"vieras"
On kyllä helvetin fiksua laittaa kuva ja alle 5minuutissa ottaa se pois sieltä*päristää kieltä*
en mä sitä kauaa kehannu pitää
On kyllä helvetin fiksua laittaa kuva ja alle 5minuutissa ottaa se pois sieltä*päristää kieltä*
en mä sitä kauaa kehannu pitää
Samanlainen hymy kuin ministeri Stupidolla...
Ihan on yks yhteen.
Sen minäkin haluaisin tietää.Mikä siinä metiksessä on teistä niin kaunista kun itseven näe kuin tavallisen lapsenkasvoisen tytön.
Sekö ei voi olla kaunista?Mikä siinä metiksessä on teistä niin kaunista kun itseven näe kuin tavallisen lapsenkasvoisen tytön.
Hänellä on niin huono itsetunto että kerjää koko ajan kohteliaisuuksia ja nämä palstan kaksi vanhaa herrasmiestä niitä sitten hänelle antaa. Älkää nyt sitä kadehtiko! Ja nuoruus hänessä on kaunista.Mikä siinä metiksessä on teistä niin kaunista kun itseven näe kuin tavallisen lapsenkasvoisen tytön.
Se kun on minusta kaunista ja vieras.........on kaunis myösMikä siinä metiksessä on teistä niin kaunista kun itseven näe kuin tavallisen lapsenkasvoisen tytön.
olkaa hyvät ja laittakaa ite kuvaa niin kehutaan jos on aihetta.Hänellä on niin huono itsetunto että kerjää koko ajan kohteliaisuuksia ja nämä palstan kaksi vanhaa herrasmiestä niitä sitten hänelle antaa. Älkää nyt sitä kadehtiko! Ja nuoruus hänessä on kaunista.
Olet ihana <3<3Profiilissa on hetken aikaa joku minua esittava nainen...
Kiitos. Tyypillinen keski-ikainen noita-akkahan mina. Mutta oikeasti tuo on onnistunein kuva aikoihin.Olet ihana <3<3
Noita-akat onkin kauneimpia, ja sen tuo kuva jälleen todisti :flower:Kiitos. Tyypillinen keski-ikainen noita-akkahan mina. Mutta oikeasti tuo on onnistunein kuva aikoihin.
Kyllä mielestäni kaikki kuvat jotka olet täällä esitellyt ovat onnistuneita...Kiitos. Tyypillinen keski-ikainen noita-akkahan mina. Mutta oikeasti tuo on onnistunein kuva aikoihin.
:heart: Kiitos! Mikaan ei voita sopivaa imartelua.Noita-akat onkin kauneimpia, ja sen tuo kuva jälleen todisti :flower:
Jarin montaa niita ei taida olla. Virallinen noitimiskuvani on myos aika hyva, tosin vahvasti muokattu. Sen olen kylla vilauttanut useampaankin otteeseen. Mutta tuo askeinen on ihan eilisen satoa.Kyllä mielestäni kaikki kuvat jotka olet täällä esitellyt ovat onnistuneita...
Metiksellä on kauniit herkät piirteetMikä siinä metiksessä on teistä niin kaunista kun itseven näe kuin tavallisen lapsenkasvoisen tytön.
Tissimuumi:heart: