J
"joku"
Vieras
Ja tämähän on taas niin mustavalkoinen asia että. Vastapainoksi heitän sen että useat tuntemani päiväkoti lapset on huonosti käyttäytyviä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
TODELLISUUDESSA: Molemmista kasteista löytyy näitä. Niin kotihoidetuista kuin päivähoidossa olleista.Turha kummankaan kasti kiillottaa kruunuaan.
No minä olen lapsesta asti ollut päiväkodissa, koulussa ja aina yhtä antisosiaalinen ihminen. Mulla on vain kaksi ystävää, kolmas on aviomies ja neljäs äiti.
En olisi saanut tehdä lapsia?
Alkuperäinen kirjoittaja kiitos ja näkemiin;27246388:Sitä se on. Kun te täällä haukutte aina erilaiet, niin te juuri opetatte lapsenne tekemään samaa. Kas, kierre on valmis.
Menkää taulapäät itseenne, peilistä löytyy totuus.
Te juuri, kiusaajat, olette syypäitä siihen miksi joitakin ei huvita perhekerhot eikä muut mammaklubit.
Näin on, ei voida yleistää - varmasti kummassakin "ryhmässä" on ujoja, sekä kotihoidetuissa että päiväkodissa olleissa. Ujous ja antisosiaalisuus on luonteenpiirrre, jota voi olla vaikea edes ympäristön muokata. Annetaan kaikkien kukkien kukkia. Eihän tästä maailmastakaan tulisi mitään, jos kaikki olisivat päällepäsmäreitä.
No minä olen lapsesta asti ollut päiväkodissa, koulussa ja aina yhtä antisosiaalinen ihminen. Mulla on vain kaksi ystävää, kolmas on aviomies ja neljäs äiti.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27246437:Ujous voi olla myös haluttomuutta paljastaa itseään liikaa muille. Oman yksityisyyden suojelemista. Tänä päivänä voisi jopa ajatella, että varsin viisastakin.
Tuskin "kiitos ja näkemiin" nimimerkki ihan tuota tarkoitti, vaan esim. sitä että ujojen ja epäsosiaalisten ei anneta edes perhekahviloissa välttämättä olla rauhassa, vaan tuppaudutaan seuraan ja jos ujo ei vastaa näihin keskusteluihin yms, niin leimataan heti ulkopuoliseksi ja aletaan puhua pahaa selän takana. Ja kyllä sen huomaa, jos aletaan puhua pahaa selän takana ja luodaan ilkeitä katseita aina kun tällainen äiti astuu kahvilan ovesta sisään. Jotkut käyvät perhekahviloissa vain sitä varten että lapset saavat leikkiseuraa, eivätkä halua itselleen uusia ystävyyssuhteita.
Itse olen tällainen - en ole ujo, mutten jaksa ystävystyä uusien tyyppien kanssa, koska minulla on jo ihan tarpeeksi ystävyyssuhteita, käyn perhekahviloissa vain siksi että lapseni saa leikkiä siellä oman ikäisten lasten kanssa. Saatan kyllä jutella small talkia muiden aikuisten kanssa, mutta sen syvällisemmäksi en jaksa enkä halua ryhtyä.
No mutta, se päivkotiko se on ainoa hyvä vaihtoehto? Meillä on kohta 6v lapsi kotihoidossa, ollut aina. Mutta hän käy kerhossa, jota on 4 krt/vko, 3 h kerrallaan. Oisko se kuitenkin parempi olla päiväkodissa koko päivä 5 krt/vko?