voi ei olen nyt sitten naimisissa miehen kanssa, jolla on katkarapu :(

• Viestiketjun aloittaja "mirri"
  • Ensimmäinen viesti
"Minä vain"
[QUOTE="mirri";27404062]:LOL: siinäpä vasta kannustava teksti :'( olen yhden miehen nainen.[/QUOTE]

No anteeksi, en mahda asialle mitään. Ei se empatiamme sun miehen kyrpää kasvata senttiäkään. Opettelet tykkäämään tai haet muualta, siinä ne on vaihtoehdot!

ijuytg
Harjoitusta,harjoitusta...kerro miehellesi mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei! käske miehesi hoidella sinut muuten :) uskon että aika tekee tehtävänsä kun opitte erilaisia juttuja petielämästä! suosittelen kokeilemista eri asentoja ym. Kauanko häistänne on?

"Hmm"
[QUOTE="mirri";27404176]vaan kun en tykkää :x eikä mieskään..[/QUOTE]

Onko miehesi myös samoilla linjoilla seksin suhteen, eli olet ainoa nainen jonka kanssa hän on koskaan ollut.

Jos näin on asia, niin taitaa olla treenin puutetta molemmilla.
Mitä jos kuitenkin testaatte sitä suuseksiä.
No opettelua kaikki asiat vaativat.

Eikun treenihommiin

King Corvax
hah! jos kerta sulle tommonen juttu oli tärkeä niin olisitte voineet edes PUHUA asiasta tyyliin "minkä kokonen sulla on". Ja mites nyt oletkin yhtäkkiä niin kokenut, että tiedät, ettet pidä suuseksistä etkä opi pitämään ;D ? Kuitenkin kuukaus vasta sitä seksielämää takana.

"mirri"
[QUOTE="Hmm";27404221]Onko miehesi myös samoilla linjoilla seksin suhteen, eli olet ainoa nainen jonka kanssa hän on koskaan ollut.

Jos näin on asia, niin taitaa olla treenin puutetta molemmilla.
Mitä jos kuitenkin testaatte sitä suuseksiä.
No opettelua kaikki asiat vaativat.

Eikun treenihommiin[/QUOTE]

minä olen mieheni toinen mutta muuten sama linja kuin minulle. emme aio kokeilla mitään mainitsemaasi.

"mirri"
hah! jos kerta sulle tommonen juttu oli tärkeä niin olisitte voineet edes PUHUA asiasta tyyliin "minkä kokonen sulla on". Ja mites nyt oletkin yhtäkkiä niin kokenut, että tiedät, ettet pidä suuseksistä etkä opi pitämään ;D ? Kuitenkin kuukaus vasta sitä seksielämää takana.
en ole kokenut, mutta mielestäni pelkkä ajatus saa voimaan pahoin, siksi en halua edes kokeilla. onneksi mies ei pidä siitä.

"mirri"
[QUOTE="Rilla";27404260]Olisit hiukan vilkassut housuun vaikka alttarilla niin olis asia selvinnyt ennen "tahtomista".
No provohan tää kyssäri on :)[/QUOTE]

ihan vakavissani kysyn asiaa. on se kumma ettei enää voi kysyä mitään ilman että leimataan provoksi. :( höh!

vähän kokeneempi kertoo:
[QUOTE="mirri";27404265]en ole kokenut, mutta mielestäni pelkkä ajatus saa voimaan pahoin, siksi en halua edes kokeilla. onneksi mies ei pidä siitä.[/QUOTE]

on vain kahdenlaisia miehiä:
Niitä, jotka pitävät suuseksistä ja niitä, jotka valehtelevat.

en tiedä, koskeeko sama naisia, mutta kai sillä sun miehellä sormet on? harva sitä saa emätinorgasmeja muutenkaan. Tietääkö teistä kumpikaan, mikä klitoris on?

"Hmm"
[QUOTE="mirri";27404275]ihan vakavissani kysyn asiaa. on se kumma ettei enää voi kysyä mitään ilman että leimataan provoksi. :( höh![/QUOTE]

Ei tälle nyt voi enää mitään, myöhäistä surra kun maito on jo läikkynyt pöydälle.

Jos joku nyt tekee sen virheen, että ei edes saunomassa käy seurusteluaikana toisen kanssa tai ole tilanteessa jossa näkee toisen nakuna.
Tai puhu seksiasioista ennen avioliittoa, niin siinä ottaa riskin, sinä halusit ottaa riskin ja näin kävi.

Joko opit hyväksymään tuon ja elämään sen kanssa tai eroat

Kokeilkaa eri asentoja.

"Rilla"
Siis ei voi olla todellista, että pariskunta menee naismisiin ilman, että on ennen häitä harrastettu yhtään seksiä ja samalla koettu ja nähty, millaiset värkit tulevalla puolisolla on. Onhan se muutenkin melkoinen riski mennä naimisiin ihmisen kanssa, jonka seksuaalisia haluja, mieltymykisä yms. ei tunne. Seksi on niin iso asia parisuhdetta että olisi parempi tutustua tälläkin rintamalla kunnolla toiseen ennen naimisiinmenoa. Itse onneksi "tarkistin" tämänkin puolen miehestäni ennen avioitumista eikä ole tarvinnut koskaan ihmetellä kokoa tai muutakaan tähän liittyvää.

"Kikka"
Äijähän fiksu oli!! Ei vahingossakaan näyttänyt vehjettään ennen papin aamenta vaikka itsekkin tiesi että on pieni! Nyt sitten on turha enää rutista. Täytyy opetella kaikki mahdolliset kikkakakkoset että seksi on tyydyttävää, joillekkin se toimii, joku vaihtaa äijjää.

"mirri"
Alkuperäinen kirjoittaja vähän kokeneempi kertoo:;27404317:
on vain kahdenlaisia miehiä:
Niitä, jotka pitävät suuseksistä ja niitä, jotka valehtelevat.

en tiedä, koskeeko sama naisia, mutta kai sillä sun miehellä sormet on? harva sitä saa emätinorgasmeja muutenkaan. Tietääkö teistä kumpikaan, mikä klitoris on?
toki tiedämme :D

"mirri"
[QUOTE="Hmm";27404341]Ei tälle nyt voi enää mitään, myöhäistä surra kun maito on jo läikkynyt pöydälle.

Jos joku nyt tekee sen virheen, että ei edes saunomassa käy seurusteluaikana toisen kanssa tai ole tilanteessa jossa näkee toisen nakuna.
Tai puhu seksiasioista ennen avioliittoa, niin siinä ottaa riskin, sinä halusit ottaa riskin ja näin kävi.

Joko opit hyväksymään tuon ja elämään sen kanssa tai eroat

Kokeilkaa eri asentoja.[/QUOTE]

me emme sauno, koska mieheni ei ole suomalainen.

Yhteistyössä