Morriganin oma ketju

Pikainen moikkaus ja halaus täältä päin :heart:
Aistitkos mun tän hetken energiat? ;) Oikeastaan nää on jatkuneet eilisestä lähtien, tää on vähän erikoista. Elän ihan täysillä tunteessa ja asiassa, joka ei ole vielä edes tapahtunut. Näätkös? :saint:

"Bluebird"
Harmaa tukka, alkaa olla pitkahko, vanhempi herrasmies, kyomy nena - juutalaista sukujuurta, keltaiset silmat. :D Vaatteet yleensa mustaa ja punaista, kuten kunnon anarkistilla kuuluukin. ;)
Nyt näen kuvan jossa mies on edelleen sama, samassa paikassa, nainen (ilmeisesti sinä) on kietoutunut miehen ympärille katsojasta vasemmalla, naisen vaatteet, hameenhelmat ja pitkät hiukset kietoutuvat mieheen tuulen mukana, mutta mies ei ole tuulessa. Edelleen paljon keltaista hiekkaa, kuivaa ilmaa ja tuulen ääni, välillä hyvin pieni tuulikellon kilahdus. Taustalla on jotain, ehkä puinen rakennus tai vaja, maalaamaton, ruohotupsuja. :D

Katselen taas tassa joku kerta, yv:a voi tietenkin myos laittaa. Aikataulustani en pysty sanomaan mitaan. Tanaan on hieman vasynyt ole, ei jaksa kunnolla keskittya, mutta yritan kylla vilkaista kaikkia halukkaita - jossain vaiheessa, joskus.

Ja nyt ruokaa laittamaan!
:wave:

• Tykkää
Reactions: mamuska7
[QUOTE="Vieras";27124878]Entä lapsesi, siellä jenkeissä? Aiotko palata? Onko uusi miehesi sieltä päin?[/QUOTE]

Lapset ovat isansa kanssa kotona, kunnes palaan Suomeen. Eli siis pian. Ja mieheni on syntyjaan USAsta.
Kunhan saan Suomessa asiat kuntoon, voin matkustella mantereiden valia melko kevyin mielin. Matkustelua tulee riittamaan, meilla molemmilla on elamamme hoidettavina, eika lapsia voi ihan noin vain repia juuriltaan. Mutta tavoitteena on muuttaa tanne pysyvasti, 10 vuoden kuluessa. :)

Voin jonkin aikaa jutella mukavia, mutta katsomaan en nyt ala.

en ole huomannut sun uutta nikkiä.. ennenkun nyt. oon vaan ihmetellyt että mihin oot kadonnut =) huimia muutoksia, onnea nyt ja jatkoon!

mua mietityttää mun niskani, ja vähän nuo henkisetkin rakenteet.. eksyisiköhän sinne asti näkyjä tai tuntemuksia..?

"vieras"
Ai sä olet Jonsered? Ihmettelinkin jo mihin Jonsered hävisi ja ehdin kaivata sinua. Tosi kiva ettet hävinnytkään mihinkään.
Miksi olet vaihtanut nimimerkkiä? Liittyykö se jotenkin siihen, että olet uudistunut elämässäsi, henkisesti jollakin lailla? Sullahan on shamanistinen ajattelumaailma.

No hei :)! Hyvinkö sait seinäsi maalatuksi? Miten sen seinän kans kävi - punainen kuulti kivasti violetin läpi mutta laitoitko siihen sitten sitä kultaa vai jäikö ilman?

Taidankin liittyä jonon jatkoksi - josko minulle jotain näkisit :)?

Yhteistyössä