Morriganin oma ketju

[QUOTE="vieras";27135924]Ai sä olet Jonsered? Ihmettelinkin jo mihin Jonsered hävisi ja ehdin kaivata sinua. Tosi kiva ettet hävinnytkään mihinkään.
Miksi olet vaihtanut nimimerkkiä? Liittyykö se jotenkin siihen, että olet uudistunut elämässäsi, henkisesti jollakin lailla? Sullahan on shamanistinen ajattelumaailma.[/QUOTE]

Meni koko elama uusiksi ja tuntui sopivalta laittaa nikkikin uusiksi. :D

[QUOTE="vieras";27135930]Minä vieras paikalla, joka kyselin oletko eronnut jne. :) Näkkyykö mitään?[/QUOTE]

En ole varma, kenet sain kiinni, mutta nain kadet, kammenet vastakkain, ottamassa valoa vastaan tai jakamassa sita. :)

Tuo on niin vaikea uskoa.
Minusta ainakin naytti ,etta olitte se esimerkillinen avoipari.
Ei kai sita kaikkea ulospain nae
Mulla oli ehka sama juttu, kaikki mun naapurit ajattelivat mun exsasta minusta ,etta olimme aina onnelliset,mutta niin se vain loppui ihan yht'akkia sekin.
Niinpa... Ja nain jalkikateen minun on helppo sanoa, etta oli liiankin sitoutunut suhteeseen, oman hyvinvointini kustannuksella. Ulkopuolisetkin uskalsivat mainita tasta eron jalkeen.

Mullakin mennyt tää nikinvaihto ihan ohi. Muistan aina kun lohduttelit mua joskus kun olin allapäin ja kehotit viettämään räytymispäiviä :).

Tulit muuten eilen mieleen kun katoin yhtä kelttimytologiadokkaria ja siinä kerrottiin tää Morriganin taru, tosin sillon en tiennyt että olet Jonsered. Mulla muutoin yhteyksiä Irlantiin ja kiinnostaa kaikki mytologiat, etenkin kelttien ja pohjoismaiden osalta.

Ihanaa että olet lähtenyt rohkeasti uutta kohti. Eipä sitä muuta karhunkaatajalta ja Morriganilta voi odottaakaan :).

Ja mäkin mielellään kuulen mitä fiiliksiä tulee mieleen :).

Yhteistyössä