"Muistatteko" sisarustenne lapsia heidän syntymäpäivinään, varsinkin jos ette ole kummeja?

• Viestiketjun aloittaja "joopajoo"
  • Ensimmäinen viesti
"joopajoo"
Ja jos vielä asutte suht kaukana toisistanne?

Minua jotenkin ärsyttää ettei minun ja miehen sisarukset muista kuin kummilapsiaan, minä kuitenkin aina muistan kaikkia meidän sisarusten lapsia vaikkei tietenkään kaikkien kummeja olla.

Ja ei, en todella oota lahjoja, mutta vaikka onnittelupuhelu tai edes tekstiviesti ois kiva.

meillä näin
Me muistetaan puolin ja toisin, mutta pidetään kyllä myös juhlat kaikille vuosittain. Jos en pitäisi juhlia, en välttämättä odottaisi mitään, vaikea sanoa.

tottkai
muistan aina, vaikkei he muistaisi omieni synttäreitä. jouluna myös. ei ole multa pois jos ostan jotain pientä ilahduttamaan sisarten lapsia. jos talous siihen kaatuu niin kaatukoon..

nfob
Miehen puolella niin ei ole tapana, eli heidän kohdallaan muistamme ainoastaan kummilastamme. Samoin he (miehen sisko perheineen + miehen toinen sisko) muistavat ainoastaan omaa kummilastaan. Minun perheessäni taas kaikki sisarukseni muistavat myös muita lapsiamme, eli heidän kohdallaan tulemme tulevaisuudessa (kun lapsia mahdollisesti saavat) muistamaan kaikkia heidän lapsiaan.

"äityli"
Minun sisarukset kuolleet , mutta lesket muistavat lapsiani jouluisin & ruhtinaallisesti.

Miehen sisarukset muistavat lapsiamme jouluisin & syntymäpäivinä , välimatkastamme huolimatta ....tosin välillä pitää muistutella heille merkkipäivästä.

Me muistamme sisarustemme lapsia jouluna & synttäreinä 15 v. asti - sen jälkeen vain ripillä , yo juhlat , kihlajaiset , häät , yms. "isommat" juhlat.

Mä muistan synttärit ja joulut.. ostan lahjat aina.. sisko taas muistaa onnitella mutta ei kuulema ole ikinä rahaa ostaa lahjaa meän pojalle.. oon tän hyväksynyt, mut oon kyllä siskonpoikien lempitäti kuulema ;)

"vieras"
[QUOTE="vieras";27205876]Jos juhliin kutsutaan tietenkin muistan, muuten en muista.[/QUOTE]

Näin juuri. Jos mennään käymään voin viedä paketin (ja yleensä vienkin ihan vaikka ei olisi syntymäpäivä). Erikseen en ala lahjoja postittamaan, kun ei paljoa olla tekemisissä.

Vastakysymys AP:lle? Ostatko itse?

Yhteistyössä