* S i s u s t u s k u v i a *

vaikka
Ensin luulit et tää ketju on vitsi ... lopussa oli sit ihan oikeita sisustuskuvia.
Noh, makuja on tietenkin monenlaisia mut alkupään kuvat ei ollu sitä mitä itse pidän sisustamisena. Mulla on pintaremontti menossa, samalla vaihdan huonekaluja eli en nyt laita kuvia, seuraavaan sisustusketjuun sitten.
Totta, makuja on monia. Minä en sisusta ollenkaan vaan nikkaroin ja tuunaan.
 
Täällähän on ollut varsin kivoja juttusia...ja kuten joku tuossa jo mainitsi, pääasia on, että asuja itse tykkää.

Mä tykkään tänään tästä, huomenna tuosta. Ylihuomenna todennäköisesti jo ihan muusta. Tänään koti näyttää tällaiselta, joten tänään tykkään tästä:



Paitsi tuo lamppu. Mä haluun "kristallikruunun". Ja kyllä, niin on lääst siison tuo musta-valkoisuus ja seinätarrat...mutta mun kodissani ne on aika uutta. Ja lisää tulee, kunhan saa lisää mustaa maalia :D Mä olen koko akka vähän lääst siison, joten mulle sopii semmoinen kotikin :)
 
mulla ei
mulla ei ole kuvaa, mutta olen kummankin lapsen huoneeseen maalannut aika ennakkoluulottomasti seinälle maiseman. Isommalla on meri, merirosvolaiva, taivasta ja lokkeja. Pienemmällä on perhosia ja niille sellainen "niitty". Tekee ihan MIELETTÖMÄN paljon sille huoneelle, ja kun ei käytä kuitenkan kuin 3-4 väriä ja niiden eri voimakkussasteita, niin ei ole millään tavalla levoton. Jos onnistun, voin yrittää ottaa kuvan...
 
Täällähän on ollut varsin kivoja juttusia...ja kuten joku tuossa jo mainitsi, pääasia on, että asuja itse tykkää.

Mä tykkään tänään tästä, huomenna tuosta. Ylihuomenna todennäköisesti jo ihan muusta. Tänään koti näyttää tällaiselta, joten tänään tykkään tästä:



Paitsi tuo lamppu. Mä haluun "kristallikruunun". Ja kyllä, niin on lääst siison tuo musta-valkoisuus ja seinätarrat...mutta mun kodissani ne on aika uutta. Ja lisää tulee, kunhan saa lisää mustaa maalia :D Mä olen koko akka vähän lääst siison, joten mulle sopii semmoinen kotikin :)
mitä väliä, vaikka on läst siisön, jos itse tykkää. Löysin tänään esmeralda's blogin, jossa sisustusala
opiskelija sisustaa mustavalkoisella ja harrastaa myös noita tarroja ja tekstejä.

Olohuone | Esmeralda's
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;27368759:
Meillä on vielä kaikki niiiiiiiin kesken..

Olkkarista


Olkkarissa myös toisiksi nuorimman oma nurkkaus


Keittiötä




Yksi nurkka, yhdessä lasten huoneista


Toinen nurkka, toisesta lasten huoneesta


Kodinhoitohuone




Alakerran oleskelutilaa (menossa remonttiin)


Ja tässä ois tulevan talven projektia




Kiva talo teillä. Onko vanha koulu?
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;27368887:
Ei, kun rautatieasema. Kiitos :)
Ne on kyllä hienoja. Paljonko teillä on tuossa tilaa? Meillä on vanha iso hirsirakennus ja se on kyllä ihan mahtava, ihan jotain muuta kuin pelkkä "talo", sillä on luonnetta. :D
 
[QUOTE="vieras";27368915]Ne on kyllä hienoja. Paljonko teillä on tuossa tilaa? Meillä on vanha iso hirsirakennus ja se on kyllä ihan mahtava, ihan jotain muuta kuin pelkkä "talo", sillä on luonnetta. :D[/QUOTE]

Näissä vanhoissa rakennuksissa on kyllä jotain ihan erityistä, minäkin huomaan joskus puhuvani tälle vanhalle leidille ja pohtivani mitä se haluaisi, että me valittaisi tänne sisäpintoihin :D
Tilaa on 330/440 m2. Eli siis 330 on lämmintä tilaa, alhaalla 220 ja ylhäällä 110, loput 110 yläkerrasta on avovinttiä :)
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;27368955:
Näissä vanhoissa rakennuksissa on kyllä jotain ihan erityistä, minäkin huomaan joskus puhuvani tälle vanhalle leidille ja pohtivani mitä se haluaisi, että me valittaisi tänne sisäpintoihin :D
Tilaa on 330/440 m2. Eli siis 330 on lämmintä tilaa, alhaalla 220 ja ylhäällä 110, loput 110 yläkerrasta on avovinttiä :)
Onhan tuossa taloa kerrakseen. :D Kun tehtiin remonttia mä kysyin talolta luvan. :D Oli ihan pakko kun tuntu, että se vaati selitystä miksi kaikki revitään auki. Olen luvannut että sitä kohdellaan hyvin ja että siitä tehdään todella kaunis. Kaikki sit huokailee ihastuksissaan nähdessään hänet. Tuntuu olevan ihan tyytyväinen. :)
 
vaikka
[QUOTE="vieras";27369220]Kun näyttää että mummon kuolinpesäsiivous olisi kesken.[/QUOTE]

Eikös hän isoäiti jo olekkin? Makuja on monia ja onneksi meillä on vapaus laittaa tavaroita juuri niin kuin itse tykkäämme :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tapiontytär;27368759:
Meillä on vielä kaikki niiiiiiiin kesken..

Olkkarista


Olkkarissa myös toisiksi nuorimman oma nurkkaus


Keittiötä




Yksi nurkka, yhdessä lasten huoneista


Toinen nurkka, toisesta lasten huoneesta


Kodinhoitohuone




Alakerran oleskelutilaa (menossa remonttiin)


Ja tässä ois tulevan talven projektia


Tästä(kin) tykkään paljon. Voi tuo hirsiseinä :p
 
  • Tykkää
Reactions: Tapiontytär
[QUOTE="vieras";27368929]Mä luulin että tää on vitsi koko ketju kun katsoin noita aloituskuvia... :D[/QUOTE]

Vitsi ja vitsi. Joskus kuvaketjuista luin, että ihmiset haluais katsella erilaisia koteja. Mun kotini on tuommonen ja tykkään. Tykkään myös monen muun kodista.

Sinähän voit vaikka tulla onnelliseksi siitä, että sulla ei ole koti gamala rompekasa ;)
 

Yhteistyössä