Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

miss_piggy
Tänään on mulla kp 24/27, ja huvikseen tein ovistestin, tuli tämmönen:

Miten voi ovistesti näyttää vieläki plussaa? Raskaustesti ainaski näytti toistaseks negaa kuten jo aiemmin taisin mainitakki, voiko terolutit vaikuttaa tohon tulokseen, tai lievä pco? :$ En nyt oikein tiä että miten tuo pitäis tulkita :D
 
  • Tykkää
Reactions: ReVe
Tänään on mulla kp 24/27, ja huvikseen tein ovistestin, tuli tämmönen:

Miten voi ovistesti näyttää vieläki plussaa? Raskaustesti ainaski näytti toistaseks negaa kuten jo aiemmin taisin mainitakki, voiko terolutit vaikuttaa tohon tulokseen, tai lievä pco? :$ En nyt oikein tiä että miten tuo pitäis tulkita :D
Terojen en uskoisi vaikuttavan O-testin tulokseen..tuo PCO-kylläkin voi vaikuttaa..m u t t a..saattaahan siellä olla pylläri tulossa ja siksi O-testi regoi jo nyt!:):heart:
..onko siulla dpo12 nyt?
 
miss_piggy
murmur: Mulla on nyt varmaan dpo 6 menossa, jos se ovis oli silloin kp18, sitä tässä jännäilenki että tulisko ens viikolla plussa vai alkaako menkat :D Ku terojen kans se kierto on ollu sitä 27-28 päivää ja nyt on kp24.
 
ANTEEKSI, taas omia juttuja! :/

Nopeaa tuon ne kuvat nyt tähän. Tissit on hiukan aremmat, lämpö hieman koholla (reilu puoli astetta), menkkoja ei tullut vielä. Tässä siis testi, jonka tein perjantaina. Siihen tuli selkeä valk viivanpaikka ja sen viereen selkeähkä vaaleanpunainen viiva. Taitaa olla se valkoinen se, joka meinaa jotain, eiks nii? :(

Eka paremmalla kameralla kun testi on märkä


Ja kännyllä, kun se kuivuu


Teen huomenna, tänään pidin testaamisesta välipäivän, ku aattelin, et menkat tulis.
 
Hei!

Tästä ketjusta löytynee asiantuntemusta, joten kyselenpä täältä, jos vaan sopii? :) Tein tänään aamulla elämäni ensimmäisen Pregcheck-testin, ja taisin kastella testin liian syvälle. Virtsa imeytyi testiin valtaisana punaisena aaltona, ja itse testissä näkyi ainoastaan valkoinen viivanpaikka, kontrolliviiva toki myös. Tietääkö joku, kuuluuko testin käyttäytyäkin näin, eli kun virtsa etenee testialueelle, se menee sinne tosi punaisena "aaltona"?

Tää on tosi kiva ketju, olen taustaillut ketjua hetken aikaa. Plussatuulia kaikille ja kiitos, jos joku viitsii vastata. :)
 
Hei!

Tästä ketjusta löytynee asiantuntemusta, joten kyselenpä täältä, jos vaan sopii? :) Tein tänään aamulla elämäni ensimmäisen Pregcheck-testin, ja taisin kastella testin liian syvälle. Virtsa imeytyi testiin valtaisana punaisena aaltona, ja itse testissä näkyi ainoastaan valkoinen viivanpaikka, kontrolliviiva toki myös. Tietääkö joku, kuuluuko testin käyttäytyäkin näin, eli kun virtsa etenee testialueelle, se menee sinne tosi punaisena "aaltona"?

Tää on tosi kiva ketju, olen taustaillut ketjua hetken aikaa. Plussatuulia kaikille ja kiitos, jos joku viitsii vastata. :)
juu kun pissa imeytyy niin se menee sellaisena punaisena värinä siitä testialueen läpi. eli ihan oikein testattu mitä luultavammin :). siinä testissä näkyy usein selvästi se valkoinen viivanpaikka mihin sen punaisen testiviivan pitäis tulla.
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
murmur: Mulla on nyt varmaan dpo 6 menossa, jos se ovis oli silloin kp18, sitä tässä jännäilenki että tulisko ens viikolla plussa vai alkaako menkat :D Ku terojen kans se kierto on ollu sitä 27-28 päivää ja nyt on kp24.
Me taidetaan mennä samoilla kiertopäivillä, ja minäkin syön teroja :) Ja olen myös ihmetelly nuita ovis plussia.. Tänään tulis testejä postissa, mutta en taida uskaltaa testata :) Olen kyllä valmistautunu tädin tuloon, mutta harmittaa se silti..
Ja sitten vielä se ku on kaiken maailman oireita, mutta ne kyllä varmaan johtuu noista teroluteista.. Mulla on ollu oviksesta asti menkka juilintoja mahassa, ja tuota ei kyllä ennen ole ollu.. mutta katsellaan mitä tästä seuraa :)
 
miss_piggy
Me taidetaan mennä samoilla kiertopäivillä, ja minäkin syön teroja :) Ja olen myös ihmetelly nuita ovis plussia.. Tänään tulis testejä postissa, mutta en taida uskaltaa testata :) Olen kyllä valmistautunu tädin tuloon, mutta harmittaa se silti..
Ja sitten vielä se ku on kaiken maailman oireita, mutta ne kyllä varmaan johtuu noista teroluteista.. Mulla on ollu oviksesta asti menkka juilintoja mahassa, ja tuota ei kyllä ennen ole ollu.. mutta katsellaan mitä tästä seuraa :)
Mulla on kans välillä semmosta, että tuolla munasarjojen kohdilla vihloo ja semmonen jännä tunne, jota ei oikein osaa kuvailla. Muita oireita ei sitte ookkaan, ennen edellisiä menkkoja kyllä oli tissit kipeät, mutta vielä ei sitä oo ainakaan huomattavissa.
Huvikseni leikin aamulla r-testillä ja negahan sieltä pärähti :D Teen kyllä piruuttani yhen testin joka aamu niin kauan että alkaa menkat tai sitte että se plussa tulee:p
Musta on myös outoa se, että ennen teroluteja aikoinaan mun luomukierto oli aina pitkästi yli 30 päivää, ja nyt se on sitte ollu luokkaa 27-30 päivää. Onko tosi että voi lyhentyä noin paljon ja mistähän se johtuu?
 
Laitan vielä aamun toisetkin testit tänne (ai miten niin himotestaaja :D )

Eilinen ja tän aamuinen wondfo Aijaa.com - dpo10

Ja nyt taisi david10 muuttua plussaksi myös.. Aijaa.com - dpo10

Mä näin tän kierron alussa unen jossa plussasin davidin liuskoilla. Se uni jäi vaivaamaan joten ovulaation jälkeen tilasin läjän niitä testejä vaikka olin jo viime talvena todennut ne kehnoiksi eikä pitänyt enää koskaan tilata niitä. Mutta kuinkas kävikään, unessa näkynyt punainen plussa möllöttää nyt tuossa :heart:
 
Pikkuinen13, onnea! :heart: Ihanan selkeitä plussia ja noin ajoissa!

Mä oon kans testaillu noilla David10 testeillä tässä kierrossa. Tänään dpo 15. Viimeks eilen dpo 14 testasin niillä selkeän negan. Eilen tuli pari tippaa verta ja samoin tänään. Odotin, että menkat olis alkanut eilen illalla tai tänään aamusta, mutta hanat ei ole auennut vieläkään. Jotenkin tekis mieli itekin koittaa jollain toisella testillä, mutta taitaa olla vaan turhien toiveiden elättelyä...? Eikai kukaan voi plussata ekaa kertaa vasta dpo 15? :attn:
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy, kai ne voi lyhentää. Mulla luomukierto jotain 30-120 päivää ja primoilla 26-27 päivää. Terothan saa vaan sen vuodon aikaseks, niin niillä se pitäiskin tulla aina siinä noin 2-4 päivän jälkeen vikasta, vaikka mahdollisesti ei oliskaan ovuloinut.
 
pikkuinen tosi surullista kuulla, että kesäkuinen raskaus meni taas kesken. En voi uskoa, että teille voi kerta toisensa jälkeen käydä noin :hug: Mutta oikein paljon onnea tähän raskauteen, hienot viivat ja superaikaisin, voisikohan siellä olla taas kaksoset?!

scarleth: olen joka päivä käynyt vakoilemassa joko olet uuden testin tehnyt, mutta ei? Älä pidä jännityksessä...
 
scarleth: olen joka päivä käynyt vakoilemassa joko olet uuden testin tehnyt, mutta ei? Älä pidä jännityksessä...
Voi ihana :D :D Juu, en ole tehnyt. En ole uskaltanut.... menkat on jo myöhässäkin 3-4 päivää, mutta negan pelossa en vaan ole uskaltanut testata. Kun ei ole oireita, tuskin on raskauttakaan, ja on ollut kivaa elellä "mitä jos sittenkin" - tunnelmissa. Kaipa se totuus on kohdattava vielä tänään ;)
 
Sunflower11
Dpo 8, yks testi ois kaapissa ja ihme kyllä en oo vielä tehnyt :D
Mies oli sitä mieltä ettei tarvi tehdä ku vasta sitten kun varmasti voi näkyä :D tehtiin kompromissi että perjantaina teen testin.. :D Silloin dpo 12, et voi näkyä tai voi olla näkymättä..
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkuinen13
Onnea Miijane ja Pikkuinen!!!! :)

Mun testeissä ei juurikaan mitään näytettävää. Ei voi raskaudesta johtua, kait. Pregcheckillä tein parin välipäivän jlk eikä mitään muutosta vahvempaan ollut tullut. Testiajan haaleaa viivanpaikkaa en saanut ees kameraan ja testiajan jälkeen tuli punertava viiva, muttei siihen ole luottamista. Nyt kp26/20-30 eikä vieläkään menkkoja.

Tässä testiajalla


Ja jälkeen


Toivotonta. :(
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkuinen13

Yhteistyössä