voi ei olen nyt sitten naimisissa miehen kanssa, jolla on katkarapu :(

• Viestiketjun aloittaja "mirri"
  • Ensimmäinen viesti
"mirri"
naimisissa oltu just ja just kuukausi ja mies ihmettelee miksi en halua rakastella. okei. oli ehkä virhe mennä naimisiin ilman "tarkastusta". :( erota en halua mutta onko ainoa keino terapia?

"mirri"
[QUOTE="vieras";27403865]Tän täytyy olla provo! kuka menee nykypäivänä naimisiin ilman tarkistusta ja testiajoa. Kai sä nyt olet sen alasti nähnyt ennen naimisiinmenoa...?[/QUOTE]

voi kun en ole.. mentiin naimisiin ja vasta sitten muutettiin yhteen ja alettiin harrastaa seksiä. minulla ei ollut minkäänlaista kokemusta miehistä ennen hääyötä.

"vieras"
näillä ketkä sanoo että koolla ei ole väliä ei taida olla kokemusta siitä kun kumppanilla on oikeasti pieni. exällä oli tosi pieni ja nykyisen miehen kanssa oon kyllä nauttinu ihan erilailla kun ennen

"Noh"
[QUOTE="vieras";27403977]näillä ketkä sanoo että koolla ei ole väliä ei taida olla kokemusta siitä kun kumppanilla on oikeasti pieni. exällä oli tosi pieni ja nykyisen miehen kanssa oon kyllä nauttinu ihan erilailla kun ennen[/QUOTE]

Mulla on taas parempia kokemuksia pienestä, mutta jota käytettiin aika taitavasti :) sitä oli myös kivempi ottaa suihin kun jotain hervotonta jötikkää.

"Minä vain"
Onnea avioliittoon! Ehkä vika on sinun kokemusten puutteessasi. Kaipaisit ja tarttisit kunnon pannuksi tulemista. Useamman miehen toimesta, edestä takaa ja mahdollisesti yhtä aikaa.

Itse ainakin panin menemään nuorena kunnolla, sain normikyrpää ja jättikyrpää, paljon ja monesti. Ainut ketä olen koskaan rakastanut on kuitenkin pienimunainen, mutta olen tyytyväinen.

"mirri"
[QUOTE="Minä vain";27404013]Onnea avioliittoon! Ehkä vika on sinun kokemusten puutteessasi. Kaipaisit ja tarttisit kunnon pannuksi tulemista. Useamman miehen toimesta, edestä takaa ja mahdollisesti yhtä aikaa.

Itse ainakin panin menemään nuorena kunnolla, sain normikyrpää ja jättikyrpää, paljon ja monesti. Ainut ketä olen koskaan rakastanut on kuitenkin pienimunainen, mutta olen tyytyväinen.[/QUOTE]

:LOL: siinäpä vasta kannustava teksti :'( olen yhden miehen nainen.

Yhteistyössä