A
"anne"
Vieras
Joudummeko minä ja sisareni maksamaan isämme ja äitimme hautajaiset kun heillä ei ole rahaa?
entä kun en aio suostua maksamaan?
entä kun en aio suostua maksamaan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kammottavaa jos vanhemmat eivät merkitse mitään lapsille vaan kyselllään kuka hoitaa hautauskulut kun itse eivät halua hoitaa. Sen sitä saa kun hoitaa lapset ja antaa niille kaiken mitä vaan pystyy ja sitten kun tulee aika että hekin jotain antavat takaisin niin eipä penniäkään tipu. Hävettää teidän puolesta kun itse ette taida ymmärtää edes.
Kammottavaa jos vanhemmat eivät merkitse mitään lapsille vaan kyselllään kuka hoitaa hautauskulut kun itse eivät halua hoitaa. Sen sitä saa kun hoitaa lapset ja antaa niille kaiken mitä vaan pystyy ja sitten kun tulee aika että hekin jotain antavat takaisin niin eipä penniäkään tipu. Hävettää teidän puolesta kun itse ette taida ymmärtää edes.
Alkuperäinen kirjoittaja Down siftaaja kotiäiti;27140828:Noh, omalla kohdalla molemmat vanhemmat meni mun ollessa tosi nuori. Ei mulla ollut sellaisia rahoja. Ja kyllä minäkin muistaakseni soitin jonnekin ja kysyin että mitä pitää tehdä.
En näe että siinä olisi mitään hävettävää.
Mut tosi ikävää jos sun lähipiirissä ollut jotakin tällästä.
Ei se montaa sataa varmaankaan maksa jos tuhkaatte isänne.
Hautaus tuhkauksella maksaa enempi. Joudut jokatapauksessa ostamaan arkun plus tietysti uurnan.
Itse sain äidin hautauskuluihin sosiaalitoimistolta avustuksen, kun tein hakemuksen äidin nimellä. Loput jäi itselle maksettavaksi ja kyllä sitä melkoinen summa kertyi (työttömänä olin silloin vielä) vaikka kahvituksen hoiti ystäväni ja hautakivi saatiin tutun kautta.
Äitini hautajaisin tulee tkylä ymärsivät, kun sanoin että erilistä kahvitilaisuutta ei ole, jokainenhan voi keittää kahvit kotonaan .
Äitini hautajaisin tulee tkylä ymärsivät, kun sanoin että erilistä kahvitilaisuutta ei ole, jokainenhan voi keittää kahvit kotonaan .
Vaikka itselläni ei varaa ollutkaan, niin pyrin tuolloin toteuttamaan äidin toiveet hautauksesta ja kahvituksesta.
Yksi äidin toiveista oli päästä hautaan Ruotsiin, sitä en kyllä pystynyt toteuttamaan. Toinen toive oli päästä mummun ja pappan kanssa samaan hautaan niin se järjestyi paljon helpommin.
Kahvituksesta äiti ei halunnut mitään prameaa. Veljelleen oli kertonut, että halusi tarjottavan voileipiä ja niitä sitten tehtiin.
Perunankukkia äiti tahtoi hautakimppuunsa, muttei niitä enää ollut niin vietiin haudalle niitä sitten seuraavana vuonna.