M
"minttu"
Vieras
minulla ei ole koulutusta alalle, mutta olen tehnyt pari vuotta kyseisen alan hommia?
arvelin että en halua hoiva- alalla jatkaa, vaan hakisin kaupallisen puolen töitä, tai toimistopuolta koska olen merkonomi koulutukseltani.
voinko sanoa työkkärissä että haen vain tämän tyyppistä työtä
arvelin että en halua hoiva- alalla jatkaa, vaan hakisin kaupallisen puolen töitä, tai toimistopuolta koska olen merkonomi koulutukseltani.
voinko sanoa työkkärissä että haen vain tämän tyyppistä työtä