Miksi miesten mielenkiinto lopahtaa about 2 viikossa???

Yrität sä syyllistää mua? Mussa ei kuule ole mitään sellasta vikaa, et paremminkin luulisi että miehet oikein kilpailee kuka saa tälläsen pitkäsäärisen ja kapeauumasen itselleen ;D
Nin luulisi?
Mutta silti muilla parisuhteet kestävät ja ovat onnellisia, kun sinuun miehet kyllästyvät parissa viikossa... Kyllä se kertoo varsin paljon sinun haluttavuudestasi.

:)

• Tykkää
Reactions: Bonaire ja Sanna80
"vieras"
Netissä 2 vkoa sitten...ihan tavallisesti ollaan mesetelty sen kanssa. Oikeastaan joka päivä :) ei olla edes kovin sexyjä puhuttu, mut silti sielujen sympatian heti huomasi..Nyt sit pari päivää ollut tosi vähä puheinen ja sanoi, ettei haluakkaan jutella Tuli niinku puun takaa mulle toi.
Sä siis tollasen perusteella sait päähäsi että teillä on jotain enemmänkin? No huh huh. Ja eikäs noissa nettideitessä ole just tapana deittailla useampien kanssa?? En tiedä kun en harrasta moista..

En mä kuule itseäni lohduttele, vaan sanon vaan sulle, et sun kaia ei ole kiva muutaman viikon päästä tippua maahan, niin et tömps, tömps..
Kaia?

Eihän sitä koskaan tiedä mutta meillä se parin viikon raja meni rikki jo kohta kaksi ja puoli vuotta sitten. :)
Rumakin olen,kuin rullatuoli.
Kaksi lasta aiemmasta suhteesta ja mies kohtelee heitä,kuin omiaan.
Hääpäiväkin on sovittu.:heart:

• Tykkää
Reactions: Sanna80
Netissä 2 vkoa sitten...ihan tavallisesti ollaan mesetelty sen kanssa. Oikeastaan joka päivä :) ei olla edes kovin sexyjä puhuttu, mut silti sielujen sympatian heti huomasi..Nyt sit pari päivää ollut tosi vähä puheinen ja sanoi, ettei haluakkaan jutella Tuli niinku puun takaa mulle toi.
Ilmeisesti mies ei sitä sympatiaa huomannut.
Sä olet turhan hanakasti pitämässä suhteena tilannetta, jota monet pitää vasta tapailua ja tutustumisena. Vähemmällä kiireellä tulisi vähemmän pettymyksiä.

• Tykkää
Reactions: Sanna80 ja röppö
"vieras"
No ainahan sulla on jotain jossain, ja suostut vaikka mihin. Vaikutat siis helpolta naiselta. Ei sussa ole mitään haastetta miehille. Ei miehet innostu liian helpoista ja roikkuvista naisista!

Ilmeisesti mies ei sitä sympatiaa huomannut.
Sä olet turhan hanakasti pitämässä suhteena tilannetta, jota monet pitää vasta tapailua ja tutustumisena. Vähemmällä kiireellä tulisi vähemmän pettymyksiä.
Joo en mä kuule ole missään vaiheessa kellekkään(en täällä, en sille miehelle enkä itsellenikään) väittänyt että meillä olisi suhde...kylhän mä sanoin, et me ei sexyjä olla puhuttu.Vaan tavallisia juttuja ja kaikkea sellasta...mut meillä kuitenkin on samat unelmat, niin missää mättää??

Kaikilla meillä on omat särömme ja vikamme luonteessa...miksi mulla pahemmat kuin muilla?? :D ei miksään haloo1!!
En tiedä miksi.
Puutteellinen älyllinen kapasiteeti ja haasteellinen historia ehkä osasyinä. Pohjimmiltaan lie kuitenkin kyse ns. perusluonteesta. Ikäväähän se kannaltasi ja lastesi kannalta on, mutta elämä vain ON joskus kovin epäreilua ja sellaisena pysyy.

Jostain syystä on kuitenkin huomattavasti helpompi tuntea myötätuntoa sellaista ihmistä kohtaan, joka kohtaa "epäreilusti" esim. suuria vaikeuksia, sairautta, kuolemaa tms kuin sellaista, joka vastenmielisen luonteensa vuoksi epännistuu ihmissuhteissaan.

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;27312243:
Ei kukaan halua naista joka takertuu ja roikkuu ja höpöttää eksästään..
Kukaan ei myöskään halua naista joka etsii vain elättäjää...
Ollaan tosiaankin puhuttu kaikesta muusta paitsi existä...Enkä etsi elättäjää, että nyt kun on vaan 1 lapsi mulla täällä, niin tuilla hyvin pärjään!

Joo en mä kuule ole missään vaiheessa kellekkään(en täällä, en sille miehelle enkä itsellenikään) väittänyt että meillä olisi suhde...kylhän mä sanoin, et me ei sexyjä olla puhuttu.Vaan tavallisia juttuja ja kaikkea sellasta...mut meillä kuitenkin on samat unelmat, niin missää mättää??
Siinä mättää, että otat jonkun satunnaisen nettikeskustelun päättymisen itseesi noin pahasti.

Ja tuolla tutustumisvaiheella viittasin siihen suhteellisen värikkääseen ja vaihtelevaan kuvioon, jota täälläkin saa lukea aika usein, en niinkään juuri tähän tilanteeseen.

Yhteistyössä