Heteronainen! Voisitko kuvitella sekstaavasi toisen naisen kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja "MAN"
  • Ensimmäinen viesti
"MAN"
Ihan tämmöstä kysyn? Ja olisiko mieluisampaa olla kahdestaan jonkun naisen kanssa vai siten että olis mies mukana?

Ja heteromiehenä voin sanoa, että olis kiva sekstata naisen kanssa. Mutta ei miehen.
 
7thHeaven
En.
En sulje pois sitä vaihtoehtoa, että joskus elämässäni rakastuisin naiseen, mutta tähän 21 ikävuoteen asti en ole ikinä tuntenut minkäännäköistä vetoa naisiin, enkä uteliaisuutta sillä saralla.

Edelleenkin ihastelen naiskauneutta, voin olla jonkun julkkiksen tms. ulkonäköön lääpälläni, mutta se siitä.

Jos meillä ois joskus kolmen kimppaa kaksi naista + mieheni, niin en koskisi naiseen.
Kaks miestä + minä sopis kyllä. Eli kai tässä heteroa ollaan.
 
"vieras"
Voisin KUVITELLA, ja olen kuvitellutkin. Siis fantasioissani olen harrastanut seksiä myös naisen kanssa.

Mutta irl en ole tuntenut seksuaalista vetoa kehenkään naiseen enkä usko että ikinä voisin oikeasti (haluta) harrastaa seksiä naisen kanssa. Minulla on myös muita fantasioita, jotka toteutuessaan olisivat kaikkea muuta kuin mieleisiä.
 
sdfsdfg
[QUOTE="MAN";27196888]Ihan tämmöstä kysyn? Ja olisiko mieluisampaa olla kahdestaan jonkun naisen kanssa vai siten että olis mies mukana?

Ja heteromiehenä voin sanoa, että olis kiva sekstata naisen kanssa. Mutta ei miehen.[/QUOTE]

Ja heteromiehenä voin sanoa, että olis kiva sekstata naisen kanssa. Mutta ei miehen.

aijaa

Ja heteromiehenä voin sanoa, että olis kiva sekstata naisen kanssa. Mutta ei miehen.

Aijaa

Ja heteromiehenä voin sanoa, että olis kiva sekstata naisen kanssa. Mutta ei miehen.



Vittu, eikai!
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27197081]Voisin KUVITELLA, ja olen kuvitellutkin. Siis fantasioissani olen harrastanut seksiä myös naisen kanssa.

Mutta irl en ole tuntenut seksuaalista vetoa kehenkään naiseen enkä usko että ikinä voisin oikeasti (haluta) harrastaa seksiä naisen kanssa. Minulla on myös muita fantasioita, jotka toteutuessaan olisivat kaikkea muuta kuin mieleisiä.[/QUOTE]


Mulla sama kuin tällä jonka viestin lainasin, olen useasti kuvitellut ja nähnyt unia mutta en todellakaan usko että pystyisin siihen oikeasti.

Kaksi miestä voisi kyllä olla kiva !
 
vierass
No oliskohan sitä sit enää heteronainen? Minä olen ollut viimeiset 12 vuotta vain miesten kanssa. Naisten kanssa tuli oltua joskus silloin nuoruudessa. Seurustelinkin muutaman vuoden ajan naisen kanssa. Nykyään en enää osaa kuvitella olevani naisen kanssa. Oonko mä nyt sit hetero vai bi? :D
 
"vieras"
No ainut syy miksi voisin kokea tarpeelliseksi olla toisen naisen kanssa, olis se että saisin siitä rahaa. Ja rahallehan on tarvetta aina. Muuten ei kiinnosta naiset, edes kolmen kimppa, kahden miehen kanssa voisin olla.
 
Kepsis
Ei ny saatana. Ihan hyvä vissiin olla pois täältä, tuntuu että aivokuolleemmaksi menee koko aika nämä kyselyt, eikä vastauksetkaan ole ihan pähkinänsärkijä luokkaa vrt. Heteromies jolle ei kelpaa toiset miehet, no vittu daa?????
 
  • Tykkää
Reactions: chef

Yhteistyössä