[QUOTE="vieras";27117887]Pötyä. Helsingissä hyväksytään yhdelle henkilölle yli 700 euron vuokra ja neljälle henkilölle noin 1200 euroa.[/QUOTE]
Niin, mutta kun ap ei asu helsingissä, eikä lähelläkään pääkaupunkiseutua. Hän on itse näin sanonut. Joten silloin voidaan poissulkea pois kaikki etelän isot kaupungit Tampereen alapuolelta. Joten ihmettelen minä vaan, että millainen luxusasunto heillä on, kun vuokra on yli tonnin ja kyseessä kuitenkin joku pienempi paikkakunta keski- tai pohjoissuomessa. Me esim. asutaan 30 kilometriä Oulusta ja naapurissa on vuokralaiset alle 5 v vanhassa omakotitalossa, ja neliöitä on hieman yli 100. Ja silti heilläkin on vuokra VAIN 800 euroa. Että miten helkkarin hieno asunto ap:llä on, kun tuollaista vuokraa maksaa? Oikeesti, vaihda se asunto pienempään. Vai keskeytätkö ennemmin opinnot ja kituuttatte ilman ruokaa, kuin että asuisitte vaikka yksiössä vuoden? Toki minä sitä kaksiota olen ehdottanut, mutta itse muuttaisin vaikka yksiöön tuossa tilanteessa, jos olis pakko valita opintojen keskeytyksen ja ruoattomuuden tai asunnon pienuuden väliltä.