Olenko minä kamala mamma? Ja mummokin vielä?Juur näin...hyi kamala mitä mammoja...
Olenko minä kamala mamma? Ja mummokin vielä?Juur näin...hyi kamala mitä mammoja...
hihihi....soosoo kun ollaan ihan kauheita...Olenko minä kamala mamma? Ja mummokin vielä?
Kauheinta on, että kauheat mummot kauheissa kodeissaan ovat ihan tyytyväisiä kaikkeen ympärillään olevaan kauheuteenhihihi....soosoo kun ollaan ihan kauheita...
Se tästä tekeekin niin kauheaaAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27370871:Kauheinta on, että kauheat mummot kauheissa kodeissaan ovat ihan tyytyväisiä kaikkeen ympärillään olevaan kauheuteen
Toinen kauheus on, että jos mummo tai kuka vaan tykkää siitä valloillaan olevasta sisustusmuodista. Siis se lakkaa olemasta silloin persoonatonta yms ja on ihan hirveetä, että siitä tykätään.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27370871:Kauheinta on, että kauheat mummot kauheissa kodeissaan ovat ihan tyytyväisiä kaikkeen ympärillään olevaan kauheuteen
Kaikista kauheinta on, että ihminen tykkää omasta kodistaanToinen kauheus on, että jos mummo tai kuka vaan tykkää siitä valloillaan olevasta sisustusmuodista. Siis se lakkaa olemasta silloin persoonatonta yms ja on ihan hirveetä, että siitä tykätään.
Näin se on.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27370949:Kaikista kauheinta on, että ihminen tykkää omasta kodistaan
Sitä nyt ei ainakaan saisi tehdä...Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27370949:Kaikista kauheinta on, että ihminen tykkää omasta kodistaan
Tämä on ollut hyvä ketju, kiitos sinulle.Tätä ketjua ei olis pitänyt alottaa. Kumminkin tykkään omasta kodistani ja nyt vedän lärvit. Hyvää yötä.
Ihanan värinen seinä makkarissa!!!!Vilautan vaan tapani mukaan. Vielä vähän kesken oleva tytön huone, muodonmuutos on kuitenkin nähtävissä alkutilanteeseen(ruskeat tapetit boordeineen 60-luvulta):
http://i2.aijaa.com/b/00901/11134789.jpg
Meidän makkarissa taas näyttää suunnilleen tältä, tosin lipastoja on lähtenyt ja patteri vaihtunut sun muuta pientä.
http://i9.aijaa.com/b/00422/11134788.jpg
Se on kyllä Vessasta löytyy samanvärinenAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27373800:Ihanan värinen seinä makkarissa!!!!
Mä kans tykkäänAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27373800:Ihanan värinen seinä makkarissa!!!!
Puhumattakaan ylipainosta, kaikki on varmaan vähintään kokoa 40 :x Siis ISOJA! Ja se periytyy lapsille. Sitten ne kasvatetaan noin hirveissä luukuissa, jos kasvatetaan ollenkaan. Pakko olla lastensuojelun asiakkaita, ja sossun, ei noin kauheita asuntoja voi ollakaan normaali-ihmisellaAlkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;27370300:Joojoo, kauheita asuntoja, joissa asuu rumia mammoja, joilla on karseet kakarat ja niillä vääränväriset välikausihaalarit.
voi lapsi paratPuhumattakaan ylipainosta, kaikki on varmaan vähintään kokoa 40 :x Siis ISOJA! Ja se periytyy lapsille. Sitten ne kasvatetaan noin hirveissä luukuissa, jos kasvatetaan ollenkaan. Pakko olla lastensuojelun asiakkaita, ja sossun, ei noin kauheita asuntoja voi ollakaan normaali-ihmisella
epistä mä haluun kans tommosen myllynAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27367690:Ihana mylly!!! :heart: Tää on se mun kirppislöytöni toisesta ketjusta:
Myllyt on ihania. Tykkään paljon.epistä mä haluun kans tommosen myllyn
Se kiikkustuolikin pitäis jostain löytää mut ei oo jaksanu töitten jälkee ettii