Persujen syvin olemus?

• Viestiketjun aloittaja 7thHeaven
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="kkk";27287942]On "pelkkää paskaa" jos joku sanoo että kaikki ihmiset ovat samanarvoisia? Ok.[/QUOTE]

Persuille ihmiset on eriarvosia, valkonen mies on ylin olento, ja musta nainen lienee alinna.

"kkk"
[QUOTE="vieras";27287964]Tosin persujen mielestä he ovat vähän arvokkaampia kuin muut.
Vaikeahan sellaisia ihmisiä on arvostaa, saati ylistää.

Kerrotko miten ketjussa on poljettu persujen ihmisarvoa? :D[/QUOTE]

Millä tavoin käy ilmi että Perussuomalaiset pitävät itseään arvokkaampana? Itse olen ainakin monta kertaa tässäkin ketjussa toitottanut että kaikki ovat samanarvoisia.

"kkk"
[QUOTE="vieras";27287983]Se on sun mielipide, mun mielestä taas esim hitler näytti ihan natsilta.. sun mielestä hän kai oli väärinymmärretty pasifisti?[/QUOTE]

Tuomitsen ihmisen tekojensa en ulkonäön perusteella.

"vieras"
On se huvittavaa kun minä perussuomalaisena en saa olla maahanmuuttajien ja homoseksuaalien ystävä, en saa tukea luonnonsuojelua, en saa kierrättää, en saa kokea kaikkien olevan samanarvoisia ihmisiä, en saa olla kiinnostunut muista kulttuureista, en saa olla koulutettu ihminen, en saa olla empaattinen, en saa...

..vain ja ainoastaan koska persufoobikot sanovat niin.

Tekö sen päättelette minkälaisia perussuomalaisten kuuluu olla? Minkälaisia arvoja he kannattavat? Miltä he näyttävät?

Tekö sen päätätte että maahanmuuttaja ei voi olla perussuomalaisten kannattaja? Aivopesette hänet uskomaan että naamasi on vain maalattu kenkälankilla ja nimesi, taustasi, ulkonäkösi ja kulttuurisi on kaikkea muuta mitä sinulle on uskotettu.

Tekö sen päätätte että homoseksuaali ei voi olla perussuomalaisten kannattaja? Aivopesette hänet uskomaan että ehei poika, sinä rakastat tyttöjä, nyt olet vallan erehtynyt.

Tekö sen päätätte kuka tuntee mitäkin sydämessään?

Suosin todellakin kaikille teille suvaitsemattomille älykääpiöille pientä tutustumista muihinkin ihmisiin kuin pelkästään omanne puolueenne kannattajiin.

"vieras"
[QUOTE="vieras";27288023]On se huvittavaa kun minä perussuomalaisena en saa olla maahanmuuttajien ja homoseksuaalien ystävä, en saa tukea luonnonsuojelua, en saa kierrättää, en saa kokea kaikkien olevan samanarvoisia ihmisiä, en saa olla kiinnostunut muista kulttuureista, en saa olla koulutettu ihminen, en saa olla empaattinen, en saa...

..vain ja ainoastaan koska persufoobikot sanovat niin.

Tekö sen päättelette minkälaisia perussuomalaisten kuuluu olla? Minkälaisia arvoja he kannattavat? Miltä he näyttävät?

Tekö sen päätätte että maahanmuuttaja ei voi olla perussuomalaisten kannattaja? Aivopesette hänet uskomaan että naamasi on vain maalattu kenkälankilla ja nimesi, taustasi, ulkonäkösi ja kulttuurisi on kaikkea muuta mitä sinulle on uskotettu.

Tekö sen päätätte että homoseksuaali ei voi olla perussuomalaisten kannattaja? Aivopesette hänet uskomaan että ehei poika, sinä rakastat tyttöjä, nyt olet vallan erehtynyt.

Tekö sen päätätte kuka tuntee mitäkin sydämessään?

Suosin todellakin kaikille teille suvaitsemattomille älykääpiöille pientä tutustumista muihinkin ihmisiin kuin pelkästään omanne puolueenne kannattajiin.[/QUOTE]

Puoluetoverisi ja palstapersut ovat itse syypäitä siihen, että persuista on muodostunut muille tietynlainen ikävä kuva.

Keskustelen mielihyvin fiksujen perussuomalaisten kanssa, ja olen tälläkin palstalla niin yrittänyt tehdä, mutta jos ei ole sataprosenttisesti samaa mieltä esim. erään "Linkittäjän" kanssa, eikä käytä hänen suosimaa kieltä, on välittömästi "punavihersokea" "kukkahattutäti" "ituhippi" ja mitä vielä.

On ikävää, että muutama mätä omena pilaa koko sadon. Eikö teidän olisi aika tehdä asialle jotakin?

"kkk"
[QUOTE="vieras";27288061]Puoluetoverisi ja palstapersut ovat itse syypäitä siihen, että persuista on muodostunut muille tietynlainen ikävä kuva.

Keskustelen mielihyvin fiksujen perussuomalaisten kanssa, ja olen tälläkin palstalla niin yrittänyt tehdä, mutta jos ei ole sataprosenttisesti samaa mieltä esim. erään "Linkittäjän" kanssa, eikä käytä hänen suosimaa kieltä, on välittömästi "punavihersokea" "kukkahattutäti" "ituhippi" ja mitä vielä.

On ikävää, että muutama mätä omena pilaa koko sadon. Eikö teidän olisi aika tehdä asialle jotakin?[/QUOTE]

On ikävää että sellainen kuva muodostuu, valitettavasti ei niin hyvät ehdokkaat/kansanedustajat/uutiset on saaneet enemmän palstatilaa kuin hyvät. Itse en koskaan käytä loukkaavaa kieltä ketään kohtaan, sanoudun täysin irti rasismista ja suvaitsemattomuudesta ja edellytän sitä myös muilta. Valitettavasti mätiä on AINA oli puolue mikä tahansa.

7thHeaven
Tästä muuten puhuttiin tänään radiossa. Löytyy varmaan YleX:n Etusivun podcastista.
Varmaan puhuttu paljon muuallakin.

Nuo sivuthan on saaneet vastineet, ainakin "Pir-Looks" ja "Kok-Looks". Voiskohan joku tehdä lopuistakin puolueista, ja vaikka ammattikunnista, niin ei tarvitse vain yhden tietyn ryhmän loukkaantua :)

Samamies
[QUOTE="kkk";27288166]On ikävää että sellainen kuva muodostuu, valitettavasti ei niin hyvät ehdokkaat/kansanedustajat/uutiset on saaneet enemmän palstatilaa kuin hyvät. Itse en koskaan käytä loukkaavaa kieltä ketään kohtaan, sanoudun täysin irti rasismista ja suvaitsemattomuudesta ja edellytän sitä myös muilta. Valitettavasti mätiä on AINA oli puolue mikä tahansa.[/QUOTE]

Niin. Siinä on vaan se ongelma, että persujen joukossa tuota porukkaa tuntuu piisaavan todella paljon. Eli niiden joukossa kuljet kuitenkin. Koska täällä on jo natsikorttia heilutettu, niin heilutetaan lisää. Varmasti kansallissosialistit 30-luvulla saivat paljon hyvääkin aikaan. Palauttivat uskon Saksaan (niiden osalta jotka eivät joutuneet tulilinjalle), ottivat homman haltuun ja talouskin palasi raiteilleen. Tuolloin oli varmasti paljon sellaisia ihmisiä, jotka ajattelivat, että kansallissosialismissa on paljon hyvää tuottavia asioita. Ei nyt muutamasta äärityypistä tarvitse välittää... Toki samankaltaisia vertauksia voidaan tehdä melkeinpä mistä tahansa polittisesta liikkeestä, joka saavuttaa valtaa. Persut tosin eivät vielä ole suoranaisesti valtaa saavuttaneet...

Varmasti ihan aidosti sinäkin myönnät, että persujen joukossa on todella paljon rasisteja. Sellaisia ihmisiä, jotka suhtautuvat suorastaan irrationaalisen negatiivisesti muihin rotuihin. En muuten tiedä, mistä nikkisi nappasit, mutta minulle siitä tulee melkoisen rasistinen mielleyhtymä...

"Aks"
Tästä muuten puhuttiin tänään radiossa. Löytyy varmaan YleX:n Etusivun podcastista.
Varmaan puhuttu paljon muuallakin.

Nuo sivuthan on saaneet vastineet, ainakin "Pir-Looks" ja "Kok-Looks". Voiskohan joku tehdä lopuistakin puolueista, ja vaikka ammattikunnista, niin ei tarvitse vain yhden tietyn ryhmän loukkaantua :)
Tällä hetkelle se alkuperäinen HEL-looks on silti kaikkein naurettavin, tosin persut ovat vastakkaistyylillään heti peesissä.

"vieras"
[QUOTE="kkk";27288166]On ikävää että sellainen kuva muodostuu, valitettavasti ei niin hyvät ehdokkaat/kansanedustajat/uutiset on saaneet enemmän palstatilaa kuin hyvät. Itse en koskaan käytä loukkaavaa kieltä ketään kohtaan, sanoudun täysin irti rasismista ja suvaitsemattomuudesta ja edellytän sitä myös muilta. Valitettavasti mätiä on AINA oli puolue mikä tahansa.[/QUOTE]

Näin todella on. Jotakin olisi asialle tehtävä.

Mitä itse ajattelet tällaista lausunnoista:

"Kotkassa ehdolla olevan Amon Rautiaisen kirjoituksista on ollut tulkittavissa muun muassa, että hän on kannattanut muslimien elävältä keittämistä.. Lisäksi hän on pitänyt isänmaallisena tekona pääministerin ja valtiovarainministerin surmaamista"

Perussuomalaisten kuntavaaliehdokas esitti rasistisia kommentteja | Yle Uutiset | yle.fi

"kkk"
Niin. Siinä on vaan se ongelma, että persujen joukossa tuota porukkaa tuntuu piisaavan todella paljon. Eli niiden joukossa kuljet kuitenkin. Koska täällä on jo natsikorttia heilutettu, niin heilutetaan lisää. Varmasti kansallissosialistit 30-luvulla saivat paljon hyvääkin aikaan. Palauttivat uskon Saksaan (niiden osalta jotka eivät joutuneet tulilinjalle), ottivat homman haltuun ja talouskin palasi raiteilleen. Tuolloin oli varmasti paljon sellaisia ihmisiä, jotka ajattelivat, että kansallissosialismissa on paljon hyvää tuottavia asioita. Ei nyt muutamasta äärityypistä tarvitse välittää... Toki samankaltaisia vertauksia voidaan tehdä melkeinpä mistä tahansa polittisesta liikkeestä, joka saavuttaa valtaa. Persut tosin eivät vielä ole suoranaisesti valtaa saavuttaneet...

Varmasti ihan aidosti sinäkin myönnät, että persujen joukossa on todella paljon rasisteja. Sellaisia ihmisiä, jotka suhtautuvat suorastaan irrationaalisen negatiivisesti muihin rotuihin. En muuten tiedä, mistä nikkisi nappasit, mutta minulle siitä tulee melkoisen rasistinen mielleyhtymä...
Kerroin jo aiemmin ja se tulee etunimistä. Tottakai perussuomalaisissa on rasisteja ihan niinkuin kaikissa muissakin puolueissa. Itse en kuitenkaan sellainen ole enkä sellaista hyväksy.

"kkk"
[QUOTE="vieras";27288284]Näin todella on. Jotakin olisi asialle tehtävä.

"Kotkassa ehdolla olevan Amon Rautiaisen kirjoituksista on ollut tulkittavissa muun muassa, että hän on kannattanut muslimien elävältä keittämistä.. Lisäksi hän on pitänyt isänmaallisena tekona pääministerin ja valtiovarainministerin surmaamista"

Perussuomalaisten kuntavaaliehdokas esitti rasistisia kommentteja | Yle Uutiset | yle.fi[/QUOTE]

Loukkaavaa, en hyväksy.

"vieras"
[QUOTE="vieras";27288284]Näin todella on. Jotakin olisi asialle tehtävä.

Perussuomalaisten kuntavaaliehdokas esitti rasistisia kommentteja | Yle Uutiset | yle.fi[/QUOTE]

Ja vielä tarkemmin:

Kunnollisvaalit 2012: Amon Rautiainen, Kotka, PS

Arvoisa "kkk", mitä ajattelet noista kirjoituksista?

"vieras"

Sä oot kyllä valinnut täysin väärän puolueen, ellet oo rasisti ja pidät ihmisiä samanarvosina.

Samamies
[QUOTE="kkk";27288300]Kerroin jo aiemmin ja se tulee etunimistä. Tottakai perussuomalaisissa on rasisteja ihan niinkuin kaikissa muissakin puolueissa. Itse en kuitenkaan sellainen ole enkä sellaista hyväksy.[/QUOTE]

Uskon, että et ole. Tunnen muutaman sellaisen persun, joka ei tosiaan ole rasisti. Mutta uskallan silti väittää, että persujen keskuudessa ihan puhdas rasismi on selvästi yleisempää kuin muissa puolueissa. Ei ole nyt tutkimusta tähän juttuun esittää, saattaa olla että semmoinenkin löytyis.

Ja toi KKK-heitto nyt oli osaltani vaan halpaa huumoria, ilmeisesti joku siihen tarttui aikaisemmin sitten.

"vieras"
[QUOTE="kkk";27288300]Kerroin jo aiemmin ja se tulee etunimistä. Tottakai perussuomalaisissa on rasisteja ihan niinkuin kaikissa muissakin puolueissa. Itse en kuitenkaan sellainen ole enkä sellaista hyväksy.[/QUOTE]

Anteeksi nyt vain, mutta kyllä ainoa puolue joka on rasistinen, on persut. Kaikki rasistithan suorastaan ryntäävät kyseiseen puolueeseen. Miksi olet tuollasessa joukossa, se mua kummastuttaa. En mä hengailis vapaaehtosesti rasistiporukoissa.

"vieras"
[QUOTE="kkk";27288308]Loukkaavaa, en hyväksy.[/QUOTE]

Hyvä, totean tähänkin.

Minäkään en hyväksy sitä, että eräs palstainen käyttää ala-arvoista kieltä ihmisistä, jotka eivät hänen kanssaan ole tismalleen samaa mieltä, kuten jo aikaisemmin kirjoitin.

"kkk"
Uskon, että et ole. Tunnen muutaman sellaisen persun, joka ei tosiaan ole rasisti. Mutta uskallan silti väittää, että persujen keskuudessa ihan puhdas rasismi on selvästi yleisempää kuin muissa puolueissa. Ei ole nyt tutkimusta tähän juttuun esittää, saattaa olla että semmoinenkin löytyis.

Ja toi KKK-heitto nyt oli osaltani vaan halpaa huumoria, ilmeisesti joku siihen tarttui aikaisemmin sitten.
Jokainen joka mieltää itsensä rasistiksi ja kuuluu/haluaisi kuulua perussuomalaisiin halajaa väärää puoluetta. Kuten pj:kin on sanonut "Jos olet rasisti, älä äänestä perussuomalaisia." Perussuomalaiset ajavat KAIKKIEN ihmisten tasa-arvoa, se käy ilmi tuosta vaaliohjelmastakin.

Samamies
En minä viitsi mollata ja vääntää tästä asiasta sinällään. Eihän se auta, että toinen osapuoli sanoo:" Rasisti-persut" ja toinen osapuoli sanoo, että "eipäs olla". Minulle persut ovat vielä enemmän kritiikkipuolue. Itse olen tullut siihen tulokseen, että kritiikki ei ole rakentavaa, vaan pikemminkin juuri sitä vastaan vänkäämistä ilman rakentavia ehdotuksia.

Kaikilla puolueilla on puolueohjelma kovin mukavaa luettavaa (paitsi ehkä KD). Ratkaisevampaa on se, miten käytännössä politiikkaa toteutetaan. Ja kun ei puolue ole hallituksessa, niin sitten nousevat esiin kaiken maailman möläyttelyt jne.

Minulle persut on nimenomaan sellainen puolue, jossa vihaisen valkoisen heteromiehen vitutus erinäisiä asioita kohtaan on laitettu pikkasen salonkikelpoisempaan pakettiin. Joskin tuokin paketti repeilee liitoksistaan ja sieltä tippuilee sammakkoita ja matoja, joita sitten siivoillaan maton alle sen minkä keretään.

"kkk"
[QUOTE="vieras";27288361]Anteeksi nyt vain, mutta kyllä ainoa puolue joka on rasistinen, on persut. Kaikki rasistithan suorastaan ryntäävät kyseiseen puolueeseen. Miksi olet tuollasessa joukossa, se mua kummastuttaa. En mä hengailis vapaaehtosesti rasistiporukoissa.[/QUOTE]

Kannattaa tutustua perussuomalaisten viralliseen linjaan maahanmuutto- ja turvapaikkapolitiikasta. On sääli että perussuomalaisiin hakeutuu maahanmuuttovastaisia ja rasistisia ihmisiä sillä kyseinen puolue ei heidän tarkoituksiaan palvele.

Yhteistyössä