Onko se muka ulkonäöllisesti epäviehättävää olla lievästi ylipainoinen? Ei ymmärrä...

  • Viestiketjun aloittaja pöh!
  • Ensimmäinen viesti
ttt
[QUOTE="alma";27188876]Vähän veikkaan, että tuon plus-mallin bmi on kyllä ihan normaali, eikä mikään 25-28. Ja kuten moni sanonut, niin kyllähän se läskin sijainti on aika oleellinen asia. Jotkut vatsa- ja selkämakkarat harvan mielestä kauniita ovat, mutta pyöreä ja kiinteä pylly voi hyvinkin olla. Sekin kyllä vaatii sen, että sen rasvan alla on kunnolla lihaksia.[/QUOTE]

Näin on. Plus-mallit ovat niitä normaalipainoisia, yleensä kokoa 38 tai maksimissaan 40. Näyttävät vain tosi pulskilta, kun on totuttu näkemään sitten toisesta ääripäästä, eli alipainoisia malleja.
 
"alma"
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27188926:
Mutta sehän on juuri ainoa kriteeri, jolla (muiden) painoa voi kritisoida! Kirjoitapas vaikka tähän ketjuun sanakin terveysriskeistä, niin seuraavassa viestissä lukee huutomerkkien kanssa, että tupakointi!!! ja alkoholi!!!
Joo, ja mä painan 120 kg, enkä oo koskaan kipee ja juoksen 10 kilsaa ylämäkeen. ja kaveri on ammattiurheilija ja sai syövän. että läski on terveellistä, ettäs tiedätte! ei ne akateemiset pellet siellä yliopistolla tiedä mitään! ja minäkin maksan veroja!
 
douga
Eikö naiset todellakaan osaa ajatella painoaan muuta kuin ulkonäköön ja miesten miellyttämiseen liittyvänä asiana.
Toisinaan tuntuu, että eivät osaa. Mulle tulee joskus huomautuksia ulkonäöstäni (painoindeksi 19), että "hyvähän se sulla kun olet noin hoikka" ja "kun on tommonen vartalo, kaikki vaatteet näyttävät hyvältä" (mistä olen eri mieltä). Lopuksi kerrotaan, että miehet pitävät kurvikkaista naisista. :D
 
  • Tykkää
Reactions: SuzieQ.
"Hiphei"
Kyllä mä tykkään ennemmin kurvikkaista(ei läskeistä) naisista kuin laihoista.
Mut mä oonkin nainen :D
Parastahan tässä on se, että kaikille varmasti löytyy se joka tykkää.
 
hhmm
Turha näistä asioista on kiistellä tai tapella, niin puhdas mielipidekysymys! Sitä en vaan ymmärrä miten jotku naiset olettaa, että vain normipainoiset ovat miehille sitä hottia =)

Itse olen pyöreähkö ja tulen olemaankin. ;) Esim mun mies, itse normaalipainoinen, sanoo aina tykänneensä pehmeämmistä naisista.
 
Riippuu aika paljo siitä mihin se ylimääräinen kertyy. Isompi takapuoli ja tissit ei oo pahan näköinen, mut jos se läski on mahassa, ni se on todella epäviehättävää. Mun mielestä. Mun makuun on eniten hoikka ja timmi, jolla kuitenki on muotoaki.
 
Itse olen pyöreähkö ja tulen olemaankin. ;) Esim mun mies, itse normaalipainoinen, sanoo aina tykänneensä pehmeämmistä naisista.
Niin minäkin sanoisin, mikäli sattuisin olemaan suhteessa hiukan pyöreämmän naisen kanssa. Diplomaattisuus kannattaa näissä asioissa. :) Ja jos se sinun miehesi sattuisi olemaan hiukan pyöreä, niin varmaan sinäkin sanoisit pitäväsi juuri sellaisesta vähän pehmeämmästä?
 
gffhdfg
Tekee. Ihminen karttaa luonnollisesti sairaita ihmisiä ja tähän lukeutuu myös ylipaino. Ei siis varsinaisesti sairaus, mutta terveysriksi kyllä.

Bmi 19-21 on kaikista tervein kuitenkin. Ihminenhän hakeutuu, kuten eläimetkin kaikista terveimpien yksilöiden seuraan huomaamattaankin. Se on täysin luonnollista joten ymmärrän hyvin. Kukaan ei ole luonnostaan pullukka, kyllä se syömisestä tulee tai hyvin harvinaisissa tapauksissa sairaudesta.
 
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
"hehe"
Näin on. Plus-mallit ovat niitä normaalipainoisia, yleensä kokoa 38 tai maksimissaan 40. Näyttävät vain tosi pulskilta, kun on totuttu näkemään sitten toisesta ääripäästä, eli alipainoisia malleja.
Mutta jos pienikokoisempi on terveempi vartalo, miksi sitä ei saisi ihailla? Enkä puhu mistään xxxxxxxxs-koosta vaan ihan normaalin terveen nuoren naisen koosta 34-36. :)
 
hhmm
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27189257:
Niin minäkin sanoisin, mikäli sattuisin olemaan suhteessa hiukan pyöreämmän naisen kanssa. Diplomaattisuus kannattaa näissä asioissa. :) Ja jos se sinun miehesi sattuisi olemaan hiukan pyöreä, niin varmaan sinäkin sanoisit pitäväsi juuri sellaisesta vähän pehmeämmästä?
Hhmm... näimpä juuri ja noinhan se pitää ollakkin. =) Oon mä suhteen aikana ollut vähän enemmänkin pyöreä ja tietenkin mies silloinki sanoi tykkäävänsä ;)

Ja hei, mä tiedän olevani hyvän näköinen tällaisena ;) Oha se niin ki että se miten kortensa kantaa ni vaikuttaa, siis olemalla itse tyytyväinen itteesä.
 
Kyllä naiset on enemmän toisten naisten takia langanlaihoja, kuin miesten takia.

Toki mitä pinnallisempi mies niin sitä enemmän ehkä kiinnittää huomiota nimenomaan tuohon nykytrendin mukaiseen laihuuden ihannointiin.

Painolla ei välttämättä ole mitään tekemistä viehättävyyden kanssa, jos nyt ei sairaalloisen ylipainoinen ole.
 
  • Tykkää
Reactions: SuzieQ.
Kyllä naiset on enemmän toisten naisten takia langanlaihoja, kuin miesten takia.

Toki mitä pinnallisempi mies niin sitä enemmän ehkä kiinnittää huomiota nimenomaan tuohon nykytrendin mukaiseen laihuuden ihannointiin.

Painolla ei välttämättä ole mitään tekemistä viehättävyyden kanssa, jos nyt ei sairaalloisen ylipainoinen ole.
Tunnustaudun välittömästi tuollaiseksi pinnalliseksi mieheksi! :wave: Tai no, ehkä puhuisin kuitenkin mieluummin hoikkuudesta tai sopusuhtaisuudesta kuin suoranaisesta laihuudesta. Mutta enivei, minä kiinnitän kyllä runsaastikin huomiota ihmisten (niin naisten kuin miestenkin) ulkomuotoon.
 
[QUOTE="Jäämies";27188958]Makuja on monia, mutta on myös niitä ukkoja, jotka eivät vain jaksa sitä illan, päivän, viikon tai kuukauden jatkoa mikä siitä seuraisi :D[/QUOTE]

Suhde, jossa mies ei pidä vaimoaan hyvännäköisenä, on tyydyttävä ja onnellinen?
 
Viimeksi muokattu:
Ei hoikkuus/laihuus pelasta vakavilta sairauksilta. Lähipiirissä on pari näitä itseään nälässä pitäviä sali-ym-intoilijoita ja molemmilla on ollut vakavia terveydellisiä ongelmia.
Mä en ole koskaan ollut laiha ja olen terveempi.
Lyön vetoa että olen kumpaakin pidempään työelämässä.
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;27189393:
Ei hoikkuus/laihuus pelasta vakavilta sairauksilta. Lähipiirissä on pari näitä itseään nälässä pitäviä sali-ym-intoilijoita ja molemmilla on ollut vakavia terveydellisiä ongelmia.
Mä en ole koskaan ollut laiha ja olen terveempi.
:LOL: Kirjoititko lonkalta, vai luitko viestin #28 ennen tämän kirjoittamista? :D
 
"alma"
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;27189393:
Ei hoikkuus/laihuus pelasta vakavilta sairauksilta. Lähipiirissä on pari näitä itseään nälässä pitäviä sali-ym-intoilijoita ja molemmilla on ollut vakavia terveydellisiä ongelmia.
Mä en ole koskaan ollut laiha ja olen terveempi.
Lyön vetoa että olen kumpaakin pidempään työelämässä.
Tadaa! Hetken kesti, mutta tulihan tämä!
 
  • Tykkää
Reactions: Isämies

Yhteistyössä