Tukkajumala
Niin, jonkun moden herkkiä tunteita on loukattu. Nyyh
Justinia lainatakseni itke minulle joki.
Justinia lainatakseni itke minulle joki.
?????????? ?????????
???? ????????????? ?????? ?????????? ???????? ????????? ???? ????????? ???? ????????? ? ???????? ???? ????????? ? ???????? ???? ????????? ?? 15 ??? ?????? ???????? ???? ????????? ???? ????????? ?? 12 ??? ?????????? ? ?????? ?????????? ????????? ??????????
???? ?????????? ? ??????????
????? ????????? ???????????? ??? ????????????? ? ?????? ???? ????????? ? ? ????????? ???? ????????? ? ?????????? ??????????? ???? ????????? ???? ?????????? ? ??????? ?????????? ? ??????? ?????? ???? ????????? ???? ????????? ??? ??? ????????????? ?????????? ???? ???????
????? ?????????? ????????
tää spammaaja on New Yorkista?????????? ?????????
???? ????????????? ?????? ?????????? ???????? ????????? ???? ????????? ???? ????????? ? ???????? ???? ????????? ? ???????? ???? ????????? ?? 15 ??? ?????? ???????? ???? ????????? ???? ????????? ?? 12 ??? ?????????? ? ?????? ?????????? ????????? ??????????
???? ?????????? ? ??????????
????? ????????? ???????????? ??? ????????????? ? ?????? ???? ????????? ? ? ????????? ???? ????????? ? ?????????? ??????????? ???? ????????? ???? ?????????? ? ??????? ?????????? ? ??????? ?????? ???? ????????? ???? ????????? ??? ??? ????????????? ?????????? ???? ???????
????? ?????????? ????????
tää spammaaja on New Yorkista
sillä on Firefox 15 ja Windows XP
sillä on Firefox 15 ja Windows XP
ja sulla on Safari?
ooksä Oulusta?mitä vitun karttoja????
Mulla ei oo mitn homoja vastaan, muistakaa käyttää kortsuaja sulla on Safari?
täh =/??Mulla ei oo mitn homoja vastaan, muistakaa käyttää kortsua
Mä oon Mä ja mun ajatukset tulee mun mielestä! Ei sun mielestä vaan mun mielestä! Täältä näin!ooksä Oulusta?
Eli uskot Jeesukseen.Alkuperäinen kirjoittaja mun mielestä;27138319:Mä oon Mä ja mun ajatukset tulee mun mielestä! Ei sun mielestä vaan mun mielestä! Täältä näin!
ja sulla on Internet Explorer 9 ja Windows Vista?Alkuperäinen kirjoittaja mun mielestä;27138319:Mä oon Mä ja mun ajatukset tulee mun mielestä! Ei sun mielestä vaan mun mielestä! Täältä näin!