Kun ne pari kertaa saa sua kiksauttaa, niin niille riittää. Pillus kelpaa, muu ei.Onko nykyään miehille valinnanvara ja -vaikeus liian suurta kun tuntuu mielenkiinto loppuvan aina muutamassa viikossa?? Eikö enää löydy miehiä, jotka haluavat perustaa perheen kunnollisen naisen kanssa??
Öö voisitko vähän avata tätäSä oot Sinisulka tunnetusti aika " high maintenance". Harva mies haluaa noin paljon haastetta.
Sä oot Sinisulka tunnetusti aika " high maintenance". Harva mies haluaa noin paljon haastetta.
No kerroppas, että oletko ollut noiden ukkojen kanssa sängyssä vai et?No olipas taas kauniisti sanottu!! Kun asiat ei tosiaankaan mene noin kun sinä likaisessa mielikuvituksessasi luulet.....
Juu tuskin kukaan ventovieraan kanssa perhettä alkaa perustaa.Semmosta se kai on, kun liikaa ahdistelee jo ensi tapaamisesta asti ja kertoilee miten haluaa miehen jakamaan exän kanssa lapsien kulut..kannattaisi ensin tutustua ihan kaikessa rauhassa eikä heti ensimmäiseksi ottaa puheeksi perheenperustamista, vähemmästäkin ne miehet säikähtää ja juoksee karkuun.
eli siis kun sä tapailet ukkoja, niin esität lapsetonta???Semmosta se kai on, kun liikaa ahdistelee jo ensi tapaamisesta asti ja kertoilee miten haluaa miehen jakamaan exän kanssa lapsien kulut..kannattaisi ensin tutustua ihan kaikessa rauhassa eikä heti ensimmäiseksi ottaa puheeksi perheenperustamista, vähemmästäkin ne miehet säikähtää ja juoksee karkuun.
Jos noin tapahtuu toistuvasti niin hakisin kyllä vikaa jostain ihan muualta kuin niistä miehistä. "Kunnollisille naisille" kun harvemmin moista sattuu... jos koskaan.Onko nykyään miehille valinnanvara ja -vaikeus liian suurta kun tuntuu mielenkiinto loppuvan aina muutamassa viikossa?? Eikö enää löydy miehiä, jotka haluavat perustaa perheen kunnollisen naisen kanssa??
Tuskin,mutta tuskin vaatisi yhden päivän tuttavalta lastensa elatustakaan.eli siis kun sä tapailet ukkoja, niin esität lapsetonta???
Miksi etsit niitä miehiä niin hanakasti? Osaatko olla yksin?Vähän vaikea kuule muualta kun netistä miehiä katsoa, kun on yh...
Yrität sä syyllistää mua? Mussa ei kuule ole mitään sellasta vikaa, et paremminkin luulisi että miehet oikein kilpailee kuka saa tälläsen pitkäsäärisen ja kapeauumasen itselleen ;DJos noin tapahtuu toistuvasti niin hakisin kyllä vikaa jostain ihan muualta kuin niistä miehistä. "Kunnollisille naisille" kun harvemmin moista sattuu... jos koskaan.
Se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa eli sinuna en kehuskelisi vielä tuohon tapana parisuhteellasiAlkuperäinen kirjoittaja röppö;27312057:
Juu u...Viikko sitten sä uhosit,että sulla on ihanampi mies ja parempi suhde,kuin minulla tulee ikinä olemaan.
Ja miten kävikään?
Mun ennustus kävi toteen..
Mulla on edelleen kuitenkin ihana suhde ja mies jonka kiinnostus ei ole opahtanut.:heart:
Moni kakku päältä kaunis....Yrität sä syyllistää mua? Mussa ei kuule ole mitään sellasta vikaa, et paremminkin luulisi että miehet oikein kilpailee kuka saa tälläsen pitkäsäärisen ja kapeauumasen itselleen ;D