Paras pesutorni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Namppis88
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Namppis88

Aktiivinen jäsen
24.01.2011
3 774
0
36
Oltais ostamassa pesutornia piakkoin, kehu/hauku omasi. Mikä kannattaa hankkia ja mitä et missään tapauksessa suosittele. Joudutaan ostaa molemmat koneet kun nykyinen pyykkäri on päältätäytettävä.

Ps. Mieleä ei kannata ehdottaa vaikka paras onkin, menee yli budjetin. :)

No mä olen ollut erittäin tyytyväinen Electrolux merkkiseen pesukoneeseen. Ostan jatkossakin samaa merkkiä, vaikka varmaan jo muuttanut sisältöä. Tuo meidän kone on kestänyt todella hyvänä, ostin sen ööö...8v sitten. Toki olen nuohonnut sitä jokaisen pesun jälkeen.
Kuivarista ei tietoa, ei käytetä.

Lg paras suoravetomoottorilla ja höyrypesulla, koko tornin hinta noin 1300 euroa. Ja on kestävä ja äänetön ja laulaa kun on valmis. Kuivurissa sisällä ledvalot...

[QUOTE="lisbet";27396164]Lg paras suoravetomoottorilla ja höyrypesulla, koko tornin hinta noin 1300 euroa. Ja on kestävä ja äänetön ja laulaa kun on valmis. Kuivurissa sisällä ledvalot...[/QUOTE]

Mitä niilä ledivaloilla tekee? :D

[QUOTE="lisbet";27396164]Lg paras suoravetomoottorilla ja höyrypesulla, koko tornin hinta noin 1300 euroa. Ja on kestävä ja äänetön ja laulaa kun on valmis. Kuivurissa sisällä ledvalot...[/QUOTE]

Ja kun lisää hintaan muutaman satasen, saa sen mitä minä olisin suositellut ellei ap olisi erikseen kieltänyt :D

[QUOTE="Mievaan";27396553]Ja kun lisää hintaan muutaman satasen, saa sen mitä minä olisin suositellut ellei ap olisi erikseen kieltänyt :D[/QUOTE]

Niin no jos ihan halvimmat mielen koneet ottaa mitä markkinoilta löytyy niin niille tulee summaa 1590€ mikä olis ehkä just ja just kipurajalla, mut jos siinä 1000-1200€ akselilla sais suht. hyvät koneet.

Nyt meillä on Aristonin pyykkäri eikä siinä mitään vikaa ole ollut, mut vähän kävi hirvittämään kun luin et ko merkin edestätäytettävä malli oli räjähtänyt. Kovasti ne Gigantissa ainakin noita aristoneja tyrkyttää...

Mulla 4 lasta ja Mielen koneet. Koneet nyt 12 vuotta vanhat, mutta mitään vikaa ei ole koskaan ollut. Koneen luukku kestää tenavien roikkumisen :) Pesen noin 2 koneellista päiväs ja rummutan yhen. En muuta merkkiä kovaan käyttöön osta, melkein kaikki on Mieleä, vaikka raha onkin tiukassa. Köyhän ei kannata halpaa ostaa...

Mulla 4 lasta ja Mielen koneet. Koneet nyt 12 vuotta vanhat, mutta mitään vikaa ei ole koskaan ollut. Koneen luukku kestää tenavien roikkumisen :) Pesen noin 2 koneellista päiväs ja rummutan yhen. En muuta merkkiä kovaan käyttöön osta, melkein kaikki on Mieleä, vaikka raha onkin tiukassa. Köyhän ei kannata halpaa ostaa...

Tottahan se on ettei köyhän ole varaa ostaa halpaa... Ehkä mä nyt alan vaan pistää säästöön pikkusen enemmän et saatais kunnon koneet eikä tarttis parin vuoden sisällä itkeä kun hajos takuun päätyttyä. Ukko tässä eniten hanttiin laittaa kallimpien ostamisessa, mut hän ei sitä pyykiä edes pese :D