[QUOTE="vieras";27112307]Tähän on ratkaisu: Älä laita sitä rumaa lärviäsi kuvaketjuihin niin eipä tulisi niitä negatiivisia kommentteja - ainakaan sinun kuviisi liittyen.[/QUOTE]
No en ole tähän ketjuun edes laittanut.Jatkossa kyllä aion vielä laittaa, vaikkapa vain ihan sinun kiusaksesi.
Ei minua haittaa itseeni liittyvät negatiiviset kommentit ollenkaan, koska minulla on terve itsetunto. Muihin liittyvät minua sen sijaan haittaavat, koska tiedän että joku saattaa oikeasti pahoittaa mielensä kommenteista. Uskon kuitenkin että tänne kuviaan laittavista suurimmalla osalla on hyvä itsetunto, niin ettei haukut haittaa. Koska niitä tulee IHAN aina.
Haluatko vielä kauankin jatkaa rupattelua tästä aiheesta? Minulla ei ole kiire mihinkään.
Ja väännän vielä rautalangasta, vaikka tuskin se auttaa. Minua saa sanoa rumaksi eikä se haittaa,sillä tiedän etteivät kaikki tykkää kaikista. Ja itsekin tiedän etten mikään kaunotar ole, en ole niin edes koskaan ajatellut. Mutten tajua mitä merkitystä sillä edes on. Suurin osa naisista ei ole kaunottaria, silti tooooosi harva on niin ruma että hänen siksi olisi vaikea löytää itselleen esim. ystäviä tai kumppania. En edes haluaisi olla kaunis, en ole niin pinnallinen että se tekisi elämääni mitenkään paremmaksi. Ja olen jo tähän ikään päästynäni ihan tottunut naamaani. Nuorempana kyllä olisin halunnut olla kaunis. Sitä sanotaan henkiseksi kasvuksi.
Ehkä sinäkin vielä kasvat sen verran, että ymmärrät. :hug: