Kilmur
Kysymyksiin "minkä värinen sohva jos verhot ruskeat?", en vastaa koska se ei ole järkevää/ammattimaista.
koti on aina yhtä mukava kun sen itse tunnet. Se joka sisustaa pitää tietää sinut!Voiko koti näyttää kauniilta ja viihtyisältä jos on aina sälekaihtimet kiinni? Kun aina yksi millä asuntoja/taloja kehutaan on "paljon valoa"?
Ystäväni kysyvät joskus että sytynkö palamaan auringonvalon osuessa
työsuhteessa.Oletko työsuhteessa vai yrittäjä?
Henkilökohtaisesti en voi sietää sälekaihtimia mutta jos ne ovat siistit kauniit ja hyvä valaistus on toteutettu muuten niin koti voi olla viihtyisäkin vaikka ei tulekaan luonnonvaloa.Voiko koti näyttää kauniilta ja viihtyisältä jos on aina sälekaihtimet kiinni? Kun aina yksi millä asuntoja/taloja kehutaan on "paljon valoa"?
Ystäväni kysyvät joskus että sytynkö palamaan auringonvalon osuessa
Tietyt lainalaisuudet pätee aina. Turvallisuus,toimivuus ja toiveet, ne on omat ohjenuorani ehkä. Koskaan en ole tavannut asiakasta/tilaa mihin en osaisi asettua. Visuaalisena ihmisenä näen tilan ja pystyn kuvittelemaan sen muutenkin kuin omilla kalusteillani. Asiakas toiveineen on normitilanne ja oma kotini/makuni on eri/henk.koht elämä.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27367963:Miten toimit silloin, kun asiakkaan toiveet ja mielipiteet ovat täysin ristiriidassa oman sisustusmakusi kanssa? Pyritkö silloin muuttamaan asiakkaan mielipidettä lähemmäs omaasi vai kykenetkö heittäytymään täysillä asiakkaasi toiveisiin ja suunnittelemaan hänelle mieleisen sisustuksen, vaikka sellainen sisustus hirvittäisi sinua?
Tähän en voi vastata koska mielestäni on typerää kertoa asioita ja mielipiteitä ilman kokonaiskuvaa.Miten saisi olohuoneen sisustettua ILMAN sohvaa, jottei se näytä odotusaulalta?
No mun mielestä kokonaiskuva ON olohuone ilman sohvaaTähän en voi vastata koska mielestäni on typerää kertoa asioita ja mielipiteitä ilman kokonaiskuvaa.
Mutta lepotuolit, säkkituolit, divaanit?
No sitten se on tila missä on tyynyjä ja säkkituoleja..No mun mielestä kokonaiskuva ON olohuone ilman sohvaa
Ja divaani jos se on sohvamainen ON sohva.
Mutta kysymys/tilanne ON myös pirun hankala...
Asun okt:ssa, noin 150 neliötä.Montako neliötä on omassa kodissasi? asutko kerros-, rivi- vai omakotitalossa?
Nojatuoleja pelkästään oon harkkinnut ja sellainen leveä/pitkä nojatuoli, missä jalat on kanssa tuolilla, olis kiva, mutta mutta. Hitto.No sitten se on tila missä on tyynyjä ja säkkituoleja..
(Meni ehkä ihan pusikkoon vastaus )
Älä nyt hyvä ihminen piinaa itseäsi pakollisella sohvalla. (Hyvät kyllä kestää pomppimisen). Mitä te teette siellä olkkarissa, seurustelette vieraiden kanssa, pelaatte wiitä, tms. kaikki vaikuttaa siihen miten ja mitkä kalusteet kannattaa valita.Nojatuoleja pelkästään oon harkkinnut ja sellainen leveä/pitkä nojatuoli, missä jalat on kanssa tuolilla, olis kiva, mutta mutta. Hitto.
Sohvaa ei käytä kun vieraat, se on ihan turha, ja lapset hyppimiseen.
Menee hermo.:snotty:
Kahdessa nojatuolissa vuorottelee 4 ihmistä.