Mulle alkaa riittämään tämä kaupunki

ImpiEllenAnna

Aktiivinen jäsen
21.04.2004
8 208
0
36
Miten voikin yhtäkkiä näin napsahtaa?! reilun vuoden jo ollut kaikki tiedossa, mutta nyt jotenkin keitti yli.. kai mä olen jokseenkin hidasälyinen.. :ashamed:

Vuosi, pari sitten kh päätti lopettaa melkein kaikki kyläkoulut.. ja yhden yläasteen ja kolme lukiota.. tilalle saatiin yksi melkein 800 oppilaan lukio ja pitkät koulumatkat ala-astelaisille.. :headwall: Sairaala on seuraavana lopetuslistalla.. siitä tehdään ilmeisesti vanhainkoti..

Yhtäkkiä alkoi niin ottamaan taas päähän toi kyläkouluasia.. kaupunki teki silloin "tarkkoja" laskelmia, että kuinka monta ekaluokkalaista 6 vuoden päästä olis kyseisissä kouluissa.. eihän niitä sitten montaa ollut.. tämä taas johtaa siihen, että niitä vois ehkä ollakin jos kh olis sitä mieltä että kyliä pitäis kehittää.. mutta kun ei.. rakennuslupia ja tontteja ei saa koska kaupunkia kehitetään nyt keskustasta.. :headwall:

Jos joku nyt tarjoo mulle hyvää tonttia Porista tai Turusta niin tästä rouvasta tulee ex-raumalainen.. en olis ikinä uskonut näin sanovani.. :kieh:

eipä tässä viereisessä kunnassakaan asiat ole kovin hyvällä mallilla. mä taas olisin ihan valmis tulemaan takaisin raumalle,vaikka siellä tällä hetkellä pori tuntuu vievän kaikki mahdolliset ja vähän mahdottomammatkin asiat.

Yhteistyössä