Miks kaikki toivoo, että Barack Obamasta tulee uudestaan pressa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Cassandra"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

"Cassandra"

Vieras
Oon tätä ihmetelly, että melkein kaikki jotka jotain sanoo USA:n vaaleista, toivoo että Barack jatkaa. Mitä hyvää se on tehny? Ja miks niinku kaikki tuntuu olevan sen puolella? Siis en mä sitä hauku, mut yleensä aina on molempia mielipiteitä.

no se o niinku tiätsä esimerkiks kato niinku vieny eteenpäin tätä sosiaalista terveydenhuoltojärjestelmää tiäksä niinku ja sit niinku se on ajanu alas näitä bushin hallinnon tiätsä niinku alullepanemia tiäksä näitä ulkopoliittisia katastrofeja eli sotilasoperaatioita

sori mun lähiövantaa on vähän ruosteessa mutta toivottavasti tosta sai selvän

Mun mielestä Obama on tehnyt amerikkalaisista jotenkin inhimillisempiä, muita kansoja huomioonottavampia ja vähemmän ylimielisen oloisia muualla maailmassa.

Obaman aikana Yhdysvallat ei tunnu enään niin ylimieliseltä, diktaattorimaiselta suurvallalta. Obama tuntuu olevan enemmän tavallisen kansan asialla, kun taas muut presidentit ajaa vaan suurien amerikkalaisten yritysten ja superrikkaiden amerikkalaisten asioita.

[QUOTE="Cassandra";27150769]Mitä hyvää se on tehny?[/QUOTE]
Kyse ei oo siitä, mitä hyvää Obama on tehnyt/tekee vaan siitä mitä huonoa toinen vaihtoehto tekisi.

Onhan Obama ainakin yrittänyt muuttaa Amerikkaa.

Mun mielestä Obama on tehnyt amerikkalaisista jotenkin inhimillisempiä, muita kansoja huomioonottavampia ja vähemmän ylimielisen oloisia muualla maailmassa.

Obaman aikana Yhdysvallat ei tunnu enään niin ylimieliseltä, diktaattorimaiselta suurvallalta. Obama tuntuu olevan enemmän tavallisen kansan asialla, kun taas muut presidentit ajaa vaan suurien amerikkalaisten yritysten ja superrikkaiden amerikkalaisten asioita.

Allekirjoitan tuon ylläolevan muuten, paitsi tuosta boldaamastani jutusta on kyllä pakko huomauttaa, että Obama oli kyllä aikanaan vahvasti Wall Streetin poikien ehdokas. Ja on ilmeisesti edelleenkin (Wall Street Is Still Giving to President Obama - WSJ.com), vaikka suhteissa on toki kitkaakin ollut.

niin, onhan tuo parempi kuin se antiRobinHood joka keräisi rahat rikkaiden taskuun verotuksella ja panis terveydenhuollon vielä alemmas. Joten toivottavasti Obama saa jatkaa virassaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;27150872:
Allekirjoitan tuon ylläolevan muuten, paitsi tuosta boldaamastani jutusta on kyllä pakko huomauttaa, että Obama oli kyllä aikanaan vahvasti Wall Streetin poikien ehdokas. Ja on ilmeisesti edelleenkin (Wall Street Is Still Giving to President Obama - WSJ.com), vaikka suhteissa on toki kitkaakin ollut.

Varmasti joo. Mutta tää olikin vaan mun mielikuva Obamasta suhteessa muihin ehdokkaisiin. Kaikilla noilla ehdokkailla on varmasti omat rahoittajansa ja tukijansa.

Koska vastapuoli olisi tuhat kertaa pahempi vaihtoehto. Koska Obama oikeasti yrittää olla kansan puolella (vrt. terveydenhuoltolaki). Koska Obamalla on aivot, ja vastapuoli antaa mielikuvitusolennon kirjan määrätä mielipiteensä.

[QUOTE="Vieras";27150805]Miksi itse olet sitten romneyn puolella?[/QUOTE]

En ole. Mutta tuntuu, että Barakin puolella ollaan vaan siksi ku se ei oo Bush ja kun on eka musta pressa-

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27151360:
Ei pätenyt edellisissä jenkkien pressanvaaleissa. :whistle:

Siksipa totesin, etta yleensa...

Pohjois-Amerikassa on aika voimakasta vastustusta Obamaa kohtaan, mutta vastustajillakaan ei ole antaa parempaa ehdokasta. USAn poliittinen jarjestelma on aivan naurettavan kapea-alainen.

Yhteistyössä