Mun hirveä makkara maha

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "xxxx"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

"xxxx"

Vieras
vyötärö 79cm, lantio 90cm, paino 60kg, pituus 158cm.

karmea maha mulla ja se pahin kohta on heti navan yläpuolella. tää tuli toisen raskauden jälkeen. hirveä läskimakkara siihen muodostuu kun istuu alas ja muutenkin ylimääräistä siinä. muutoin olenkin sitten ihan normaali kokoinen. ei oo tuosta 4-vuodessa mihinkään palautunut. jotenkin hassua ekassa raskaudessa kiloja tuli 25 ja kaikki lähti ja mahakin palautui. toisessa raskaudessa tuli vaan 12kiloa ja niistä kiloistakin pääsin mutta maha jäi silti tollaseks läskiks.

[QUOTE="Vieras";27256036]Onhan sulla aika paljon painoa noin pieneksi.[/QUOTE]

noh bmi mukaan normaalipainoinen olen. alunperin olen painanut 58kg. ehkäisypillereiden aloitus nosti painoa 2kg.

[QUOTE="xxxx";27256016]vyötärö 79cm, lantio 90cm, paino 60kg, pituus 158cm.

karmea maha mulla ja se pahin kohta on heti navan yläpuolella. tää tuli toisen raskauden jälkeen. hirveä läskimakkara siihen muodostuu kun istuu alas ja muutenkin ylimääräistä siinä. muutoin olenkin sitten ihan normaali kokoinen. ei oo tuosta 4-vuodessa mihinkään palautunut. jotenkin hassua ekassa raskaudessa kiloja tuli 25 ja kaikki lähti ja mahakin palautui. toisessa raskaudessa tuli vaan 12kiloa ja niistä kiloistakin pääsin mutta maha jäi silti tollaseks läskiks.[/QUOTE]

Jos sulla ei ole mitään kiirettä ton laihtumisen kanssa niin koita vaan syödä pienempiä annoksia, ei herkkuja kun kohtuudella ja niin paljon liikuntaa kun ehdit.

Jos haluut vähän motivaatiota niin käy hakemassa vaikka saltbalans apteekista niin pääset hetkessä eroon ylimääräisistä nesteistä.

Jatkossa juo PALJON vettä.

Yhteistyössä