Minä niin hyvin tiedän että mun pitäisi vähentää hiilareita mutta EN VAAN PYSTY!! turha purkaus avautuminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja matrjoshka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

matrjoshka

Aktiivinen jäsen
03.07.2011
1 400
8
38
Mä rakastan hiilareita. Leipää, pastaa, pullaa, croissantteja perunaa <3 <3 Tuntuu etten voisi elää ilman. Syön PALJON näitä. Karkeista ym en niinkään välitä, mutta keitetty peruna ja ruisleipä juustolla on minulle lähes pala taivasta. Ruisleipää voi mennä jopa kuusi palasta kerralla!! Pasta kermajuustokastikkeessa.... :P

Olen läsö, ollut aina ja ainut keino minulle laihtua olisi jättää hiilarit pois. Liikkua en ehdi/jaksa/halua ja kalorien laskeminen on liian työlästä. Karppaamalla en olisi nälässä. Silti mä vaan himoitsen hiilareita :(

Olen raskaana ja paino noussut melkein 25kg (ei turvotusta vaan rehellistä läskiä) minun pitää vaihtaa ruokavalio terveellisempään. Tiedän sen jo nyt olevan hankalaa

Mä rakastan hiilareita. Leipää, pastaa, pullaa, croissantteja perunaa <3 <3 Tuntuu etten voisi elää ilman. Syön PALJON näitä. Karkeista ym en niinkään välitä, mutta keitetty peruna ja ruisleipä juustolla on minulle lähes pala taivasta. Ruisleipää voi mennä jopa kuusi palasta kerralla!! Pasta kermajuustokastikkeessa.... :P

Olen läsö, ollut aina ja ainut keino minulle laihtua olisi jättää hiilarit pois. Liikkua en ehdi/jaksa/halua ja kalorien laskeminen on liian työlästä. Karppaamalla en olisi nälässä. Silti mä vaan himoitsen hiilareita :(

Olen raskaana ja paino noussut melkein 25kg (ei turvotusta vaan rehellistä läskiä) minun pitää vaihtaa ruokavalio terveellisempään. Tiedän sen jo nyt olevan hankalaa

Sähän saat kohta jonkun raskausajan diabeteksen tms. Siis jo laihallekin toi 25kg on tosi paljon liikaa raskaudesta. Ooppa vaan rauhassa raskaana ja popsi nyt välillä jotain salaattia tai kevyempää. Ala juomaan paljon, sekin poistaa nesteitä. Elimistössä on aina nesteitä, vaikka et silleen turvoksissa olekaan. Hillitsee se juominen sitä nälkääkin. Ja koita tehä arkes sellaiseksi ettei sulla ole kokoajan mahdollisuutta ravata sitä sohvan ja jääkaapin väliä:D

Miten olis, jos alkuun vähentäisit?
Mulle aikoinaan riitti hyvään alkuun, että puolitin leipämäärän! Sama pastan ja muiden kanssa. Pullasta nyt tarvii varmaan edes sanoa. Paitsi yksi sana: herkkupäivä. Mut kannatta a siinäkin pitää joku tolkku, ettet syö takaisin yhdessä päivässä koko viikossa säästettyjä kaloreita.

Mulla auttoi ainoastaan parin viikon totaalikieltäytyminen.
Pastat, perunat ja riisit korvasin rehuilla. Ekan viikon en syönyt ollenkaan leipää ja siitä eteenpäin söin yhden puolikkaan ruisleivän aamuisin.

Äkkiä huomaa miten niistä liiallisista hiilareista tulee huono olo, himo laantuu pikkuhiljaa eikä lopulta tee edes hirveästi mieli. Sitten voi pikkuhiljaa taas lisätä, syökin päivässä 2 viipaletta ja ruuan kanssa täysjyväpastaa maltilla.

Nyt olen minäkin palannut hiilareihin pikkuhiljaa, leipää syön 2-3 viipaletta päivässä mutta pastaa, riisiä ja perunoita ei tee kovasti mieli, osaan syödä kohtuudella.

Uusimmat

Yhteistyössä