Arvuutellaan palstalaisten koulutuksia heidän kirjoitustensa perusteella!

• Viestiketjun aloittaja "Inkeri"
  • Ensimmäinen viesti
Anatolia on selkeesti sosiaalialalla joko ohjaajana tai sossuna. Ehkä mieluummin kuitenkin sos.ohjaajana, kun ote on sen verran realistinen ja ronski.

Katylina on lastenohjaaja tai lähihoitaja.

7thHeaven on kotiäiti ja pitää sitä ammattina.

ansarikukka on selkeesti toimittaja, mutta voi olla että on liian skarppi pelkkään printtimediaan. Tekisikö televisiolle sisältöä lisäksi?

Ultramariini on kielitieteilijä.

SporttisMama on sairaanhoitaja ja erikoistunut mielenterveyspuoleen.

• Tykkää
Reactions: Ultramariini
7thHeaven
Anatolia on selkeesti sosiaalialalla joko ohjaajana tai sossuna. Ehkä mieluummin kuitenkin sos.ohjaajana, kun ote on sen verran realistinen ja ronski.

ansarikukka on selkeesti toimittaja, mutta voi olla että on liian skarppi pelkkään printtimediaan. Tekisikö televisiolle sisältöä lisäksi?

Ei ole lapsia.

Oon chinchillatarhuri.

[QUOTE="vieras";27131129]oon number 5. Sitä ei sanottu elokuvassa. En höyry pää mutta ois helpointa olla näköjään ihme mies! Osaan taikuruuden ja pokerin mitä siitä tulee mieleen huijari![/QUOTE]

paljonko tollanen känni maksaa. :confused:

Nope, tosin työskentelen melko lähellä tuota alaa tällä hetkellä. Tuota on kyllä useaan otteeseen ehdotettu ja pääsykokeiden perusteella sopisin alalla. Minkään muun perusteella en todellakaan :D

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27131083:
sun näppikseltä ei ole tänäänkään lähteny yhtään ymmärrettävää viestiä tälle palstalle.
eikä !!!!!! voi jehna nyt....Minä olen tiedän ....mitä n ....kun yritän keroo!

Osaan kirjottaa mutta se on feikkii! ymmärrä! Tiedän miten hakerit otetaan kiinni!

Yhteistyössä