Viikonlopun kuvaketju? Tehdäänkö? :)

Minusta tuntuu että sinulla on joku henkinen lukko, joka estää sinua ajattelemasta että vielä nelikymppisenäkin voisi käyttää stretchfarkkuja jos on siihen kroppaa. :) Ja Bootypepillä sitä todellakin on.

Minusta ei niinkään ole kiinni iästä mikä sopii, vaan kropasta. Minusta kaksikymppinen reilusti ylipainoinen on nolompi stretcfarkuissa kuin sopusuhtainen nelikymppinen.
Stretcfarkkujakin on monenlaisia, myös niitä ei kirraavia.

[QUOTE="vieras";27111903]Tuo SuzieQ on kyllä järkyttävän ruma nainen :x[/QUOTE]
Niin, tuo on täysin objektiivinen mielipide, ja jokaisella on siihen oikeus. Itse tiedän etten ole mitenkään sen rumempi kuin tooooosi moni muukaan, samanlaisia ei-häikäiseviä kaunottaria muttei oksettavia rumiluksiakaan- vilisee katukuvassa pilvin pimein, en erotu mitenkään suuntaan tai toiseen. Olen siis ihan tavis, kuten ehkä 85% suomalaisista naisista.

Ja lisäksi minulla on terve itsetunto.

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="vieras";27112198]Mielestäsi olen tyhmä, kun kerron anonyyminä mielipiteeni rumasta muijasta?[/QUOTE]

Mihin sillä pyrit? Miksi on mielestäsi tärkeää, että tiedän että joku random-ihminen nettipalstalla pitää minua rumana? Tottakai tiedän että joku pitää minua rumana ja joku ei, niin kuin lähes kaikkia muitakin ihmisiä. :O Tiedän kyllä itsekin etten ole mikään miss universum, mutta mitä sitten? Ei ole moni muukaan.

Sori mutten ymmärrä pointtiasi ollenkaan. Jos se on minun loukkaamiseni, niin se ei kyllä tuolla tavalla onnistu. :hug:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: chef
"vieras"
Niin, tuo on täysin objektiivinen mielipide, ja jokaisella on siihen oikeus. Itse tiedän etten ole mitenkään sen rumempi kuin tooooosi moni muukaan, samanlaisia ei-häikäiseviä kaunottaria muttei oksettavia rumiluksiakaan- vilisee katukuvassa pilvin pimein, en erotu mitenkään suuntaan tai toiseen. Olen siis ihan tavis, kuten ehkä 85% suomalaisista naisista.

Ja lisäksi minulla on terve itsetunto.
Sinä nyt vaan satut olemaan 'ei-niin-kaunis-nainen'.

[QUOTE="vieras";27112212]Sinä nyt vaan satut olemaan 'ei-niin-kaunis-nainen'.[/QUOTE]

Juu, sinun mielestäsi ehkä, olen sen jo ymmärtänyt. Mutta mitä hyötyä siitä on että kerrot sen minulle? Kyllä minä tiedän ettei kukaan maailman ihminen pidä kaikkia ihmisiä kauniina. :D

Sinä olet varmaan vielä sen ikäinen että sinulle on tärkeää saavuttaa muiden hyväksyntä, ja luulet että minullekin on. Mutta minulle ovat ihan muut asiat tärkeitä. Usko nyt, ettei sillä ole kerrassaan mitään pienintäkään merkitystä, mitä sinä tai joku muu ajattelee ulkonäöstäni. :)

• Tykkää
Reactions: Muua
Kohta joku tulee mussuttamaan taas, että miksi kommentoitte noille haukkujille mitään, kun siitä ne vaan yltyvät, jättäkää ne huomiotta.

Kun tämä kuvio on vaan niin nähty, toistuu jok'ikisessä kuvaketjussa. :LOL:

[QUOTE="vieras";27112234]Pyrin siihen, että en enää näkisi kuvaketjuissa rumia naisia.[/QUOTE]

Niin,en ole tässä kuvaketjussa edes naamaani näyttänytkään, vai milläs sivulla kuvani on? Olen siis säästänyt sinua naamani näkemiseltä tässä ketjussa. :hug:

Enkö olekin armelias? :D

Niin ja jatka vaan toki, minusta on erittäin viihdyttävää kirjoitella kanssasi. ;)

Viimeksi muokattu:
"vieras"
Kohta joku tulee mussuttamaan taas, että miksi kommentoitte noille haukkujille mitään, kun siitä ne vaan yltyvät, jättäkää ne huomiotta.

Kun tämä kuvio on vaan niin nähty, toistuu jok'ikisessä kuvaketjussa. :LOL:
Tähän on ratkaisu: Älä laita sitä rumaa lärviäsi kuvaketjuihin niin eipä tulisi niitä negatiivisia kommentteja - ainakaan sinun kuviisi liittyen.

mene pois
[QUOTE="vieras";27112307]Tähän on ratkaisu: Älä laita sitä rumaa lärviäsi kuvaketjuihin niin eipä tulisi niitä negatiivisia kommentteja - ainakaan sinun kuviisi liittyen.[/QUOTE]

Lopeta jo.

• Tykkää
Reactions: SuzieQ.
[QUOTE="vieras";27112307]Tähän on ratkaisu: Älä laita sitä rumaa lärviäsi kuvaketjuihin niin eipä tulisi niitä negatiivisia kommentteja - ainakaan sinun kuviisi liittyen.[/QUOTE]

No en ole tähän ketjuun edes laittanut.Jatkossa kyllä aion vielä laittaa, vaikkapa vain ihan sinun kiusaksesi.;) Ei minua haittaa itseeni liittyvät negatiiviset kommentit ollenkaan, koska minulla on terve itsetunto. Muihin liittyvät minua sen sijaan haittaavat, koska tiedän että joku saattaa oikeasti pahoittaa mielensä kommenteista. Uskon kuitenkin että tänne kuviaan laittavista suurimmalla osalla on hyvä itsetunto, niin ettei haukut haittaa. Koska niitä tulee IHAN aina.

Haluatko vielä kauankin jatkaa rupattelua tästä aiheesta? Minulla ei ole kiire mihinkään. :)

Ja väännän vielä rautalangasta, vaikka tuskin se auttaa. Minua saa sanoa rumaksi eikä se haittaa,sillä tiedän etteivät kaikki tykkää kaikista. Ja itsekin tiedän etten mikään kaunotar ole, en ole niin edes koskaan ajatellut. Mutten tajua mitä merkitystä sillä edes on. Suurin osa naisista ei ole kaunottaria, silti tooooosi harva on niin ruma että hänen siksi olisi vaikea löytää itselleen esim. ystäviä tai kumppania. En edes haluaisi olla kaunis, en ole niin pinnallinen että se tekisi elämääni mitenkään paremmaksi. Ja olen jo tähän ikään päästynäni ihan tottunut naamaani. Nuorempana kyllä olisin halunnut olla kaunis. Sitä sanotaan henkiseksi kasvuksi.

Ehkä sinäkin vielä kasvat sen verran, että ymmärrät. :hug:

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä