koira odottaa pentuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Valitettavasti mun nyt täytyy lähteä puhdistamaan pyssyjä, olin tyttöseni kanssa tänään metillä. En voi siis jäädä seuraamaan tätä kauhistuneiden kaupunkilaisten keskustelua :) Kiitos kommenteista, hassua nähdä miten erilaisia ihmisiä ja mielipiteitä on. Pahoittelen joitain ärtyisiä ja provosoituneita kommenttejani, tulin nukkumasta vähän aikaa sitten ja olen vieläkin aika väsynyt.

t. ap, 17-v tyttö

Valitettavasti mun nyt täytyy lähteä puhdistamaan pyssyjä, olin tyttöseni kanssa tänään metillä. En voi siis jäädä seuraamaan tätä kauhistuneiden kaupunkilaisten keskustelua :) Kiitos kommenteista, hassua nähdä miten erilaisia ihmisiä ja mielipiteitä on. Pahoittelen joitain ärtyisiä ja provosoituneita kommenttejani, tulin nukkumasta vähän aikaa sitten ja olen vieläkin aika väsynyt.

t. ap, 17-v tyttö

en ole kaupunkilainen. kyllä maallakin osataan koirat hoitaa

• Tykkää
Reactions: Tepadj
(Ja kyllä, koira on voinut lihoakin, on viime aikoina tullut vähemmän lenkitettyä kun suurin osa talonväestä on ollut milloin missäkin ja se kotona oleva ei ehkä ole aina ulos ehtinyt. En vain uskonut, että koira voisi noin paljon lihoa noin vähässä ajassa.)

[QUOTE="palma";27130396]Mitä nyt rahapula välillä vähän rajoittaa...[/QUOTE]

No mutta jos ei edes madoteta ja syövät emän kanssa jätteitä niin eihän niihin paljoa rahaa mene. :saint:

[QUOTE="tättähäärä";27130453]ja sinä se et osaa tehä muuta,ku aukoo sitä leipäläpees..!!![/QUOTE]

Hyvin se sultakin sujuu. Mulla sen sijaan menee edes vähän välillä asian viereen, sulla ei nyt oikein osunut ollenkaan ainakaan tähän koira-asiaan.

Mua kyllä oikeasti loukkaa nämä teidän kommentit myös. Se, ettei jokaisen asian vuoksi juosta eläinlääkärillä, ei tarkoita etteikö koiraa hoidettaisi hyvin.

Voihan tästä löytää positiivisiakin puolia: kerrankin minä saan olla se vähä-älyinen maalaistollo!

(p.s. meidän koiran maha ei edes kestä perunaa, ettei voida sitä syöttää. Harmi, joudutaan antamaan kaupan koiranruokaa :/ )

Mua kyllä oikeasti loukkaa nämä teidän kommentit myös. Se, ettei jokaisen asian vuoksi juosta eläinlääkärillä, ei tarkoita etteikö koiraa hoidettaisi hyvin.

Voihan tästä löytää positiivisiakin puolia: kerrankin minä saan olla se vähä-älyinen maalaistollo!

(p.s. meidän koiran maha ei edes kestä perunaa, ettei voida sitä syöttää. Harmi, joudutaan antamaan kaupan koiranruokaa :/ )

Raskausepäily ja huomattava lihominen äkkiä ja yllättäen ei mielestäni ole ihan pikku juttuja.

Kiva kuulla, että on muitakin huolettomia koiranomistajia. Kaikille koira ei ole tasa-arvoinen lauman jäsen. Meidän koira on vaan eläin, jolla on eläimen tarpeet ja ajatukset. Koirasta huolehditaan miten parhaiten taidetaan, mutta ihmislapset ja perheen kokonaisuus menevät koiran hyvinvoinnista ohi.

Nisistä pitäisi jossakin vaiheessa näkyä tiineys. Ilmeisesti kuitenkin vasta aika loppuvaiheessa - mutta sekinhän on kohta jo käsillä.

taas kerran, koirn pitoon ajokortti!

ei ja voih :( toivon että koira ei ole tiine ja jos on että ei tarvi leikkautta pentuja ulos koska sulla ei ole rahaa.

meillä nakku sai 3 pentua ja sitä ei siitä ees huomannu että ottii, ultrattu ja 2 löyty, leikattiin ja 2 elävää 1 kuollu. erittäin suunniteltu pentue.

Anteeksi jos olen loukannut, mutta ymmärräthän, että kaikkien eläinihmisten mielestä pentujen teettäminen plop plop tuosta vaan ei ole kunnollista eläimenpitoa? Kaksi tai kolme pentuetta voi pahimmillaan tarkoittaa jopa 30 sekarotuista koiraa, ja pidän suorastaan ihmeenä, jos niistä jokainen saa edes tyydyttävän kodin.

Voi olla hyvä koiranomistaja, vaikkei viikottain veisikään koiraansa vesijuoksemaan ja hierontaan ja syöttäisi barffia lisämineraaleilla. Kuitenkin tuo, ettet vie koiraasi lääkäriin epäillessäsi tiineyttä on pelkkää vastuuttomuutta, ei mitään muuta.

Yhteistyössä