jos olisit etäsuhteessa, ja menisit kumppanillesi yökylään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kysymys

Vieras
kehtaisitko mennä jälkikasvusi kanssa ilman mitään viemisiä, vai olettaisitko, että kumppanisi tarjoaa avokätisesti päivällisen ja iltapalan automaattisesti? menisitkö siis ilman mitään viemisiä?

Meillä asia toimi niin,että kun minä menin lapsineen tai yksin miehen luokse niin mies tarjosi ruuat viikonlopuksi ja minä sit ku he tai mies tuli meille.
Yhdessä sit maksetiin mahdolliset tekemiset viikonlopun aikana

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Miksi olisin vienyt jotain. Mulla kaksi lasta edellisestä suhteesta, miehellä yksi jonka kanssa asuu. Tervetulleita olemme olleet toisten kotiin etäsuhteen aikana ilman mitään tuomisia. Mies on yleensä maksanut kaiken (omasta halustaan) koska on hyväpalkkaisessa työssä ja minä kotiäitinä pienille lapsilleni.

riippuu siitä onko suhde vielä tapailuasteella vai meno jo arkisempaa.. jos vietätte usein ja paljon aikaa yhdessä niin viemisiä on ihan turha olla joka kerta mukana. Jos oot ekaa kertaa menossa lapsen kanssa niin kannattaa varata jotain syömistäkin mukaan..

No meillä on paras olla mukana. Joka kerran olen saanut haukut, jos en ole vienyt, tai olen vienyt liian vähän.
Joudun kyllä viemään yksiksenikin kaiken, ja jos jotain tarjoaa, niin haukkuu päälle. Ensi kerralla täytyy muistaa viedä vessapaperikin, aika monesti on siitäkin sanonut.

[QUOTE="Kikka";27243696]Numero #7; WTF!?![/QUOTE]

Näinpä, viimeksi kuulin, että rahan perässä vain oon ;D Rutiköyhä ukko, kai mä nyt sitten jonkun rikkaamman olisin etsinyt..

on sulla huono maku miesten suhteen jos tollasta räkyttäjää haluat katsella.

No joo, oikeastaan mä aina löydän vain nämä räkyttäjät. Ei mulla enää ole aikomusta yrittää uuttakaan etsiä, on tuossa hyvätkin puolensa, jelppii se joskus esim. korjaa autoa. Tosin ei aina tule apuun.
Mutta kai se on tyhjää parempi.
Ja eikös se mene niin, että omansa on aina maksettava, suomalaisen naisen tasa-arvoahan se. Mitäs oon syönyt toisen nakkeja ja paputölkin.

Alkuperäinen kirjoittaja määä;27244508:
No joo, oikeastaan mä aina löydän vain nämä räkyttäjät. Ei mulla enää ole aikomusta yrittää uuttakaan etsiä, on tuossa hyvätkin puolensa, jelppii se joskus esim. korjaa autoa. Tosin ei aina tule apuun.
Mutta kai se on tyhjää parempi.
Ja eikös se mene niin, että omansa on aina maksettava, suomalaisen naisen tasa-arvoahan se. Mitäs oon syönyt toisen nakkeja ja paputölkin.

elämä on just sitä mihin tyytyy, sanotaan näin.

Mulla on aina tapana viedä tuliaisia jos kyläilen.
Muutoin vuoroin vieraissa.

Jos matkustan toiselle puolelle maapalloa, mieheni luo, en todellakaan roudaa mitaan ylimaaraista mukanani. Oli sitten lapset matkassa tai ei, olen miehen luona kotona. Osaan kylla kayda kaupassa, jos jotain tarvitaan, eika kotoa loydy.

Yhteistyössä