V
"vieras"
Vieras
Ettekö te osaa itse järjestää illanistujaisia vai mistä on kyse, jos pik:Okujoulut harmillisesti ovat ainoa yhteinen illanvietto? Ja itselle tämä on vähän hassu aihe, koska ikinä en ole välittänyt työporukastani niin paljon, että illanvieton väliinjääminen olisi harmittanut. Ystävät erikseen, työkaverit erikseen.
Ja ei minun ainakaan ole vaikeaa kuvitella, että toisille se viikonlopun järjestäminen ei käy ihan tuosta noin vain. Ja hei, jo ennaltasovittu. Ja tietysti samoin voisi kysyä, miksi se työpaikan järjestämä juttu on tärkeämpää kuin aika oman puolison kanssa? Ei kyllä hyvin mene jos näin on
Se itse järjestäminen on vähän vaikeampaa kun välimatkaa on useampi sata kilometriä. Pikkujouluihin kollegat tulevat bussilla toiselta paikkakunnalta, ja yöpyvät hotellissa.
Enkä tarkoita että aika työkavereiden kanssa olisi tärkeämpää kuin aika puolison kanssa vaan että eikö mitenkään pysty järjestämään niin että mies voisi päästä MOLEMPIIN? Mun on todella vaikea uskoa että kaksi vuotta olisi ollut tilanne ettei ole yhtään yhteistä viikonloppua jos niitä haluaa järjestää.
Eikä yhteisen ajan tarvitse tarkoittaa hotelliyötä vaan voi mennä kahdestaan illalla vaikka syömään, leffaan tms. Oman miehen kanssa käydään viikoittain ulkona syömässä lounasta. Sekin on sitä kahdenkeskistä aikaa.
Mua ärsyttää tässä keskustelussa se että tahallaan tehdään vastakkainasettelu oma vaimo vastaan työkaverit. Entä jos mies halua todellakin molemmat?