Cheek, Jare Tiihonen

• Viestiketjun aloittaja Anoppi
  • Ensimmäinen viesti
Anoppi
Asia ei milläänlailla minulle kuulu, mutta sattuisko joku tietämään, onko tuolla Jarella tekohampaat?
Siis sorry, on todella epäkorrekti kysymys, muttta kysyn ihan sen takia, että on itsellä ajankohtainen asia.
Kun on hän nuori, hyvännäköinen ihminen, ja jos on hammasproteesi, ihan hyvä. Kun siis on noin hyvän näköinen kuitenkin. Kun itseäni niin kovasti ahdistaa. Ettei se siis olis maailmanloppu, vaikka joutuis tekohampaaat laittaakin. jos silti olis noin hyvä.

Anoppi
No ei Sillanpäällä ole, sen nyt näkee. Mutta anteeks, ihan itseä kaduttaa tämä aloitus, ei ole sopivaa toisten asioista näin udella. Eikä teistä ketään voi tietää totuutta. Mun täytyy vaan itsekseni selviytyä tämän hammasahdistukseni kanssa. Lopetetaan tämä keskustelu nyt tähän.

"Palikka"
Jaa pitää naiset Cheekiä hyvännäkösenä. No mä ihmettelinkin miksi tommonen paska musa myy. Mut sitä mä en silti tajuu, että miksi pitää ostaa sellasen musaa, joka on hyvännäkönen... Emmä esim. pahemmin tunne miehiä jokka ostais Britney Spearsia, Rihannaa tms...

[QUOTE="Palikka";27273140]Jaa pitää naiset Cheekiä hyvännäkösenä. No mä ihmettelinkin miksi tommonen paska musa myy. Mut sitä mä en silti tajuu, että miksi pitää ostaa sellasen musaa, joka on hyvännäkönen... Emmä esim. pahemmin tunne miehiä jokka ostais Britney Spearsia, Rihannaa tms...[/QUOTE]

Minusta hän on hyvännäköinen.

Yhteistyössä