ahakrunts
strohhipullo auki.
Noinnn, mieli iloinen. Siitä onkin muuten aikaa kun viimeks oon ottanu, jos eilistä ei lasketa Tää palsta tekee näköjään ihan alkomaholistiks
ahakrunts
strohhipullo auki.
Noinnn, mieli iloinen. Siitä onkin muuten aikaa kun viimeks oon ottanu, jos eilistä ei lasketa Tää palsta tekee näköjään ihan alkomaholistiks
Ai, etkö sää ota mtn:OHeei, tää on väärä ketju.
Majurin ketjut on aina myös oikeita :kiss:Heei, tää on väärä ketju.
Ei oo mitään mitä ottaa. Ja en mä juomista tarkoittanut.Ai, etkö sää ota mtn:O
:heart:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27276596:Majurin ketjut on aina myös oikeita :kiss:
Uskallatko sää ylensä ottaa yhtää mittää?
Roolileikit menny ehkä vähä överiks PoppasellaAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27276634:
Tilaa pizzapoika, köytät sen tavoilles ominaisesti pakettiin ja otat baariseuraksi?Ei kukaan lähtis tänään baariin? Voin sitten saattaa kotiin asti. :xmas:
?????????????????Uskallatko sää ylensä ottaa yhtää mittää?
nääTilaa pizzapoika, köytät sen tavoilles ominaisesti pakettiin ja otat baariseuraksi?
Mun mies käveli just ohi ja sano: "Mikä miesluukku toi on!! Miksei mullakin ole tollasta, ja kaljaa?!"niimpä, toista se on premium-luokan tsekkiläinen
se on mun oma harrastehuone eli lataamoMun mies käveli just ohi ja sano: "Mikä miesluukku toi on!! Miksei mullakin ole tollasta, ja kaljaa?!"
Että poks vaan täälläkin. Lähen pian mustikkametsälle, oisko tosi glamour ottaa valkkaria mukaan...
Liikkuuks Majurin lanteet viel?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27276713:
LuultavastiLiikkuuks Majurin lanteet viel?
Eli tääkö on nyt sitten virallisesti Majurin oma tsihhketju(kö)?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27276596:Majurin ketjut on aina myös oikeita :kiss:
Heippa muru. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27276656:No ni, tää lähtee nyt kaupunkiin.
Heisulivei. :snotty: