joko ootte ostanu talvihaalarit lapsille te kenel tarvetta? :) mihin päädyit?

  • Viestiketjun aloittaja "jepskukkuu"
  • Ensimmäinen viesti
Juu, toki on hankittu. Päädyin Popin pukuun, koska se on lämmin. Hyvälaatuisena puvun voi kierrättä seuraavalle lapselle eli myydä tai antaa tutuille, sukulaisille. Itse en välitä näistä riemunkirjavista kuoseista, joten siinä yksi syy lisää suosia kyseistä merkkiä. Ei ole kokemusta paljon muista merkeistä kuin Popista ja Reimasta. Kaapissa roikkuu odottamassa myös paljon parjattu Lassie. Mistä itse pidät?
 
Viimeksi muokattu:
Kun sopiva tullut vastaan
Toppapuku (takki&housut) Name It, alennuksesta. Mummi oli ostanut :) Itse meinannen vielä ostaa Reimatecin kuten viime vuonna. Viime vuotinen kesti kaiken kulutuksen, toissatalvena taas Kapphalin päätyi roskiin.

En osta haalaria niinkään merkin, vaan kulutuksen mukaisen laadun mukaan. Mielummin kalliimpi haalari joka sitten kestää.
 
Tilasin pari vk sitten pian 3,5 pojalle ensi talveksi tämän.



Viime talvena oli myös Minymon haalari, ja tykkäsin niin paljon että hankin tulevaksikin talveksi.

Minymon haalari ei ole kovin paksu, mutta thinsulate tekee siitä silti lämpimän. Se on päällä kevyt ja "notkea", ei mikään tönkkö.
 
Viimeksi muokattu:
Mä oon ostanu jo keväällä alesta toppahaalarit. Kahdelle pienimmälle on remua ja isoimmalle Wheatin tuotantoa. Ja sitte löytyy vielä lassieta ja reimateccia joita on osteltu lähinnä kirpparilta kakkospuvuiksi.
 
plaa plaa plaa
Ostin kaksi molemmille :ashamed: Uutena :ashamed: :ashamed: Lisäksi kaksiosaiset "kauppavaatteet", joilla voi tarvittaessa ulkoillakin

Molot ja Mini Rodinit. <3 <3 <3
 
"vieras"
Juu hankittu on. Ostin jo toistamiseen Molon haalarin, laatu on hyvä, lämmin, malli just sopiva meidän lapselle ja ihanat kirkkaat värit, minä ja lapsi pidetään väreistä paljon, siksi tuo sininen valittiin tälle kaudelle. Edellinen puku meni kaupaksi hyvällä hinnalla, vaikka ahkerassa käytössä olikin ollut reilu pari kautta ja toki sen haalarista näki, oli karheumaa ja pientä tahraa tms. mutta ostaja oli ikionnellinen sen saadessaan.
 
FDSFDF
ostin viime talvena/keväänä/kesänä ALESTA KAIKKI: minymo vic tsin/vsin toppahaalarin ja reimatec kvasa harmaa-oranssin molemmat 116 (3 v 5 kk pojalleni) ja ticketin 110 tioppatakin (ja minymon ja arvon kumpi otetaan käyttöön tuskin kahta irtotakkia tarvitaan) ja reimatec 116 toppahousut ja kaik on ok kokoisia
 
Jonathan tähti 5v:lle, viime vuotinen Minymo menee vielä 4v:lle. Kakkos-/varapukuna hänelle on Lassie.

Jonathanit (tähti), Minymot ja Lassiet (käytössä ollut perus, g-tech ja suprafillit) on olleet ihan loistavia. Kestäviä, lämpöisiä, vedenpitäviä ja kaikenkaikkiaan toimivia. Ja edullisia!

Reimatecit ja muut ylikalliit jäävät kauppaan, vaikkakin niisä on monesti kauniita kuoseja. Pelkkä kuosi ei vaan riitä.
Reimateciä en osta enää edes alesta, kun ei ne meillä ole kestäneet..
 
Viimeksi muokattu:
"tiitii"
2v:lle ostin Ticketin haalarin ja cirafin 2-osasen,parit toppahousut ja Jonathanin toppatakin.
5v:lle menee siskonsa viime talvinen reiman haalari,toppikset ja pari toppatakkia pitää vielä ostaa.
6v:lle ostin parit toppatakit,toppahousuja pitää ostaa vielä parit,ei enää halua kuulemma haalaria.
 
Tottahan ne jo hankittu on
[QUOTE="jepskukkuu";27316113]tää miettii edelleen..[/QUOTE]

Juu,hankittu on....ja päädyin tänä vuonna kokeilemaan yhellä jonathania,toisella travallea ja kahdella sit reimatecit
 
Meidän tytölle tilasin Minymon antrasiitti-violetin tähtihaalarin ja voi pojat, kuin se on nätti! Meillä oli jo viime vuonna Minymo ja olin tosi tyytyväinen. Kävimme tosin myös sovittamassa Finkidin haalaria, mutta se oli karmean tönkkö ja kapea.
 
"mites"
http://www.netanttila.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productId=868741&storeId=1444&catalogId=1444&shopId=10009&compartmentId=10068&categoryId=10424

onkohan tämä millainen? ei tarvitse säästää seuraavalle lapselle, joten sitä ei tarvitse ottaa huomioon. eikä myöskään synkkää väritystä pojalle :)
 
Onpa synkkä puku pimeään talveen.
Makuja on monenlaisia. On tossa sentään sisäpuoli ihan kirkkaan oranssi. Lisäksi ajattelin yhdistellä tuohon kirkkaan värisiä pipoja ja hanskoja. Itse tykkään että mieluummin neutraalin värinen haalari ja erilaisia, erityylisiä ja -värisiä asusteita, kuin toisinpäin. Olen huomannut että kuosilliseen tai yksiväriseen, kirkkaan väriseen haalarin kyllästyn helposti.

Sisävaatteissa sen sijaan suosin värejä. Juuri tilasin pojalle limenvihreät ja oranssit collegehousut, ja Lindexiltä on paketti tulossa värikkäitä Bamse-ja muumipaitoja, sekä turkoosit, ruskeat ja vihreät velourhousut. Småfölkin ja Taikatuulian trikoopaidoista tykkään myös kovasti värikkyytensä takia. Itseäni häiritsisi jotenkin, jos olisi värikäs kuosillinen haalari, ja sisävaatteet ihan erisävyisiä. :ashamed: Siksi tuo väri on meille paras.:)
 
Viimeksi muokattu:
"minttu"
Tilasin pojalle (nyt 9kk) 80cm Minymon raitahaalarin. Kaunis ja hyväntuntuinen haalari, mutta nyt pohdin millainen käyttää kun hihoissa nuo ranne"lämmikkeet" vai mitkä lie.. Siis miten pukeminen onnistuu noin pienelle, onko kokemuksia! :)
 
"Vieras"
[QUOTE="minttu";27316951]Tilasin pojalle (nyt 9kk) 80cm Minymon raitahaalarin. Kaunis ja hyväntuntuinen haalari, mutta nyt pohdin millainen käyttää kun hihoissa nuo ranne"lämmikkeet" vai mitkä lie.. Siis miten pukeminen onnistuu noin pienelle, onko kokemuksia! :)[/QUOTE]

Tarkoitat varmaan lumilukkoja? Kai ne kädet sieltä läpi saa, jos ei onnistu niin leikkaa pois.

Myykö tuota minymoa joku ihan oikeakin kauppa, vaikka leppävaarassa, haluaisin käydä sovittamassa lapselle kun tuntuu olevan kehuttu..
 

Yhteistyössä