Yks mies tunnusti ihastuksensa viikonloppuna..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei ymmärrä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ei ymmärrä

Vieras
Eräs kaveri tunnusti mulle viikonlopun aikana, että on koko meidän tuntemisen ajan ollu ihastunu muhun. Ollaan tunnettu n.6-7vuotta. Voiko muka olla mahollista, että tää tyyppi on ihan tosissaan? Voiko ihastus muka olla "hengissä" ykspuoleisena noin kauan? Ja miten sen voi pitää nii hyvin piilossa, etten oo tajunnu mitään. Ei siis olla mitään kovin hyviä tuttuja, eikä kovin usein nähdä, mutta silti aika hassua, etten oo tajunnu mikään, tai jos tää mies valehtelee, niin en oikein siihenkään keksi mitään syytä.

Voi kuule, mulle on tämän kesän aikana tunnustettu mm. että yksi mies on ollut ihastunut rippikoulusta saakka (22 vuotta sitten), toinen mies harmitteli kun ei sillin 15 vuotta sitten itsekkäistä syistä halunnut jatkaa kanssani aloittamaansa suhdetta.

Sitä paitsi alkoholi tekee temppujaan.. oon mäkin saanut kuulla miten on ollut muhun rakastunut siitä saakka kun ekaa kertaa ikinä tavattiin. Siis reilu 15 vuotta. Että joo-o.

Itse oon ollut ihastunut ja rakastunut parisen vuotta erääseen mieheen, mutta jos tää nyt täysin yksipuolista olis niin mun tunteet ois kyllä kuolleet jo ajat sitten.

[QUOTE="vieras";27114491]Sitä paitsi alkoholi tekee temppujaan.. oon mäkin saanut kuulla miten on ollut muhun rakastunut siitä saakka kun ekaa kertaa ikinä tavattiin. Siis reilu 15 vuotta. Että joo-o.

Itse oon ollut ihastunut ja rakastunut parisen vuotta erääseen mieheen, mutta jos tää nyt täysin yksipuolista olis niin mun tunteet ois kyllä kuolleet jo ajat sitten.[/QUOTE]

Niin no tätä mä ihmettelnki, et pysyykö ne tunteet oikeesti hengissä yksipuoleisesti. Vastakaikua, edes vähäistä, kun saa, niin sehän on jo ihan eri asia. Ja joo, tekeehän alko temppujaan, mutta tää tyyppi ei ollu kyl ees pahasti hönössä, eikä kyl mitään saavuta sillä tunnustuksellaan, et en oikeestaan tiä, miks se ees tunnusti. Mä vain jäin miettiin, et onko reppana muka tosissaan ollu muhun ihastunu niin kauan..

Yhteistyössä