niin, minäkun tuota laitetta vaan yritin teille näyttää. Liekköhän tehneen mittään?jatkuvasti täällä arvostellaan martinaa miten se liikkuu miten se tekee kun sillä on se lapsikin.
sohvaperunat ne huutelee..
niin ja missälieneen myynnis noita. Tää meidän paikka kyllä sellanen tuppukylä, vaikka kaupunkikai tää lieneen on, mut ei varmasti löydy meidän s-marketista tuotaMitähän tuollainen vekotin maksaa?
Epillaattoria olen jo jonkun vuoden käyttänyt, mutta yhtä kivuliasta se on vieläkin ja kerran viikossa saa olla ajelemassa, jos meinaa uimahalliin kehdata mennä.
Nääolis paremmat. Ei tarvitse virtaaAlkuperäinen kirjoittaja PenteleenÄrhäkkä;27401102:
saattaa välillä olla iso tupsu jalkovälissä, mutta silti pieni tavara... ei kyl noil uskalla mennä päristeleen.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Nääolis paremmat. Ei tarvitse virtaa
miksi? ihanko vain sen takia kun martinallakin on? ite oon niin kiintynyt tupsuihini että en kyllä osta.Alkuperäinen kirjoittaja PenteleenÄrhäkkä;27401102:
Pikaisella googletuksella ilmeisesti n.400e ja sillä ei saa käsitellä intiimialueita..Mitähän tuollainen vekotin maksaa?
Epillaattoria olen jo jonkun vuoden käyttänyt, mutta yhtä kivuliasta se on vieläkin ja kerran viikossa saa olla ajelemassa, jos meinaa uimahalliin kehdata mennä.
ehei, ton martinan voi unohtaa kyllä laskuista poismiksi? ihanko vain sen takia kun martinallakin on? ite oon niin kiintynyt tupsuihini että en kyllä osta.
paska vehehän toi sitten on. En osta, enkä haaveile edes.Pikaisella googletuksella ilmeisesti n.400e ja sillä ei saa käsitellä intiimialueita..
mulla olis kolmet tollaset, haluuko joku?Alkuperäinen kirjoittaja minä:Nääolis paremmat. Ei tarvitse virtaa
Kirjanmerkkeihin laitoin jo miehelle vinkiksi tuon joulua ajatellen, mutta haaveeksi taisi hinnan takia jäädäPikaisella googletuksella ilmeisesti n.400e ja sillä ei saa käsitellä intiimialueita..
Alkuperäinen kirjoittaja PenteleenÄrhäkkä;27401102:
...ja miksi muka ei intiimialueita?Alkuperäinen kirjoittaja PenteleenÄrhäkkä;27401759:paska vehehän toi sitten on. En osta, enkä haaveile edes.