joskus kauan aikaa sitten kun asuttiin vielä kotona, mää käytin veljeni kanssa ties kuinka kauan samaa hammasharjaa. Asia selvisi vasta kun lähdin vkl-reissuun ja otin harjan(i) mukaan
Minä poltin pelkän veden ennen pulloja Ja voisin tietysti lisätä, että:Alkuperäinen kirjoittaja äitiwaris;26717241:lyön vetoa, että JOKAINEN äiti on joskus polttanut pullot pohjaan
Samaa ei kannata toistaa seuraavana iltana toisella kädellä. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;27397724:Jos pudotat, niin älä ota koppia kävystä, johon olet juuri levittänyt kuumaliimaa. AU!
Ei saakeliÄlkää tehkö näin: Liikkuvan poliisin tavoitettua autoilijan kävi ilmi, että tämä oli lähtenyt liikenteeseen puhdistamatta jäistä tuulilasia. Kun aurinko oli paistanut kohtisuoraan, näkyvyys oli hävinnyt lähes tyystin. Kaikesta huolimatta kuljettaja oli jatkanut matkaansa.
"Nainen törmäili, koska ei nähnyt tuulilasin läpi - jatkoi vain matkaa
26.10.2012 7:29 - päivitetty 9:34
Poliisi pysäytti autoilijan matkan torstaiaamuna Rovaniemellä sen jälkeen, kun tämä oli törmäillyt aikansa maantietä reunustaviin kaiteisiin.
Poliisi oli saanut Korkalovaarantieltä ilmoituksen henkilöautosta, joka kulki kaupungin keskustaa kohti kiemurrellen ja törmäillen kaiteisiin. Metallikaide ehti saada ainakin kolme iskua.
Liikkuvan poliisin tavoitettua autoilijan kävi ilmi, että tämä oli lähtenyt liikenteeseen puhdistamatta jäistä tuulilasia. Kun aurinko oli paistanut kohtisuoraan, näkyvyys oli hävinnyt lähes tyystin. Kaikesta huolimatta kuljettaja oli jatkanut matkaansa.
26-vuotiasta naista epäillään liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja vakavasta piittaamattomuudesta. Poliisi määräsi hänet ajokieltoon. Alkoholilla ei ollut osuutta tapahtumiin."
Nainen törmäili, koska ei nähnyt tuulilasin läpi - jatkoi vain matkaa - Kotimaa - ESS.fi