Jos tekisin tilauksesta täytekakkuja, mitä hinnaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liian halvallako
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

liian halvallako

Vieras
Olen itse ajatellut näin,mutta onko hinnat sopiat?
Kinuskikakku 20 hengen 41e
masikkakakku 20 hengen 41e tuoreilla mansikoilla 46e
fatasiakakku 20 hengen alk. 50e

no voi herranjumala, onko sulla mitään käsitystä kyseisestä alasta? Sä tietenkin lasket ensin raaka-aine ja välinekustannukset, mahdollisen kuljetusta varten tapahtuvan pakkaamisen kustannukset ja määrität hinnan sun oman työn osuudelle. Niiden perusteella sä sitten lasket sille kakulle hinnan. Ei niitä päästä heitellä....

[QUOTE="vieras";27139994]no voi herranjumala, onko sulla mitään käsitystä kyseisestä alasta? Sä tietenkin lasket ensin raaka-aine ja välinekustannukset, mahdollisen kuljetusta varten tapahtuvan pakkaamisen kustannukset ja määrität hinnan sun oman työn osuudelle. Niiden perusteella sä sitten lasket sille kakulle hinnan. Ei niitä päästä heitellä....[/QUOTE]

Niin ja ne raaka-ainekustannukset riippuu ihan siitä mitä raaka-aineita sä käytät. Luomua vai ei? Laktoositonta vai ei? Kotimaista vai ei? Ostatko tukusta vai ihan ruokakaupasta? Millaisia eriä? jne.

[QUOTE="vieras";27140001]Niin ja ne raaka-ainekustannukset riippuu ihan siitä mitä raaka-aineita sä käytät. Luomua vai ei? Laktoositonta vai ei? Kotimaista vai ei? Ostatko tukusta vai ihan ruokakaupasta? Millaisia eriä? jne.[/QUOTE]

Kakkuun menee noin 15e raaka-aineisiin

Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27140041:
Täällä saa 8 munan mansikkakakun 28€.

Niin jonkun kreemikakun ja makealla mansikkahillolla. Eli kaupankaku makuisen höttöpohjan tai sit ei tekijä ota itselleen tekemisetä mitää.

Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;27140072:
Höpö höpö,ihan kunnon mansikoista tehdyn. :D

Tekee siis ilmaista työtä, no jokainen tylillään :) Kaikki kai tietää että tuosta ei voi jäädä mitää jos tekee tuoreesta tai pakastetusta masikasta. Manksikkakakkuun menee meinaa aika paljon mansikkaa jos hyvän tekee :D

Konditoria Cabriole "kaikki täytekakut 20 henkilöä 44, 50e".
Tuosta pois alvit, niin periaatteessa saadaan kotileipurin kakun hinta. Eli yli neljänkympin en kyllä peruskakuissa menisi.

Tuli sekin mieleen, että kaveri jätti itse toiminimen perustamatta koska kakkuja leipoessa pitäisi yrityksen toimitilojen täyttää tietyt vaatimukset. Se ei ilmeisesti onnistunut kotikeittiössä.

Mä en tee ns. kavereille kakkuja vaan tilauksesta ihan kelle vaan. Kotitekoisia kakkuja, ainakaan minun tekemiä ei voi verrata kaupan kakkuihin, Ero ku yöllä ja päivällä minun hyäkseni.
Ei tarvita mitään erikoislupia tehdäkseen kakkuja kotikeittiössä.

Mä en tee ns. kavereille kakkuja vaan tilauksesta ihan kelle vaan. Kotitekoisia kakkuja, ainakaan minun tekemiä ei voi verrata kaupan kakkuihin, Ero ku yöllä ja päivällä minun hyäkseni.
Ei tarvita mitään erikoislupia tehdäkseen kakkuja kotikeittiössä.
ota sitten huomioon että joku saattaa tulla kyselemään hygieniapassia ja tarkistamaan tilat.

Yhteistyössä