Se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa eli sinuna en kehuskelisi vielä tuohon tapana parisuhteellasi
Sä voit lohdutella itseäsi miten parhaaksi näet.
Se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa eli sinuna en kehuskelisi vielä tuohon tapana parisuhteellasi
Nin luulisi?Yrität sä syyllistää mua? Mussa ei kuule ole mitään sellasta vikaa, et paremminkin luulisi että miehet oikein kilpailee kuka saa tälläsen pitkäsäärisen ja kapeauumasen itselleen ;D
En mä kuule itseäni lohduttele, vaan sanon vaan sulle, et sun kaia ei ole kiva muutaman viikon päästä tippua maahan, niin et tömps, tömps..Alkuperäinen kirjoittaja röppö;27312170:
Sä voit lohdutella itseäsi miten parhaaksi näet.
Just no mikä siinä sit mättää, kun sä tunnut kaiken tietävän??Nin luulisi?
Mutta silti muilla parisuhteet kestävät ja ovat onnellisia, kun sinuun miehet kyllästyvät parissa viikossa... Kyllä se kertoo varsin paljon sinun haluttavuudestasi.
Veikkaisin että luonteesi ja asenteesi.Just no mikä siinä sit mättää, kun sä tunnut kaiken tietävän??
Sä siis tollasen perusteella sait päähäsi että teillä on jotain enemmänkin? No huh huh. Ja eikäs noissa nettideitessä ole just tapana deittailla useampien kanssa?? En tiedä kun en harrasta moista..Netissä 2 vkoa sitten...ihan tavallisesti ollaan mesetelty sen kanssa. Oikeastaan joka päivä ei olla edes kovin sexyjä puhuttu, mut silti sielujen sympatian heti huomasi..Nyt sit pari päivää ollut tosi vähä puheinen ja sanoi, ettei haluakkaan jutella Tuli niinku puun takaa mulle toi.
Kaikilla meillä on omat särömme ja vikamme luonteessa...miksi mulla pahemmat kuin muilla?? ei miksään haloo1!!Veikkaisin että luonteesi ja asenteesi.
Mahdollisesti ulkonäkökin, mutta koska me muutkin "rumat" onnistumme parisuhteissamme en usko sitä pääsyyksi.
Kaia?En mä kuule itseäni lohduttele, vaan sanon vaan sulle, et sun kaia ei ole kiva muutaman viikon päästä tippua maahan, niin et tömps, tömps..
Ihan oikeen , Mummeliisa, kunka monta kokemusta itsellasi on eri miesten kanssa?Veikkaisin että luonteesi ja asenteesi.
Mahdollisesti ulkonäkökin, mutta koska me muutkin "rumat" onnistumme parisuhteissamme en usko sitä pääsyyksi.
Ilmeisesti mies ei sitä sympatiaa huomannut.Netissä 2 vkoa sitten...ihan tavallisesti ollaan mesetelty sen kanssa. Oikeastaan joka päivä ei olla edes kovin sexyjä puhuttu, mut silti sielujen sympatian heti huomasi..Nyt sit pari päivää ollut tosi vähä puheinen ja sanoi, ettei haluakkaan jutella Tuli niinku puun takaa mulle toi.
Ei kukaan halua naista joka takertuu ja roikkuu ja höpöttää eksästään..Kaikilla meillä on omat särömme ja vikamme luonteessa...miksi mulla pahemmat kuin muilla?? ei miksään haloo1!!
Joo en mä kuule ole missään vaiheessa kellekkään(en täällä, en sille miehelle enkä itsellenikään) väittänyt että meillä olisi suhde...kylhän mä sanoin, et me ei sexyjä olla puhuttu.Vaan tavallisia juttuja ja kaikkea sellasta...mut meillä kuitenkin on samat unelmat, niin missää mättää??Ilmeisesti mies ei sitä sympatiaa huomannut.
Sä olet turhan hanakasti pitämässä suhteena tilannetta, jota monet pitää vasta tapailua ja tutustumisena. Vähemmällä kiireellä tulisi vähemmän pettymyksiä.
En tiedä miksi.Kaikilla meillä on omat särömme ja vikamme luonteessa...miksi mulla pahemmat kuin muilla?? ei miksään haloo1!!
Ollaan tosiaankin puhuttu kaikesta muusta paitsi existä...Enkä etsi elättäjää, että nyt kun on vaan 1 lapsi mulla täällä, niin tuilla hyvin pärjään!Alkuperäinen kirjoittaja röppö;27312243:Ei kukaan halua naista joka takertuu ja roikkuu ja höpöttää eksästään..
Kukaan ei myöskään halua naista joka etsii vain elättäjää...
En ole laskenut.Ihan oikeen , Mummeliisa, kunka monta kokemusta itsellasi on eri miesten kanssa?
Jos kuitenkin oot? Mieti hetki.Joo en ole.
Tarvitseeko olla itsellä monia jos on seurannut esim läheistensä elämiä?Ihan oikeen , Mummeliisa, kunka monta kokemusta itsellasi on eri miesten kanssa?
Siinä mättää, että otat jonkun satunnaisen nettikeskustelun päättymisen itseesi noin pahasti.Joo en mä kuule ole missään vaiheessa kellekkään(en täällä, en sille miehelle enkä itsellenikään) väittänyt että meillä olisi suhde...kylhän mä sanoin, et me ei sexyjä olla puhuttu.Vaan tavallisia juttuja ja kaikkea sellasta...mut meillä kuitenkin on samat unelmat, niin missää mättää??
Anteeks vaan mutta miehiä voi katsella ihan jos on lastenkin kanssa liikenteessä. Ties vaikka törmäisit jossain puistossa kivaan yh-iskään.Vähän vaikea kuule muualta kun netistä miehiä katsoa, kun on yh...
Ja onhan sentään ollut elämää ennen internettiäkin ja erojakin oli ja yksinhuoltajia, jotka löysi hyvän uuden puolison.Anteeks vaan mutta miehiä voi katsella ihan jos on lastenkin kanssa liikenteessä. Ties vaikka törmäisit jossain puistossa kivaan yh-iskään.