* S i s u s t u s k u v i a *

vieras.......
Meillä on edelleen kovin keskeneräistä ja varmaan aika pitkäänkin vielä. Melkein vuosi sitten muutettiin :D

Tässä jotain mitä olen nappaillut pitkin vuotta:

Olohuoneesta ruokailutilaa



Olohuonetta. Talotehtaan tarrat vielä ikkunoissa :D on jo poistettu aikaa sitten. Lamppukin vaihtui ja verhot tullut ikkunoihin :)



Tässä olohuoneen uusi lamppu ja verhojakin näkyy..



yläkerran aulaa..



vanhempien makkari



Keittiötä, arkiruokapöytä.



Pienten makkarin sisustustarraseinää






Tässä kuistia talosta.



Sisustan varmaan loppuelämäni tätä tahtia...? Vieläkään ei olla saatu seinille oikein mitään, aika tyhjän tuntuista varmasti jonkun silmään mutta en itsekään välitä "turhasta krääsästä" :) Muutenkin siivoamista riittää kuuden lapsen kanssa, parin koiran ja kolmen kissan karvoissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27367733:
Kiitos :) Mä elin 45 vuotta asunnoissa, joissa käytännöllisesti katsoen kaikki pinnat olivat joko valkoiset tai muuten vaaleat. Mukaanlukien huonekalut ja sisustustekstiilit. Siksi en haluaisi valkoista yhtään mihinkään... makkarista maalasin katonkin harmaaksi :D

Sisustusketjut on tosiaan melkoisia arvosteluketjuja, mutta tykkään niistä silti. Mun mielestä koti kuvastaa asujaansa ja on mielenkiintoista nähdä, millaisissa kodeissa kanssapalstailijat viihtyvät. Mielikuva, jonka on jostain kirjoitusten perusteella saanut, voi vahvistua kotikuvien näkemisen jälkeen tai sitten ajattelee, että ohops, olin kuvitellut palstalaisen ihan erilaiseen kotiin.
Just näin! Mua ei ainakaan yhtään haittaa muiden arvostelut. Tykkään myös katsella toisten (erilaisiakin) koteja.
 
Meilläkin remontti kesken ja kaikki käyttötavarat on sullottu yhteen kerrokseen. Ja mä oon niin allerginen romulle kuin vaan voin olla :D inhoon tavaraa ja sälää. Kyllä tää tästä taas.

Itse tykkään avarasta ja valoisasta.
 
Meillä on edelleen kovin keskeneräistä ja varmaan aika pitkäänkin vielä. Melkein vuosi sitten muutettiin :D

Tässä jotain mitä olen nappaillut pitkin vuotta:

Olohuoneesta ruokailutilaa



Olohuonetta. Talotehtaan tarrat vielä ikkunoissa :D on jo poistettu aikaa sitten. Lamppukin vaihtui ja verhot tullut ikkunoihin :)



Tässä olohuoneen uusi lamppu ja verhojakin näkyy..



yläkerran aulaa..



vanhempien makkari



Keittiötä, arkiruokapöytä.



Pienten makkarin sisustustarraseinää






Tässä kuistia talosta.



Sisustan varmaan loppuelämäni tätä tahtia...? Vieläkään ei olla saatu seinille oikein mitään, aika tyhjän tuntuista varmasti jonkun silmään mutta en itsekään välitä "turhasta krääsästä" :) Muutenkin siivoamista riittää kuuden lapsen kanssa, parin koiran ja kolmen kissan karvoissa.
Tää on just semmonen valkea koti, jossa en kuvittelisi asuvani. Koti on kuitenkin ihan hirveen kaunis ja hyvällä maulla sisustettu.
 
  • Tykkää
Reactions: SuzieQ.
vieras....
Tää on just semmonen valkea koti, jossa en kuvittelisi asuvani. Koti on kuitenkin ihan hirveen kaunis ja hyvällä maulla sisustettu.
Voi kiitos! :)

Meillä oli joskus vuosia sitten väreinä musta ja sininen. Sitten oli viininpunainen, tummapuu ja kulta. Eli tosi tummaa aina. Lopulta kyllästyin kun tuntui että tarvitsin valoa aina vaan enemmän lampuista sisälle.
Tuntui että eletään pimeyden keskellä :D
Tässä kodissa valoa taas tulvii sisään ikkunoista oikein hyvin ja halusin ehdottomasti vaaleaa ja paljon. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Minni-hiiri
Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;27368759:
Meillä on vielä kaikki niiiiiiiin kesken..

Olkkarista


Olkkarissa myös toisiksi nuorimman oma nurkkaus


Keittiötä




Yksi nurkka, yhdessä lasten huoneista


Toinen nurkka, toisesta lasten huoneesta


Kodinhoitohuone




Alakerran oleskelutilaa (menossa remonttiin)


Ja tässä ois tulevan talven projektia


Aivan ihana koti teillä. Voisin kuvitella itteni juuri tuonne villasukissa tepastelemaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;27368759:
Meillä on vielä kaikki niiiiiiiin kesken..


Aivan ihana tuo tapetti!
Tänään pähkäilin K-Raudassa tapetteja. Niitä on liikaa!
Soitin sitten remppamiehelle ja kysyin, olisko kovinkin hankalaa laittaa paperitapetti, kun sieltä yksi oli ylitse muiden (ja tarjouksessakin vielä).

Laitan kohta kuvaa mallikappaleesta.
 
Viimeksi muokattu:
vaikka
Vitsi ja vitsi. Joskus kuvaketjuista luin, että ihmiset haluais katsella erilaisia koteja. Mun kotini on tuommonen ja tykkään. Tykkään myös monen muun kodista.

Sinähän voit vaikka tulla onnelliseksi siitä, että sulla ei ole koti gamala rompekasa ;)
Niin juuri. Erilaiset kodit on kiinnostavia ei jaksa joka paikassa katsoa vain samoja kuvia vaikka olisi eri asunto.
 

Yhteistyössä