Morriganin oma ketju

Olen edelleen onnellinen puolestasi :)

Kerro minulle, mistä johtuu taianomainen yhteys toiseen ihmiseen?
Jaa-a. Mina ainakin uskon karmaan, jossain muodossa. Ja siihen, etta olemme kaikki osa samaa kokonaisuutta, spektrin osasia, jotkut ovat lahempana toisiaan, jotkut kauempana, mutta kuitenkin samaa. Eli aaltopituudet ovat joko aivan vierekkaiset, liki identtiset, tai sitten hieman erilaisemmat. Ja sitten on olemassa yksiloita, jotka kykenevat virittaytymaan toisten aaltopituuksille, ainakin joksikin ajaksi. Nain mina ajattelen talla hetkella. :)

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
"vieras"
Jaa-a. Mina ainakin uskon karmaan, jossain muodossa. Ja siihen, etta olemme kaikki osa samaa kokonaisuutta, spektrin osasia, jotkut ovat lahempana toisiaan, jotkut kauempana, mutta kuitenkin samaa. Eli aaltopituudet ovat joko aivan vierekkaiset, liki identtiset, tai sitten hieman erilaisemmat. Ja sitten on olemassa yksiloita, jotka kykenevat virittaytymaan toisten aaltopituuksille, ainakin joksikin ajaksi. Nain mina ajattelen talla hetkella. :)
Näin minäkin uskon.
Tähän liittyy mun uskomukseni siitäkin, ettei ketään ihmistä voi periaatteessa vihatakaan, se viha ei kanna kovin pitkälle koska me kaikki ollaan yhteydessä toisiimme, toistemme siskoja ja veljiä. Ihmiset niinkuin eläimet, kivet, kannot ja maa. Ilma ja vesi, taivas ja tuli.

[QUOTE="vieras";27136852]Jonsku on kertonut aivan liikaa. Sellaista mitä kukaan ei haluaisi tietää hänen elämästä.[/QUOTE]

ai, olen lukenut jo vuosia näitä ketjuja, enkä ole samaa havainnut, mut mua kiinnostaakin ihmisten elämä ja heidän ilot ja surut ihan toisista syistä kuin paskanjauhamisen takia.

Mä olen myös taustalla seuraillut Jonseredin juttuja ja mietin mihin hävisit. Kiva kuulla, että elämä on vienyt eteenpäin kohti parempaa. :) Mielenkiintoista olisi tietää mitä näet mulle jos jossain välissä ehdit/pystyt.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;27137596:
Vieläkö teet rumpuja?
Tietenkin. Toinen toistaan parempia ja hienompia. ;)

Kavin taalla eraassa liikkeessa, joka myy mm. rumpuja "healing drum"-nimella, mutta laatu ei kylla vakuuttanut.

Kun palailen Suomeen, alan hankkia ja tyostaa nahkoja ensi vuoden tarpeiksi. Tarkoitus olisi vetaa rummunrakennuskurssi kesan aikana, mutta katsotaan nyt.

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Tietenkin. Toinen toistaan parempia ja hienompia. ;)

Kavin taalla eraassa liikkeessa, joka myy mm. rumpuja "healing drum"-nimella, mutta laatu ei kylla vakuuttanut.

Kun palailen Suomeen, alan hankkia ja tyostaa nahkoja ensi vuoden tarpeiksi. Tarkoitus olisi vetaa rummunrakennuskurssi kesan aikana, mutta katsotaan nyt.
Onko sun blogi vielä aktiivinen?

Joku puhui minulle tänään parantavasta rummutuksesta, tai mitä termia käyttikään. Hassua.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;27137700:
Onko sun blogi vielä aktiivinen?

Joku puhui minulle tänään parantavasta rummutuksesta, tai mitä termia käyttikään. Hassua.
On tuo ainakin olemassa, blogini. Mutta aika laiskasti olen paivittanyt.

Rumpumeditaatiolla saa kylla paljon tehtya, siis ihan meditaatiomielessakin, ns. parantaminen onkin toinen juttu, siihenkin rumpu sopii. Rummun aani on primitiivinen ja jostain syysta se puhuttelee oikeastaan kaikkia ihmisia ja sen varahtelyn tuntee kehossaan.

"tete"
[QUOTE="tete";27123427]mutta kerropas miltä mun mieli näyttää sun silmin? Saatko selkoa?

Mulla on yksi asia jonka kanssa olen solmussa, en saa selville oikein itsestänikään. Haluanko tehdä näin vai noin.[/QUOTE]

Minä vielä jäin ilman vastausta , tai sitten ei vain mitään näy näin sekaisin olevasta pääkopasta. :)

Jos joskus vielä ehdit, pystyt ja viitsit jotain kertoa, niin kiitollisena kuuntelen. :)

[QUOTE="tete";27137767]Minä vielä jäin ilman vastausta , tai sitten ei vain mitään näy näin sekaisin olevasta pääkopasta. :)

Jos joskus vielä ehdit, pystyt ja viitsit jotain kertoa, niin kiitollisena kuuntelen. :)[/QUOTE]

Vaikka sanoin, etten enaa tanaan katso, kurkkasin kuitenkin, kun olin tullut luvanneeksi. ;)

Nain kaksi kerrosta, kuin filmia tai vastaavaa kelmua paallekkain, horisontti keikahti pystyyn, mutta se ei oikeastaan muuttanut mitaan, se vain oli eri asennossa, eri kuvakulma. Ensin ehka pelottava tai hermostuttava muutos, mutta vain omassa perspektiivissa.

[QUOTE="Suti";27137831]Minäkin tuossa eilettäin kyselin, josko jotain näkyisi minulle? :)[/QUOTE]

Maapallo avaruudesta kasin, suuria asioita ja suunnitelmia, lennokkuutta. Sellaista nain. :D

Mutta nyt loppui tyopaivani. :wave:

hylkiö
Mua koskee niin, etten voi nukkua. Mutta siitä en kysy mitään. Haluaisin tietää, onko ketään tulossa auttamaan minua, ketään henkilöä? (En kerro asiayhteyttä, mutta jos näet oikeasti, nähnet tämän.)

Yhteistyössä