Veronpalautusta 800! JEE JEE JEE!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mirkku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mirkku"

Vieras
Huh huh. Tänään tuli laput, että noin paljon tulee veronpalautusta. Mulle siis. Miehellä palautusta 130. Ja aina se mulle motkottaa että en osaa hoitaa asioita. Heh heh... NO joo olis ollu kiva jos sekin olis saanut paljon mutta ei se ikinä saa. Mää tiesin että jotain tulee ku oli niitä matkakuluja. Mut en ois ikinä uskonu että 800. Voi hemputti että on hienoa. Tollahan vois lähtee vaikka ulkomaille... Mut ehkäpä laitan joululahjoihin ja sit vois käydä kampaajalla ja ulkona syömäs. iPadinkin vois ostaa...

Oi että sitä oikeen odottaa joulukuuta. Ensin tulee palkka viimene päivä marraskuuta. Siitä maksaa laskut ja sitten tietää että 800 on ihan ylimäärästä...

Mites muut?

Mä sain jo keväällä lapun, jotta reilut 1200 takasin, ja miehellä muutaman satasen enempi palautusta. Kiva juttu, ja ihan tarkoituksella sen teenkin, että nostan veroprossaa jonkin verran..

[QUOTE="tiipii";27128242]Mä sain jo keväällä lapun, jotta reilut 1200 takasin, ja miehellä muutaman satasen enempi palautusta. Kiva juttu, ja ihan tarkoituksella sen teenkin, että nostan veroprossaa jonkin verran..[/QUOTE]

Mikset pidä veroprossaa alempana ja säästä?

Miehesi on siis edelleen fiksumpi. Yritystiedon opettaja aikoinaan paukutti päähäni tiedon että kun veronpalautusta tulee noin 30-100€ on veroasiat hoidettu oikein. Muu on korotonta lainaa valtiolle. Eli fiksumpaa ja tuottoisampaa olisi laittaa ylimääräiset maksetut verot pankkitilille.

Mulle tulee 950 euroa ja miehelle 2500 euroa. Ihan kivasti, mutta yleensä on nostettu veroprosentit joka vuosi sille tasolle, että tulee noin 2000 euroa palautuksia. Nyt tuli vähän enemmän, kun oli laittaa kotitalousvähennykseen.

[QUOTE="tiipii";27128281]No just siksi, kun mulla menee kaikki vähät, mitkä tuleekin..Mä säästän näin! Eipä tommoset hilut paljon pankkitilillä korkoa kasva, uskosin..[/QUOTE]

No ei muutaman satasen tai tonninkaan kanssa ole väliä. Sitäpaitti siihenkin saa 0,5 prossan koron. Joten tavallisille ihmiselle ihan ok tapa säästää. Sitten jos puhuttaisiin kymmenistä tuhansista euroista, niin kannattais ehkä harkita jotain muuta.

[QUOTE="ELoise";27128283]Koska noi laput tulee? Mun kaveri sai ne jo aikaa sitten ja tuntuu että kaikki saa mutta meille ei tuu mitään. Ei kai vaan palautukset tuu eka ja sitten mätkyt ???? Mä en kestä jos taas tulee törkeet mätkyt.[/QUOTE]

Lokakuun loppuun mennessä pitäisi tulla. Meillä mies oli viimevuonna yrittäjänä, jonka takia mäkään en keväällä saanut tietää mun tilannetta.. |O

[QUOTE="seela";27128272]Miehesi on siis edelleen fiksumpi. Yritystiedon opettaja aikoinaan paukutti päähäni tiedon että kun veronpalautusta tulee noin 30-100€ on veroasiat hoidettu oikein. Muu on korotonta lainaa valtiolle. Eli fiksumpaa ja tuottoisampaa olisi laittaa ylimääräiset maksetut verot pankkitilille.[/QUOTE]

Ei ole korotonta. 0,5 euron korko.

:) Mulle olis tullut n. 600euroa, mutta kilometrejen kans tuleekin 1200euroa.

Lokakuun loppuun mennessä tiedon pitäis tulla, viime viikolla tullut vissiin aika monelle.

Itse tykkään kun tulee palautuksia, säästän mieluummin näin. Jos maksaisin vähemmän veroja niin kyllähän ne tililtä hupenis sitten johonkin sitä mukaan kun palkkakin.

[QUOTE="Mirkku";27128232]NO joo olis ollu kiva jos sekin olis saanut paljon mutta ei se ikinä saa. [/QUOTE]

Niin, veroprossat järkevämmällä tasolla varmaan.
Nämä on niin hellyttäviä aloituksia :D.

Yhteistyössä