Miehet! Mikä siinä tila-autossa pelottaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a.p.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

a.p.

Vieras
Onko se jotenkin nolompi, vaikeampi ajaa, rumempi vai mitä? Kalliimpi toki taitaa olla. Itse en autoista mitään tajua, mutta täytyyhän siinä olla jotain perusteellista vikaa jos ainoa syy olla hankkimatta kolmatta lasta on se, että silloin pitäisi ostaa tila-auto.

Ja mihin farkkuun mahtuu kolme taakse? Yksi kaukalo, yksi turvaistuin ja yksi turvavyöistuin? Auton osto on joka tapauksessa edessä vuoden sisään, on lapsia kaksi tai kolme.

[QUOTE="nainen";27367484]Joo, onnhan ne lestabussit aika noloja ja rumia enkä sellasella ajaisi vaikken mies olekkaan...[/QUOTE]

siis eli se olisi syy olla saamatta yhtä ihanaa lasta..? en tajua. vähän sama kun mä sanoisin että en halua olla askaana koska sit mun maha ei enää mahdu mun lempipaitaan.

Eli jos on ok, että ei hankita kolmatta lasta ettei tarvii nolostella tila-autossa, niin olisiko ollut ok jos olisin sanonut mun miehelle että en halua yhtään lasta kun mammavaatteet on niiiin noloja ja rumia? Sama asia mun mielestä (koska kolmea lasta voi kuljettaa farkussa, samoin kuin mammavaatteita ei ole pakko käyttää ja molemmat syyt on suht pinnallisia).

Eli jos on ok, että ei hankita kolmatta lasta ettei tarvii nolostella tila-autossa, niin olisiko ollut ok jos olisin sanonut mun miehelle että en halua yhtään lasta kun mammavaatteet on niiiin noloja ja rumia? Sama asia mun mielestä (koska kolmea lasta voi kuljettaa farkussa, samoin kuin mammavaatteita ei ole pakko käyttää ja molemmat syyt on suht pinnallisia).

Ei vaatteita ja autoa kannata verrata! Ja mikä niissä "mammavaateissa on rumaa ja noloa? Mulla ei niille kyllä ollut tarvetta mutta mitä noissa kuvastoissa/tuttujen päällä olen nähnyt niin ei ne ole lestabussiin ollut verrattavissa.

[QUOTE="nainen";27367526]Ei vaatteita ja autoa kannata verrata! Ja mikä niissä "mammavaateissa on rumaa ja noloa? Mulla ei niille kyllä ollut tarvetta mutta mitä noissa kuvastoissa/tuttujen päällä olen nähnyt niin ei ne ole lestabussiin ollut verrattavissa.[/QUOTE]

Ei mitään noloa mun mielestä. Mutta en kyllä tajua mitä noloa niissä tila-autoissakaan on. Auto kuin auto, jos perille pääsee niin toimii mulle. Toi oli vaan mun pointti että älytöntä tehdä päätöksiä loppuelämän isoista asioista sen perusteella mikä jonkun ulkopuolisen mielestä voisi olla nolon näköistä.

Eli vääntäkää mulle rautalangasta mikä niissä autoissa on noloa?

Kunnon tila-auto on reilusti kalliimpi ja esim. meidän 70 luvulla rakennettuun autohalliin sitä olisi tosi hankala saada parkeerattua, nykyisenkin pikkuauton kanssa ongelmia on, kun takana olevan paikan omistaja parkkeeraa autonsa pään reilusti ulos ruudusta ja naapuripaikan omistaja leveästi, on siinä mahduttamista betonitolpan ja auton välillä.

ei vittu.
3 istuinta mahtuu heittämällä mondeon takapenkille ja mahtuupa paljon pienempäänkin autoon, kokemusta on mm. mitsubishi coltista.
tila-auto ei oo lestabussi, lestabussi on vähintään 9-paikkainen pikkubussi.
onhan suurin osa tila-autoista ruMia rohjoja mutta niin on suurin osa autoista muutenkin.

Ei mun miestä nolota yhtään ajaa tila-autolla. Ja on sen miespuoliset kaveritkin kehdanneet sitä lainaan / kyytiä pyytää, jos on pitänyt isompi porukka saada kuljetettua.

Vertaileppa perusfarkun ja tila-autojen hintoja... Noin niinkuin aluksi.

Käytetyt tila-autot on loppuun ajettuja ja vähemmän ajetut lähes uude hintaisia.

Ei tule meillekään tila-autoa - tulee vasektomia.

Yhteistyössä