Ei kiitos, palstalaisten vittujen haistelu ei kuulu fantasioihini.Mä todistan omalla argumentillani aloittajan ajatuksen todeksi, mutta tähän aloitukseen ei ole mielestäni sopivampaa vastausta kuin "Haistakee vittu!":kieh:
Aikamoista tekstiä =) Kuulostat itsekin ihan... varjossa kasvaneelta?Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;27262811:Ei kiitos, palstalaisten vittujen haistelu ei kuulu fantasioihini.
Pistähän lähiöleidi se kossupullo kiinni, niin oppii lapsesikin ettei pihalla tarvitse haistatella.
Nää teidän päätelmät on hauskoja.Alkuperäinen kirjoittaja säälin sua;27262928:Horus tai mikä lie oletkaan, olet erittäin tyhmän oloinen. Tuntuu ettet osaa ajatella että joku voi olla onnellinen vaikka ei sitä miljoona taloa ja muita hienostelu juttuja oliskaan. Olet suoraan sanottuna täysin naurettavan oloinen kun yrität todistella kovasti että olet parempi kuin muut. Olet säälittävä.
Anteeksi vaan, Lex, mutta sinä se nyt tässä varjossa kasvaneelta kuulostat tuon haistettelukommenttisi myötä.Aikamoista tekstiä =) Kuulostat itsekin ihan... varjossa kasvaneelta?
Onneksi meillä maalla ainakin opetettiin jotain toisen ihmisen kunnioittamisesta, eikä ole se oppi unohtunut vielä näiden lähiövuosienkaan aikana =)
Kyllähän niitä kiusaajia kasvaa ihan missä vaan, missä riittävän halveksuvaa asennetta lähimmäistä kohtaan jo kotoa opetetaan...
Eli jos sulla on korillinen omenia joista kaksi on mätiä niin heität koko satsin roskikseen? Ja vielä korin varmuuden vuoksi perään ettei se tartuta seuraavia omenia jotka sinne laitetaan?Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;27254582:Kärjistäminen lieneen vieras termi sinulle *huokaus*
Mutta kyllä ne pari mätää omenaa pilaa koko sadon.
Kyllä tässäkin ketjussa on monia ihan tavallisia äitejä, mutta sä tässä olet käyttäytynyt melko rumasti "huumorin" varjolla. En mäkään kyllä käsittänyt tuota, että ihmiset ei saisi loukkaantua sun sanomisista. Normaali ihminen tajuaa tuolloin, että nyt menin liian pitkälle eikä tuo ollut toisen mielestä hauskaa. Sä kuitenkin lyöt vain bensaa liekkeihin. Ei kovin fiksua käytöstä vaikka mitäs nytillä ollaankin. Käytöstapoja täälläkin soisi olevan.Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;27262778:Voihan se näinkin olla. Täytyykin sanoa, että seuraavaksi kun lauma kiusaajia ilmestyy paikalle niin alkaa itse uhkailemaan turpiin vetäsmisellä ja aloittaa sen haukkumisen. Toki on normaalia mennä ruotimaan vieran ihmisen ulkonäköä yms. seikkoja.
Onneksi mun ei tarvitse kasvattaa lapsiani lähiöissä, joissa asuu palstalaisten kaltaisia äitejä. Hienosti olette lisänneet sitä käsitystä mikä monella on niistä kaupungin vuokrakasarmeista. Kaipa sinne muuttavat ongelmattomat perheet pian muuttuu niiden ongelmallisten kaltaisiksi.
Pakko tykätäAlkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;27262977:Miljoonatalossa asuvana kermaperseenä toki mun on vaikeaa ymmärtää niitä jotka ei omista kahta citymaasturia tai laita lapsilisiä lapsen säästötilille.
Eli silloinhan lähtökohtaisesti pitäisi puhua päihdeongelmaisten, linnakundien ja huumediilerien asuintaloista, eikä lähiöistä. Itsekin asun lähiössä, joka koostuu rivi- ja omakotitaloista, enkä tiedä naapureillani olevan mainittuja ongelmia. Tiedän myös kerrostalolähiöitä, joissa ei ole kasaantuneita sosiaalisia ongelmia. Tosin ne ovat kyllä osaketaloja. Mutta vuokrakerrostalolöhiöistä minulla ei ole kokemusta, joten ongelmattomia sellaisiakin varmasti jossakin on.Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;27254797:Kärjistetysti juuri näistä lähiöistä on kyse.