saa kysellä kahden lapsen yh "mieheltä"

• Viestiketjun aloittaja minäpä
  • Ensimmäinen viesti
minäpä
[QUOTE="vieras";27236956]No joo,mä tarkoitinkin hieman syväluotaavampaa analyysiä, enkä vaan "ei kiinnostanut", mutta joo, ei oo pakko kertoa.[/QUOTE]

itse olen aina rakastanut lapsia ja tullut niiden kanssa toimeen. omien ja vieraiden ja silloin ku lapset syntyivät tiesin ettei mikään saisi minua niiden viereltä pois...
ne olivat/ovat minulle kaikki kaikessa ja sitten ku ero tuli, niin lapset tulivat minulle...
exsäni tiesi mitä lapset minulle merkitsi ja hänellä kiinnosti baarissa käynnit jnejne
joten se oli tavallaan automaattista,

minäpä
[QUOTE="vieras";27237074]oletko saanut seksiä ,milloin viimeksi[/QUOTE]

hmm tuo on kyllä kaikista pahin kysymys ei ole tullut laitettua kalenteriin ylös joten en osaa vastata =/

minäpä
[QUOTE="vieras";27237096]Minkä ikäiset lapset? Miten teidän arki sujuu? Kumman aloitteesta erositte, sinun vai exän?[/QUOTE]

vanhempi on 7 vuotta ja nuorempi on 5 vuotta, arki sujuu hyvin kait
erottiin sen takia ku eksä petti,

"vieras"
Mitä ihmettä?!? :O Missäs on ne palstan vakiokommentit tyyliin, "kannattasko katsoa kenen kanssa niitä lapsia tekee" ja syytökset, että ap on riistänyt lapsilta äidin, elatus- / tukiasioista puhumattakaan? Hei nyt eukot hieman skarppia tähän touhuun... :kieh: Mutta niinhän se on - yh-äidit on automaattisesti täysiä luusereita ja yh-isät jumalasta seuraavia... : /

• Tykkää
Reactions: Criminal Mind

Yhteistyössä