Pitää paikkansa. Ilmastoinin veto jämähdyttää kyllä tehokkaasti.Kaikki, mista nyt sain otteen oli lapaluusta solisluun paahan ulottuva jonkin sortin jumitus.
Pitää paikkansa. Ilmastoinin veto jämähdyttää kyllä tehokkaasti.Kaikki, mista nyt sain otteen oli lapaluusta solisluun paahan ulottuva jonkin sortin jumitus.
Tuo on niin vaikea uskoa.Ex on liki parantunut, mutta suhteemme ei toipunut.
se on niin tyypillistä että ero tulee miehelle eteen aivan puskistaTuo on niin vaikea uskoa.
Minusta ainakin naytti ,etta olitte se esimerkillinen avoipari.
Ei kai sita kaikkea ulospain nae
Mulla oli ehka sama juttu, kaikki mun naapurit ajattelivat mun exsasta minusta ,etta olimme aina onnelliset,mutta niin se vain loppui ihan yht'akkia sekin.
Alkaa fokus hajota, mutta sinulle nain ensin koivun, jonka oksat riippuivat osittain maiseman edessa. Takana oli aukeaa, peltoa tai niittya. Jatkoimme sen yli kohti omakotitaloja ja niiden ohi kohti suurempaa kaupunkia tms. Tunnelma oli rento, syksyisen raikas.:wave:
No, tassa tapauksessa en usko niin kayneen. En ollut se, joka ensimmaisena asian otti puheeksi...se on niin tyypillistä että ero tulee miehelle eteen aivan puskista
Niinhan sita sanotaan, etta aviomies on viimeinen joka "siita " tietaa.se on niin tyypillistä että ero tulee miehelle eteen aivan puskista
Kiitos Olo on rento ja nautin syksystä.. Täytyykin miettiä mitä koivu ja noi muut tarkottaa.Alkaa fokus hajota, mutta sinulle nain ensin koivun, jonka oksat riippuivat osittain maiseman edessa. Takana oli aukeaa, peltoa tai niittya. Jatkoimme sen yli kohti omakotitaloja ja niiden ohi kohti suurempaa kaupunkia tms. Tunnelma oli rento, syksyisen raikas.
Niinpa... Ja nain jalkikateen minun on helppo sanoa, etta oli liiankin sitoutunut suhteeseen, oman hyvinvointini kustannuksella. Ulkopuolisetkin uskalsivat mainita tasta eron jalkeen.Tuo on niin vaikea uskoa.
Minusta ainakin naytti ,etta olitte se esimerkillinen avoipari.
Ei kai sita kaikkea ulospain nae
Mulla oli ehka sama juttu, kaikki mun naapurit ajattelivat mun exsasta minusta ,etta olimme aina onnelliset,mutta niin se vain loppui ihan yht'akkia sekin.
uus hemesti ehätti ekana?No, tassa tapauksessa en usko niin kayneen. En ollut se, joka ensimmaisena asian otti puheeksi...
Odottelen juuri erasta asiaa, enka osaa keskittya. Mutta muistuttele myohemmin. Yritan kylla.Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;27136031:Minä oon paikalla, jos jaksat vilkuilla tuntemattomalle palstalaiselle
Juu.Odottelen juuri erasta asiaa, enka osaa keskittya. Mutta muistuttele myohemmin. Yritan kylla.
Tietenkin otti puheeksi kun huomasi ettet enää rakasta.No, tassa tapauksessa en usko niin kayneen. En ollut se, joka ensimmaisena asian otti puheeksi...
En ole varma, kenet sain kiinni, mutta nain kadet, kammenet vastakkain, ottamassa valoa vastaan tai jakamassa sita.
Morrigan, en ma yrita mitenkaan sanoa , etta sina olisit syypaa johonkin sun tapauksessa.Niinpa... Ja nain jalkikateen minun on helppo sanoa, etta oli liiankin sitoutunut suhteeseen, oman hyvinvointini kustannuksella. Ulkopuolisetkin uskalsivat mainita tasta eron jalkeen.
Sama suomeksi, kiitos.uus hemesti ehätti ekana?
uusi mies kerkisi ensinSama suomeksi, kiitos.
Hyvää uutta elämää.Meni koko elama uusiksi ja tuntui sopivalta laittaa nikkikin uusiksi.
Ei.uusi mies kerkisi ensin