Kertokaa aamustanne :)

• Viestiketjun aloittaja Minni-hiiri harmaana
  • Ensimmäinen viesti
Huomenia palstalaiset :)

Täällä nautitaan taas laiskasta aamusta, tytöllä aamupala olkkarissa, lastenohjelmia, kahvia, yökkärimeininkiä. Puistoon pitäs lähteä, on niin ihanan kirpakka aamu ulkona. Omppupiirakkaa lupasin perheelle tänään, eilen korjattiin sato.

Pikkusen on mieli hapan, olen lipsunut dieetissäni ja harmittaa. Mutta ruotuun taas!

Meillä
n.5.30 kävin palauttamassa melkein 4 veen sänkyynsä nukkumaan,kävi kysymässä saako nousta. Muuten yö meni nukkuen. Noustiin sitten n.7.45 tuon melkein 4 veen kanssa,hän katsoo dvd:tä ja mä oon hetken täs koneella. Mies ja teini nukkuu vielä.

Heräsin ekan kerran neljän aikaan, enkä meinannut saada enää unta. Tän raskauden myötä on unet muuttunu, illalla nukuttaa aikaisin, yöllä heräilen enkä meinaa saada uudestaan unta ja aamulla herään aikaisin. Saa nähdä onko koko raskauden näin, nyt rv15.

Tyttö herätti sitten hieman ennen kasia, nyt neiti katsoo lastenohjelmia ja piirtelee. Mies nukkuu vielä ja minä surffaan netissä.

"aloittaja"
Alkuperäinen kirjoittaja Meillä;27111415:
n.5.30 kävin palauttamassa melkein 4 veen sänkyynsä nukkumaan,kävi kysymässä saako nousta. Muuten yö meni nukkuen. Noustiin sitten n.7.45 tuon melkein 4 veen kanssa,hän katsoo dvd:tä ja mä oon hetken täs koneella. Mies ja teini nukkuu vielä.
Mukavaa aamua teille :)
Tiedätkö, että mummona on kiva olla? :)

Meillä
[QUOTE="aloittaja";27111430]Mukavaa aamua teille :)
Tiedätkö, että mummona on kiva olla? :)[/QUOTE]

kiitos samoin. Mummona olosta en vielä tiedä,vaikka ikäni (44v.) puolesta voisin mummo ollakkin.

IhanaValo
Huomenta! Miulla soi klo 8 kello ja saman tien kuului ekaluokkalaisen "huomenta, on aika herätä, nyt ylös!"huuto...vielä vartin köllin sängyssä ja lapset katsoi lastenohjelmia vieressä. Mies oli yön töissä ja nukkuu nyt. Miulle kahvia ja jotain aamupalasta..

täällä näin
Erittäin huonosti nukuttu yö takana, nuorimmainen herätteli tunnin välein ja kuudelta päätti herätä kokonaan, esikoinen kolmatta päivää 39,5 asteen kuumeessa... Nyt lapset katsovat lastenohjelmia ja mä yritän käynnistää itseäni kahvilla kahvilla kahvilla kahvilla... :D

Heräsin kuudelta. Yritin nousta vuoteesta opiskellakseni, mutta mieheni vain otti tiukemman otteen minusta. Jouduin herättämään hänet päästäkseni irti ja lähdin keittiöön lataamaan kahvinkeittimen siltä varalta, että mieheni herää opiskellessani ja en voi irroittautua kahvinkeittoon sillä hetkellä. Nautin aamupalaksi neljänneksen päivän energiasta; 158 kcal. Otin oppikirjani ja avasin tietokoneeni. Aloitin kirjoittamaan esseetä hieman ennen seitsemää aiheena suurten patojen rakennusvaiheessa tapahtuva ihmisten pakotettu siirto asumaan uusille alueille ja sen aiheuttama uhka valtioiden auktoriteettiasemalle. Essee valmistui noin kymmenen minuuttia sitten (1500 sanaa alusta loppuun) ja nyt odotan teeni hautumista. :)

Ai niin, juuri aloitettuani kirjoittamisen ikkunan takaa kuului kopsahdus ja jotain tummaa tipahti alas. Olemme 3. kerroksessa ja yläpuolellammekin on asuntoja. Oletan, että lintu törmäsi ikkunaan ja sitten mätkähti maahan. Aurinko paistoi juuri sen puolen ikkunoihin, joten lintu on voinut erehtyä.

sunnuntaiaamu
Mies heräili seitsemän jälkeen, minäkin kävin hereillä, kävin jopa vessassa ja kuulin kissan naukuvan ikkunan takana. Mies nousi päästämään kissan sisälle ja nousi saman tien ilmeisesti kokonaan. Heräsin tossa puoli yhdeksältä kissa vieressäni, mies on näköjään hakenut lehden ja lähtenyt sit varmaan lenkille. Hörpin kahvia, tsekkaan konetta, luen lehtiä, kissa nukkuu. Lasken aikuisia lapsia: yksi nukkuu yötyönsä jälkeen varmaan kultansa kainalossa, yksi tulee tänä iltana kotimaahan ystävänsä luota Ruotsista, yhden luona käydään tänään halimassa lapset ja äitinsä, ja ehkä käydään hakemassa toisen lota isommat lapset sienimettään...

Kiitos sujahtaa sfääreihin, kaikki on hyvin.

Mulla tuli eilen tehtyä virhearviointi.

Olen siis mieheni luona kylässä ja hänen yläkerran naapurinsa muuttivat pois, joten ylimääräistä rojua oli.

Kukahan muu (kuin minä) ne rojut haali itselleen.. OMG!

Nyt mulla on ropelivalaisin, vauvan vaunut, heinäseipäitä ja muutama ikkunanpoka.

Siis IKKUNANPOKA!
Vanhat ikkunapokat ovat kauniita.
Minullakin muutama esillä.

Omaan aamuun kuuluu nuutunut paluu sairaalasta kotiin pilleriarsenaalin kanssa ja ensi viikon töiden ja muiden juttujen sumplimisia, koska itse tulen ilmeisestikin olemaan estynyt hoitamaan omaa osuuttani.
Ketuttaa ja väsyttää, mutta ei nukuta (mikä sitten sekin puolestaan ketuttaa lisää.)

zöö
Heäsin aamulla puol 6 hirveään niskakipuun. Herätyskello soi 5.50, lapset ylös ja suuntana työmaa. Auton lasitki oli jäässä! Tässä ny yhden työkaverin kanssa tehty hommia ku yks lusmuilee..

"nana"
Muutettiin eilen illalla uuteen taloon, joten heräsin klo 7 uudesta ikiomasta makuuhuoneesta, valitettavasti siihen, että eilen illalla alkaneet oireet varmistuivat nyt virtsatietulehdukseksi. Jouduin odottelemaan puoli 10 asti että sain päivystyksestä jonkun kiinni ja pääsin hakemaan lääkekuurin, minkä jälkeen töihin 11-15.
Päivystyksen aukeamista odotellessa lämmitin molemmat pönttöuunimme, purin keittiön muuttolaatikoita ja kävin koirien kanssa parinkymmenen minuutin kävelyllä.

onkohan noloa myöntää että viimeyönä kun oli vähän kuumettakin ja kaamea olo muutenkin, tuli vähän vanhaa kotia ikävä.. :)

Yhteistyössä