Koiran mahaa olen kokeillut, pentuja en erota ainakaan vielä käsillä, jos semmoisia edes siellä on.
entä jos se koira on SAIRAS? Kannattaa viedä sinne eläinlääkäriin niin selviää tämäkin asia. Voihan lihominen johtua monesta muustakin asiasta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Koiran mahaa olen kokeillut, pentuja en erota ainakaan vielä käsillä, jos semmoisia edes siellä on.
Valitettavasti mun nyt täytyy lähteä puhdistamaan pyssyjä, olin tyttöseni kanssa tänään metillä. En voi siis jäädä seuraamaan tätä kauhistuneiden kaupunkilaisten keskusteluaKiitos kommenteista, hassua nähdä miten erilaisia ihmisiä ja mielipiteitä on. Pahoittelen joitain ärtyisiä ja provosoituneita kommenttejani, tulin nukkumasta vähän aikaa sitten ja olen vieläkin aika väsynyt.
t. ap, 17-v tyttö
Oi voi!
Oletko varma, ettei se ole valeraskaus?
Pennut otetaan mielellään vastaan jos sellaisia tulee, niiden hoidolle kun ei ole mitään hankaluuksia tai esteitä.
en ole kaupunkilainen. kyllä maallakin osataan koirat hoitaa
No mutta jos ei edes madoteta ja syövät emän kanssa jätteitä niin eihän niihin paljoa rahaa mene. :saint:
Ai kun hienoa!!
Ai kun hienoa!!
Niin aattelen,koska narttu koiran tiineydestä ei ole kokemusta(ja tän taisin jopa ap:lle yhessä kommentissa mainita).. Taitaa olla aikamoinen ero kissan ja koiran tiineyksissäki.. Eikö vaan?
Kun paperittomia pentujakin on teetetty, et todellakaan hoida koiraasi hyvin.Mua kyllä oikeasti loukkaa nämä teidän kommentit myös. Se, ettei jokaisen asian vuoksi juosta eläinlääkärillä, ei tarkoita etteikö koiraa hoidettaisi hyvin.
Kun paperittomia pentujakin on teetetty, et todellakaan hoida koiraasi hyvin.
Mua kyllä oikeasti loukkaa nämä teidän kommentit myös. Se, ettei jokaisen asian vuoksi juosta eläinlääkärillä, ei tarkoita etteikö koiraa hoidettaisi hyvin.
Voihan tästä löytää positiivisiakin puolia: kerrankin minä saan olla se vähä-älyinen maalaistollo!
(p.s. meidän koiran maha ei edes kestä perunaa, ettei voida sitä syöttää. Harmi, joudutaan antamaan kaupan koiranruokaa :/ )
Kun paperittomia pentujakin on teetetty, et todellakaan hoida koiraasi hyvin.
Mua kyllä oikeasti loukkaa nämä teidän kommentit myös. Se, ettei jokaisen asian vuoksi juosta eläinlääkärillä, ei tarkoita etteikö koiraa hoidettaisi hyvin.